Rode bultjes

04-06-2018 17:35 13 berichten
Zoon komt net uit school met allemaal rode bultjes op z'n handen. Vooral bovenop. Hij heeft niet in de bosjes gespeelt zegt hij en bij nader onderzoek zitten zijn knieën en voeten ook helemaal onder de rode bultjes.

Hij had vandaag dichte schoenen aan en een korte broek.
Vooral de bultjes op z'n voeten jeuken, zal daar talkpoeder voor helpen? Iemand een idee waar ik aan moet denken bij die bultjes? :)
Alle reacties Link kopieren
Heb je misschien een foto? Ik denk in eerste instantie aan brandnetels...
Deze staan niet alleen on bosjes maar ook langs de stoep ofzo en voor kleine kinderen zijn dit geen bosjes :) en leggen ze de link misschien niet...
Afbeelding
Ik dacht eerst ook aan brandnetels. Maar het zijn wel erg veel bultjes en op allebei de handen/voeten/knieën..
Lijkt op netelroos. Dan zou het binnen een paar uur weer weg moeten trekken.
Mijn zoon had het geregeld, nooit precies kunnen achterhalen waar het van kwam maar bij warmte had ie het wel vaker.
Misschien hand-voet-mondziekte? Heeft hij ook blaasjes in zijn mond?
Mond en voetzeer, zit het rond zijn mond ook?
Ik was afgelopen zaterdag bij kennissen en daar had de jongste er last van. Volgens kennis heerste het op de kleuterschool van oudste
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mijn zoon had die bultjes toen er hand-mond-voet-ziekte heerste inderdaad.
Rond zn mond zitten geen bultjes. Heb nog niet gehoord of zoiets ook op school heerst, zal het morgen eens aan de juf vragen
Het lijkt warmteuitslag.
lilyjo schreef:
04-06-2018 18:18
Rond zn mond zitten geen bultjes. Heb nog niet gehoord of zoiets ook op school heerst, zal het morgen eens aan de juf vragen
bij kind van kennis kwamen eerst de bultjes op handen en voeten, later om de mond.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
04-06-2018 18:44
bij kind van kennis kwamen eerst de bultjes op handen en voeten, later om de mond.
Ik ben benieuwd of het inderdaad ook rond z'n mond komt. Op z'n voeten worden het steeds meer en grotere bulten
Mijn zoon heeft nooit uitslag/bultjes rond zijn mond gehad. Wel huid, die later tussen zijn tenen kapot ging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven