jongens
dinsdag 5 juni 2018 om 15:11
ik heb een soort van ruzie met jongens, ze begonnen me uit te schelden als hoer en slet. pas droeg ik net sokjes en daar werd een heel ding van gemaakt, ik werd boos en zij tegen een van die jongens 'ik heb tenminste merkkleding. dat is zo stom van me! dat heb ik helemaal niet alleen maar, maar ze blijven nu de hele dag erover door zeuren ' wat voor merk kleding heb je aan' 'hoeveel kost het?' ik heb ze negeert maar hoe gaat dit over??
anoniem_370260 wijzigde dit bericht op 05-06-2018 15:25
0.23% gewijzigd
dinsdag 5 juni 2018 om 16:33
Gewoon terug zeggen dat jij niet geïnteresseerd bent in de onzin die kleine jongetjes napraten van hun domme ouders, dat ze zielige kleine kindjes zijn met rare ideeën en ze maar met hun pappa moeten praten want die weet veel beter wat hoeren wel en niet dragen dan dat zij weten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 5 juni 2018 om 16:33
ja, en omdat ik soms wat uitdagende dingen draagStar² schreef: ↑05-06-2018 16:30https://nl.tommy.com/1-pack-netsokken-m ... gI5GvD_BwE
Dit vinden ze hoerig dus?
dinsdag 5 juni 2018 om 16:35
idd maar ik ben altijd nog zo dom geweest om te beginnen over merkkledingjaw schreef: ↑05-06-2018 16:33Gewoon terug zeggen dat jij niet geïnteresseerd bent in de onzin die kleine jongetjes napraten van hun domme ouders, dat ze zielige kleine kindjes zijn met rare ideeën en ze maar met hun pappa moeten praten want die weet veel beter wat hoeren wel en niet dragen dan dat zij weten.
dinsdag 5 juni 2018 om 16:39
Wel lekker rebels.vivapimpelmees schreef: ↑05-06-2018 16:35Jij bent gelovig en draagt sexy kleding... Iets klopt er niet volgens mij...
dinsdag 5 juni 2018 om 16:42
Ja, dom, les voor de volgende keer, niet meer op in gaan.
Zolang jij hapt, blijven zij vissen.
Voor hen is het een spelletje geworden om jou op de kast te jagen, want het werkt en ze kunnen het. Vergeet niet, zij lopen biologisch qua ontwikkeling al snel zo'n 2 jaar op jou achter. Dus toen alle meisjes in hun omgeving hoofden boven ze uitschoten en volwassen eruit gingen zien, waren zij nog kleine jongetjes. Hun gedrag is puur zo omdat ze hun "mannelijke overwicht" willen herstellen nu ze zelf eindelijk wat volgroeider aan het worden zijn. Dan gaan ze allerlei redenen zoeken om vrouwen te kleineren en terug op hun plek te zetten omdat ze dan denken beter en stoerder te zijn. Zolang je dat als vrouw aantrekt, blijven ze over je heenlopen. Kweek wat eigenwaarde en leer zo assetief te worden dat je zonder gene in staat bent om jouw voet keihard in hun kruis te plaatsen zodra ze jou fysiek bedreigen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 5 juni 2018 om 16:54
Je mag jezelf alleen gelovig noemen als je alle regels keurig opvolgt?vivapimpelmees schreef: ↑05-06-2018 16:35Jij bent gelovig en draagt sexy kleding... Iets klopt er niet volgens mij...
dinsdag 5 juni 2018 om 17:05
dank je, hier kan ik wat meejaw schreef: ↑05-06-2018 16:42Ja, dom, les voor de volgende keer, niet meer op in gaan.
Zolang jij hapt, blijven zij vissen.
Voor hen is het een spelletje geworden om jou op de kast te jagen, want het werkt en ze kunnen het. Vergeet niet, zij lopen biologisch qua ontwikkeling al snel zo'n 2 jaar op jou achter. Dus toen alle meisjes in hun omgeving hoofden boven ze uitschoten en volwassen eruit gingen zien, waren zij nog kleine jongetjes. Hun gedrag is puur zo omdat ze hun "mannelijke overwicht" willen herstellen nu ze zelf eindelijk wat volgroeider aan het worden zijn. Dan gaan ze allerlei redenen zoeken om vrouwen te kleineren en terug op hun plek te zetten omdat ze dan denken beter en stoerder te zijn. Zolang je dat als vrouw aantrekt, blijven ze over je heenlopen. Kweek wat eigenwaarde en leer zo assetief te worden dat je zonder gene in staat bent om jouw voet keihard in hun kruis te plaatsen zodra ze jou fysiek bedreigen.
dinsdag 5 juni 2018 om 17:06
ik bedoel met mate, ik ben niet zo'n extreme refo hoor. maar ik heb me wel n bepaalde regels te houden (als ik dat wil)vivapimpelmees schreef: ↑05-06-2018 16:35Jij bent gelovig en draagt sexy kleding... Iets klopt er niet volgens mij...
dinsdag 5 juni 2018 om 17:07
18
dinsdag 5 juni 2018 om 17:09
idd, ik doe aan wat ik zelf leuk vind en ik trek me er niet veel van aan wat andere vinden, maar toch is het irritant als er elke dag tegen je word gezegd: hoeveel kost je shirt? hoeveel kost dit? welk merk heb je aan?
dinsdag 5 juni 2018 om 17:09
God houdt toch van iedereen?vivapimpelmees schreef: ↑05-06-2018 16:35Jij bent gelovig en draagt sexy kleding... Iets klopt er niet volgens mij...
dinsdag 5 juni 2018 om 22:17
nee mijn vriendje heb ik nog niet zo lang, ik droeg hiervoor ook als zulke kledingMaartje2016 schreef: ↑05-06-2018 17:43Je hebt je vriendje nog niet zo lang toch? Droeg je daarvoor ook deze kleren al of pas sinds jullie samen zijn?
dinsdag 5 juni 2018 om 22:23
Hoeft toch niet?
Mijn vriendje van 25 maakte genoeg indruk op het schoolplein om pesters te stoppen. Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik een vriendje van 25 had genomen kon er ineens héél snel een schoolwissel komen, waardoor ik definitief van de pesters af was.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 6 juni 2018 om 16:11
ja dat is ook een optie!Snoesje666 schreef: ↑05-06-2018 22:23Hoeft toch niet?
Mijn vriendje van 25 maakte genoeg indruk op het schoolplein om pesters te stoppen. Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik een vriendje van 25 had genomen kon er ineens héél snel een schoolwissel komen, waardoor ik definitief van de pesters af was.
![]()