jongens

05-06-2018 15:11 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een soort van ruzie met jongens, ze begonnen me uit te schelden als hoer en slet. pas droeg ik net sokjes en daar werd een heel ding van gemaakt, ik werd boos en zij tegen een van die jongens 'ik heb tenminste merkkleding. dat is zo stom van me! dat heb ik helemaal niet alleen maar, maar ze blijven nu de hele dag erover door zeuren ' wat voor merk kleding heb je aan' 'hoeveel kost het?' ik heb ze negeert maar hoe gaat dit over??
anoniem_370260 wijzigde dit bericht op 05-06-2018 15:25
0.23% gewijzigd
maylinn schreef:
05-06-2018 16:26
ja net sokjes, (net pantys dragen de hoeren ook zeggen ze)

Gewoon terug zeggen dat jij niet geïnteresseerd bent in de onzin die kleine jongetjes napraten van hun domme ouders, dat ze zielige kleine kindjes zijn met rare ideeën en ze maar met hun pappa moeten praten want die weet veel beter wat hoeren wel en niet dragen dan dat zij weten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Star² schreef:
05-06-2018 16:30
https://nl.tommy.com/1-pack-netsokken-m ... gI5GvD_BwE

Dit vinden ze hoerig dus?
ja, en omdat ik soms wat uitdagende dingen draag
jaw schreef:
05-06-2018 16:33
Gewoon terug zeggen dat jij niet geïnteresseerd bent in de onzin die kleine jongetjes napraten van hun domme ouders, dat ze zielige kleine kindjes zijn met rare ideeën en ze maar met hun pappa moeten praten want die weet veel beter wat hoeren wel en niet dragen dan dat zij weten.
idd maar ik ben altijd nog zo dom geweest om te beginnen over merkkleding
maylinn schreef:
05-06-2018 16:33
ja, en omdat ik soms wat uitdagende dingen draag
Jij bent gelovig en draagt sexy kleding... Iets klopt er niet volgens mij...
maylinn schreef:
die zit niet op school
Hoe oud is je vriendje eigenlijk?
vivapimpelmees schreef:
05-06-2018 16:35
Wel lekker rebels.
maylinn schreef:
idd maar ik ben altijd nog zo dom geweest om te beginnen over merkkleding
Ja, dom, les voor de volgende keer, niet meer op in gaan.

Zolang jij hapt, blijven zij vissen.

Voor hen is het een spelletje geworden om jou op de kast te jagen, want het werkt en ze kunnen het. Vergeet niet, zij lopen biologisch qua ontwikkeling al snel zo'n 2 jaar op jou achter. Dus toen alle meisjes in hun omgeving hoofden boven ze uitschoten en volwassen eruit gingen zien, waren zij nog kleine jongetjes. Hun gedrag is puur zo omdat ze hun "mannelijke overwicht" willen herstellen nu ze zelf eindelijk wat volgroeider aan het worden zijn. Dan gaan ze allerlei redenen zoeken om vrouwen te kleineren en terug op hun plek te zetten omdat ze dan denken beter en stoerder te zijn. Zolang je dat als vrouw aantrekt, blijven ze over je heenlopen. Kweek wat eigenwaarde en leer zo assetief te worden dat je zonder gene in staat bent om jouw voet keihard in hun kruis te plaatsen zodra ze jou fysiek bedreigen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vivapimpelmees schreef:
Je mag jezelf alleen gelovig noemen als je alle regels keurig opvolgt?
jaw schreef:
05-06-2018 16:42
Ja, dom, les voor de volgende keer, niet meer op in gaan.

Zolang jij hapt, blijven zij vissen.

Voor hen is het een spelletje geworden om jou op de kast te jagen, want het werkt en ze kunnen het. Vergeet niet, zij lopen biologisch qua ontwikkeling al snel zo'n 2 jaar op jou achter. Dus toen alle meisjes in hun omgeving hoofden boven ze uitschoten en volwassen eruit gingen zien, waren zij nog kleine jongetjes. Hun gedrag is puur zo omdat ze hun "mannelijke overwicht" willen herstellen nu ze zelf eindelijk wat volgroeider aan het worden zijn. Dan gaan ze allerlei redenen zoeken om vrouwen te kleineren en terug op hun plek te zetten omdat ze dan denken beter en stoerder te zijn. Zolang je dat als vrouw aantrekt, blijven ze over je heenlopen. Kweek wat eigenwaarde en leer zo assetief te worden dat je zonder gene in staat bent om jouw voet keihard in hun kruis te plaatsen zodra ze jou fysiek bedreigen.
dank je, hier kan ik wat mee
vivapimpelmees schreef:
ik bedoel met mate, ik ben niet zo'n extreme refo hoor. maar ik heb me wel n bepaalde regels te houden (als ik dat wil)
Maartje2016 schreef:
05-06-2018 16:38
Hoe oud is je vriendje eigenlijk?
18
Bblientje schreef:
05-06-2018 16:54
idd, ik doe aan wat ik zelf leuk vind en ik trek me er niet veel van aan wat andere vinden, maar toch is het irritant als er elke dag tegen je word gezegd: hoeveel kost je shirt? hoeveel kost dit? welk merk heb je aan?
vivapimpelmees schreef:
God houdt toch van iedereen? :P
Bblientje schreef:
05-06-2018 16:54
Hoe kom je daar nou weer bij?
Je hebt je vriendje nog niet zo lang toch? Droeg je daarvoor ook deze kleren al of pas sinds jullie samen zijn?
Bobby-Pin schreef:
05-06-2018 17:09
God houdt toch van iedereen? :P
Niet van ongelovigen hoor.
Maartje2016 schreef:
05-06-2018 17:43
Je hebt je vriendje nog niet zo lang toch? Droeg je daarvoor ook deze kleren al of pas sinds jullie samen zijn?
nee mijn vriendje heb ik nog niet zo lang, ik droeg hiervoor ook als zulke kleding
maylinn schreef:
die zit niet op school
Hoeft toch niet?
Mijn vriendje van 25 maakte genoeg indruk op het schoolplein om pesters te stoppen. Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik een vriendje van 25 had genomen kon er ineens héél snel een schoolwissel komen, waardoor ik definitief van de pesters af was.
:)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
05-06-2018 22:23
Hoeft toch niet?
Mijn vriendje van 25 maakte genoeg indruk op het schoolplein om pesters te stoppen. Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik een vriendje van 25 had genomen kon er ineens héél snel een schoolwissel komen, waardoor ik definitief van de pesters af was.
:)
ja dat is ook een optie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven