Tripp trapp

06-06-2018 20:33 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hopelijk is er iemand die me hier kan helpen. Ik heb de kinderset op mijn tripp trapp bevestigd en onze dame is nogal onrustig in de stoel (7mnd) nu heb ik een universeel tuigje van Babsana en die zou moeten passen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Wie o wie heeft dit wel voor elkaar gekregen en kan delen hoe dat moet? Liefst met foto..

Groetjes!
Zou voor de veiligheid gewoon het tuigje dat bij de tripp trapp hoort aanschaffen. Staan vast ook op marktplaats oid.

Zit je ook niet te rommelen met de veiligheid.
Oké schat
Ik had het tuigje van Babsana ook, maar kreeg het ook niet voor elkaar. Vanuit een babywinkel begreep ik ook dat die Babsana inderdaad niet werkte. We hebben toen zonder tuigje gedaan.
Kan het zijn dat ze nog niet lekker zit in de stokke? Wij hebben hem ook, maar hebben de eerste paar maanden de ikea-stoel met verkleiner gebruikt, daar zat onze zoon beter in (en hij komt standaard met riempje ;-) ).

Wij hebben trouwens het tuigje van stokke wel aangeschaft en het werkte hier slechter dan zonder tuigje...
Wij hebben ook het babsana tuigje, na wat gepriegel zit die nu goed. Zou je wel een foto willen sturen heb alleen geen idee hoe dat moet.
Paddestoel23: ik heb je een privéberichtje verstuurd met daarin mijn mailadres, wellicht wil je daar een foto naar toe sturen?
Maartje2016 schreef:
06-06-2018 22:32
Kan het zijn dat ze nog niet lekker zit in de stokke? Wij hebben hem ook, maar hebben de eerste paar maanden de ikea-stoel met verkleiner gebruikt, daar zat onze zoon beter in (en hij komt standaard met riempje ;-) ).

Wij hebben trouwens het tuigje van stokke wel aangeschaft en het werkte hier slechter dan zonder tuigje...
Thnq voor je reactie. Ze kan er wel goed in zitten, ze is alleen nogal bewegelijk en met tuigje zit ze rustiger, is dat ook gewend vanuit de andere zitjes.
Afbeelding

Ik neem aan dat je zo'n soort tuigje bedoelt? De bandjes links en rechts onderaan doe je om de

Geen idee hoe ik het goed uitleg :facepalm: maar in dit topic wordt het wel goed uitgelegd. Zo hebben wij hem ook bevestigd en dat gaat prima:

kinderen/tuigje-voor-tripp-trapp/list_messages/395814

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven