Tripp trapp
woensdag 6 juni 2018 om 20:33
Hallo allemaal,
Hopelijk is er iemand die me hier kan helpen. Ik heb de kinderset op mijn tripp trapp bevestigd en onze dame is nogal onrustig in de stoel (7mnd) nu heb ik een universeel tuigje van Babsana en die zou moeten passen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Wie o wie heeft dit wel voor elkaar gekregen en kan delen hoe dat moet? Liefst met foto..
Groetjes!
Hopelijk is er iemand die me hier kan helpen. Ik heb de kinderset op mijn tripp trapp bevestigd en onze dame is nogal onrustig in de stoel (7mnd) nu heb ik een universeel tuigje van Babsana en die zou moeten passen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Wie o wie heeft dit wel voor elkaar gekregen en kan delen hoe dat moet? Liefst met foto..
Groetjes!
woensdag 6 juni 2018 om 22:32
Kan het zijn dat ze nog niet lekker zit in de stokke? Wij hebben hem ook, maar hebben de eerste paar maanden de ikea-stoel met verkleiner gebruikt, daar zat onze zoon beter in (en hij komt standaard met riempje
).
Wij hebben trouwens het tuigje van stokke wel aangeschaft en het werkte hier slechter dan zonder tuigje...
Wij hebben trouwens het tuigje van stokke wel aangeschaft en het werkte hier slechter dan zonder tuigje...
donderdag 7 juni 2018 om 08:25
Thnq voor je reactie. Ze kan er wel goed in zitten, ze is alleen nogal bewegelijk en met tuigje zit ze rustiger, is dat ook gewend vanuit de andere zitjes.Maartje2016 schreef: ↑06-06-2018 22:32Kan het zijn dat ze nog niet lekker zit in de stokke? Wij hebben hem ook, maar hebben de eerste paar maanden de ikea-stoel met verkleiner gebruikt, daar zat onze zoon beter in (en hij komt standaard met riempje).
vrijdag 8 juni 2018 om 00:22
Ik neem aan dat je zo'n soort tuigje bedoelt? De bandjes links en rechts onderaan doe je om de
Geen idee hoe ik het goed uitleg
kinderen/tuigje-voor-tripp-trapp/list_messages/395814