Hoe komt het dat hij kapot is? Je kunt fitbit aanschrijven (zijn goed bereikbaar via social media, wel engels communiceren). Als het niet door bijzonder lomp gedrag van jou kant is, willen ze wel eens erg klantvriendelijk zijn. Geen idee wat ze doen als het wel je eigen schuld is.
Anoniem_370825
maandag 11 juni 2018 om 15:12
Wat RP zegt, ik heb vaak gelezen dat als er iets buiten de garantie valt en je contact opneemt met FitBit dat ze een nieuw onderdeel of zelfs een nieuwe tracker opsturen. Wat heb je ermee gedaan dan ? Ik draag die van mij al een jaar dag en nacht maar behalve een klein krasje zie je er niets op.
Ik ben ermee gevallen. Dus zal op eigen kosten gerepareerd moet worden helaas.
Anoniem_370825
maandag 11 juni 2018 om 15:17
Oh dat is balen en dat valt niet onder de garantie. Heb je geen buiten de deur vergoeding op je inboedelverzekering misschien dat je het daar op kan verhalen.
Je kan ook FitBit mailen en je verhaal doen, misschien geven ze je wel korting op een nieuwe.
Oh dat is balen en dat valt niet onder de garantie. Heb je geen buiten de deur vergoeding op je inboedelverzekering misschien dat je het daar op kan verhalen.
Je kan ook FitBit mailen en je verhaal doen, misschien geven ze je wel korting op een nieuwe.
Ik vind het bedrijf achter fitbit echt een super goede serivice geven. Ze hebben al 2x mijn fitbit vervangen zonder dat ik hem hoefde na te sturen of foto’s van te maken. De aankoopbon was genoeg. Ze reageren heel snel.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.