Brazlian Butt Lift
dinsdag 12 juni 2018 om 13:10
Hi allemaal!
Ik ben hekel erg benieuwd naar dames die een Brazilian Butt Lift hebben ondergaan.
Hoe zijn de resultaten? Ben je tevreden? Welke klink ben je geweest?
Ik overweeg het om het ook te doen vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen aangezien ik op internet niet zoveel kan vinden..
Het is iets wat ik zelf wil dus graag geen negatieve of hatelijke reacties dat je het niet mooi vind en of het onzin vind, ik wil graag ervaringen van anderen horen
Sporten doe ik al jaren en helaas geen resultaat
Ik ben hekel erg benieuwd naar dames die een Brazilian Butt Lift hebben ondergaan.
Hoe zijn de resultaten? Ben je tevreden? Welke klink ben je geweest?
Ik overweeg het om het ook te doen vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen aangezien ik op internet niet zoveel kan vinden..
Het is iets wat ik zelf wil dus graag geen negatieve of hatelijke reacties dat je het niet mooi vind en of het onzin vind, ik wil graag ervaringen van anderen horen
Sporten doe ik al jaren en helaas geen resultaat
anoniem_371115 wijzigde dit bericht op 12-06-2018 13:41
14.38% gewijzigd
dinsdag 12 juni 2018 om 13:26
ouwewijsneus schreef: ↑12-06-2018 13:21Flauw, mag ik als man geen eens mijn positieve ervaring van mijn butt lift neerzetten hier.
![]()

Dit was de foto voor de lift?
We should have each other with cream.
dinsdag 12 juni 2018 om 13:28
dinsdag 12 juni 2018 om 13:49
bakjes rijst, kip, groente, noem het maar op ik heb alles al geprobeerd zowel voeding als trainen.
het is ook niet dat ik het maar een paar weken of maanden heb gedaan maar we zijn ondertussen nu al zo'n 2 jaar verder.
Vandaar dat ik nu verder wil kijken naar de andere opties! niemand vind het leuk om helemaal plat te zijn haha
het is ook niet dat ik het maar een paar weken of maanden heb gedaan maar we zijn ondertussen nu al zo'n 2 jaar verder.
Vandaar dat ik nu verder wil kijken naar de andere opties! niemand vind het leuk om helemaal plat te zijn haha
dinsdag 12 juni 2018 om 13:51
dinsdag 12 juni 2018 om 13:54
Mwah, ik heb ook geen kont en hoewel leuk inderdaad soms anders is kan ik er ook niet wakker van liggen. Maar kan me voorstellen dat dat door een ander anders ervaren wordt hoor. Geen tips of wat dan ook voor je helaas, maar dankjewel voor je antwoorden op mijn nieuwsgierige vragen! Ik hoop dat je bereikt wat je wil (en ook een beetje dat dat toch op een andere manier kan dan een dure operatie, want dat lijkt me hoe dan ook niet echt prettig, al is het resultaat het je waard). Succes!
dinsdag 12 juni 2018 om 14:02