Bed met metalen frame...
woensdag 13 juni 2018 om 19:15
Dit topic gaat menig mens doen lachen denk ik, maar ik hoor graag jullie mening en ervaringen;)
Ik heb nogal een antipathie tegen bedden, frames, bodems of weet ik veel die geluid maken als je lekker ligt te sexen.
Echter overwegen we nu de boxspring te vervangen door een bed met lattenbodem en metalen frame.
Ik denk niet dat ik de functionaliteit van het metalen frame nog uit moet leggen. *knipoogt ondertussen naar de bdsm liefhebbers *
Maar bestaan er bedden zonder irritante geluiden of is dat een illusie?
Ik heb nogal een antipathie tegen bedden, frames, bodems of weet ik veel die geluid maken als je lekker ligt te sexen.
Echter overwegen we nu de boxspring te vervangen door een bed met lattenbodem en metalen frame.
Ik denk niet dat ik de functionaliteit van het metalen frame nog uit moet leggen. *knipoogt ondertussen naar de bdsm liefhebbers *
Maar bestaan er bedden zonder irritante geluiden of is dat een illusie?
woensdag 13 juni 2018 om 20:08
donderdag 14 juni 2018 om 07:41
Uhh... en dan slapen op de bank zeker

donderdag 14 juni 2018 om 08:08
Ik heb mijn lattenbodems op een potenset staan en daar omheen de bedombouw. Mn lattenbodems en bed staan dus los van elkaar. Hierdoor nul geluid, terwijl hetzelfde bed enorm kraakte en piepte voordat ik de potenset had.
Google maar op potenset lattenbodem. Je hebt ze voor 1 of 2 persoons lattenbodems en zijn makkelijk te monteren. (Heb geen aandelen haha maar wel echt zo blij dat het niet meer kraakt)
Google maar op potenset lattenbodem. Je hebt ze voor 1 of 2 persoons lattenbodems en zijn makkelijk te monteren. (Heb geen aandelen haha maar wel echt zo blij dat het niet meer kraakt)