Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
quote:flora81 schreef op 06 maart 2009 @ 19:57:

Drift, les van een dame van 80?? Das wel bijzonder, die heeft echt passie voor der vak denk ik dan!

Leuk he?! Ze heeft echt enorme kennis over dat wat ons vandaag geleerd is. Het was trouwens wel een van de laatste keren dat ze les gegeven heeft (en gelijk heeft ze op haar 80e). Ze wordt altijd gevraagd door onze hoofdopleider en heeft voor hem ook nog wat artikelen geschreven enzo. Ziet als psychotherapeut ook nog wel eens clienten maar gaat er binnenkort toch echt mee stoppen.

Jullie eten klinkt lekker! En Tien is lekker lui dus???
Groot gelijk heeft ze! Maar wel erg leuk om van zo'n persoon les te hebben.

Tien is idd uitgeteld, ik ook. Afwas staat op het aanrecht. Het enige wat we nog doen is de waterkoker vullen met water en aanzetten.... Verder weinig productiviteit hier.

Moet je morgen vroeg op voor 't grote feest? Veel plezier in elk geval!
quote:flora81 schreef op 06 maart 2009 @ 19:56:

Vinyl, beschaafd lijstje voor vandaag moet ik zeggen.

En weer wat geleerd, wist niet dat krabsalade er ook in een light variant bestond.

Mijn lijstje voor vandaag:

- roeryoghurt met muesli;

- 2 bakken koffie;

- twee (biologische) meergranen afbakbroodjes met achterham;

- tussendoor sinaasappel + appel;

- 5 à 6 tarwe/volkoren biscuitjes;

- volkoren penne met saus van tartaar/tomaat/basislicum/mozzarella/knoflook/peper;

- (Eikenblad) salade met pijnboom/mozzarella en yoghurt dressing;

- 2 glazen rode wijn;

- bakje kwart met abrikozenjam (minder suiker).

- veel water en een stuk of 4 bakken thee.

Dit lijstje geldt vanaf de biscuitjes en uitgezonderd de wijn overigens ook voor Tien, die te lui is om een bericht te posten Grapje...... Btw: Allemaal de groetjes van Tien!

Verder geen cake ingredienten meer gekocht. Had vandaag geen zin meer om hem te maken. Heel misschien morgen nog..

Nou, ik ben hem ook alleen maar tegengekomen bij de Jumbo in het durp waar ik werk. Mijn eigen AH heeft niks lights in saladevorm...

Groetjes aan Tien!
Ik moet uiterlijk rond half 11 de deur uit dus op zich valt het mee maar ik ga proberen ook nog enigszins verantwoordelijk huishoudelijk werk te doen

Gaan jullie nog kroegen straks of blijft het toch bij bankhangen. Ik ben in ieder geval blij dat ik inmiddels op de bank zit en heb het vermoeden daar ook niet meer vanaf te komen vanavond

Lekker Vinyl, krabsalade! En fijn dat er een lightvariant is.
Ja, ze hebben zelfs ook light eiersalade en kip/kerrie.

Nog minder kcal dan Philidelphia light. Dus lekker voor de afwisseling!

Nu lekker Borat kijken (aanraden van mijn broerlief, maar of het ook leuk is?) terwijl ik op mijn loopband het mountain programma ga lopen. hihi
Flora, ik snap niks van die H&M maten. Ik wissel er tussen 34 en 40, zo'n beetje

Pode, nu je toch bezig bent, heb je zin om mijn vriezer ook te doen?

MdK, spannend dinsdag!

Vinyl, weet je zeker dat je met dat lijstje op 1400 komt? Het klinkt heel weinig!

Sorry voor mijn twijfelachtige aanwezigheid, het gaat redelijk goed maar ik ben nog zo vaak een soort suf konijntje. Beetje irritant want ik wil graag bezig zijn met studie (of eigenlijk, de voorbereiding erop) maar dat werkt dus nog niet zo als ik het wil.
Ja, als het goed is wel:

- 1 boterham met light krabsalade - 100 kcal

- 1 plak ontbijtkoek - 94 kcal

- 1 focaccia - 490 kcal

- berg champignons, spinazie en tomaat geroerbakt met een beetje rendangsaus (zit het nu te eten, lekkerrrrr!!!) en daarbij een Valess product. - 400

Vanwege de enorme focacia geen koohydraten bij deze avondmaaltijd

En 2 toetjes - 104 kcal

Totaal: 1282. Samen met de vetten voor het koken enzo kom ik er wel aan! (vanavond nog een appel of een sinaasappel)
We hebben net even onderhandeld; we blijven vanavond op de bank. Ben zoooo moe, dat is gewoon niet leuk meer. Moest van Floor wel even schrijven

Las dat MdK een sollicitatiegesprek-dat-geen-sollicitatiegesprek-mag-heten heeft: leuk! Good for you en fijn dat het je zelfvertrouwen een beetje een boost geeft. Hoeveel moet je eigenlijk nog doen voor je studie?

Age: :knuf: moe zijn is niet zo leuk he? Beetje lief zijn voor jezelf, dan komt het wel goed met je!

Drift, have fun morgen enne, geen dingen doen die ik ook niet zou doen he

Voor de rest even een

Oh, ik zou het bijna vergeten: neefje is THUIS!!! Hij hield twee dagen eten binnen en ze vertrouwen zus voldoende om het zelf te gaan proberen. Wel met allerlei aanpassingen en hij moet terug voor onderzoek, maar het gaat beter met de kleine uk. En dat is ook voor zijn tante een enorme opluchting, want stiekem heb ik me best wel zorgen gemaakt. Dinsdag nog bij hem in het ziekenhuis geweest en hij is vier weken, maar ruim kleiner dan de pasgeborenen die er naast lagen. Ons schrielkipje

Fijne avond!
quote:Yoels schreef op 06 maart 2009 @ 20:28:

Sorry voor mijn twijfelachtige aanwezigheid, het gaat redelijk goed maar ik ben nog zo vaak een soort suf konijntje. Beetje irritant want ik wil graag bezig zijn met studie (of eigenlijk, de voorbereiding erop) maar dat werkt dus nog niet zo als ik het wil.

Jij hoeft helemaal geen sorry te zeggen! Wat vervelend dat je je zo voelt terwijl je meer zou willen doen Heb je enig idee waarom je je vaak suf voelt?

voor het neeftje van Tien! Wat fijn dat 'ie thuis is! Zal voor je zus ook wel een enorme opluchting zijn.

En jullie dus ook lekker op de bank nu. Vervelend he, je zo moe voelen. Zou er wat in de lucht hangen dat we er zo samen last van hebben?
Oh ja, zo'n focaccia helpt wel Maar ze zijn wel lekker!

Hoi Tien! Wat fijn van je neefje!

Ik heb trouwens besloten dat ik ga proberen te hardlopen als ik weer helemaal beterder ben. Met Evy, want zij schijnt zo enthousiast in je oor te praten dat dat helpt.

Ik was alleen even vergeten dat hardlopen er bij mij altijd uit ziet alsof ik een motorische en mentale handicap heb.
quote:Tientje79 schreef op 06 maart 2009 @ 20:38:

Drift, have fun morgen enne, geen dingen doen die ik ook niet zou doen he

Drift, ik denk dat het een combinatie van narcose (dit was de 10e of 12e operatie in 7 jaar, laatste hiervoor was afgelopen oktober) is + dat ik een half jaar vrijwel alleen maar in bed gelegen heb. Nu waggel ik weer in huis en soms zelfs een klein stukje buiten, maar dat kost natuurlijk wel energie. Het gaat wel goed op zich hoor, maar ik heb niet zoveel geduld
Drift, ik heb het gemist denk ik, wat ga je doen morgen?
quote:Yoels schreef op 06 maart 2009 @ 20:44:

Hoi Tien! Wat fijn van je neefje!

Ik was alleen even vergeten dat hardlopen er bij mij altijd uit ziet alsof ik een motorische en mentale handicap heb.

Hey! Leuk dat je er weer bent! Enne.. ik denk dat je mij nog niet hebt zien lopen

Maar hé, who cares; wij dóen het tenminste! Waarom ben je zo duf?

En Drift, het zal de leeftijd, spanning en ongesteldheid zijn. En laten we dáár deze week allemáál last van hebben

Ik ga aan de thee, cheers
Jaaaaaah, neefje is thuis!

Wat fijn!!

Enne Yoels: Evy is fijn!!

Helaas kreeg ik erg last van mijn schenen tijdens het buiten lopen.

Ben nu zonder Evy op een loopband begonnen. Wissel stukjes hardlopen en flink doorwandelen af.

Lekker tv erbij aan, heerlijk!
quote:Yoels schreef op 06 maart 2009 @ 20:45:

Drift, ik denk dat het een combinatie van narcose (dit was de 10e of 12e operatie in 7 jaar, laatste hiervoor was afgelopen oktober) is + dat ik een half jaar vrijwel alleen maar in bed gelegen heb. Nu waggel ik weer in huis en soms zelfs een klein stukje buiten, maar dat kost natuurlijk wel energie. Het gaat wel goed op zich hoor, maar ik heb niet zoveel geduld

Ik kan me zo goed voorstellen dat je geduld flink op de proef gesteld wordt! Fijn dat het waggelen goed gaat!

Enne, morgen heb ik vrijgezellendag van mijn zusje
Bennikweer!

- ontbijt: yoghurt + flakes

- lunch: drie allisonboterhammen met kaas, 1 beker optimel

- avondeten (etentje met familie):

- amuse: mozarella+olijfolie+groenten

- voorgerecht: broccolisoep

- hoofdgerecht: zalm, rijst, haricot verts

- nagerecht: bolletje ijs met fruit

- tussendoor: veel thee en 1 chocolaatje

Jaja, errug uitgebreid gegeten, maar wel redelijk okee allemaal.

Heb niet teveel gegeten van alles.
Peas on earth!
Netjes Erwt!!!
Klinkt lekker Erwt, wat je gegeten hebt! Was het gezellig?

Verder iedereen een leuke avond gehad?

Ik ga zo lekker slapen. Iets later dan gepland, heb net twee uur met mijn beste vriendinnetje aan de telefoon gezeten. Als ik met haar klets vliegt de tijd altijd voorbij

Haar vriend snapt ook nooit zo goed wat wij elkaar allemaal te melden hebben, hahaha.

Welterusten allemaal!
Goedemorgen!

Ik ren snel voorbij. Ga zo even douchen en dan de auto in richting mijn zusje.

Fijne dag allemaal en tot laat vanavond of morgen
Goedemorgen

Heel mistig hier. Lekker relaxed dagje vandaag

Fijne dag Drift!
Peas on earth!
Heel veel plezier Drift!

Ik ben net wakker geworden in een bijzonder mistige wereld, ik mag hopen dat dat vandaag nog een beetje bijtrekt: ik heb een zonnetje besteld

Heb ik gisteren aarbeien voor mijn ontbijt gehaald, laat ik die in de auto liggen... En om nu in ochtendjas en ponnetje de straat op te gaan om alsnog die aardbeien binnen te halen, naaaah... dus heb me net maar vergrepen aan een half bakje kwark dat nog in de koelkast stond.

Ik moet vandaag echt even poetsen, maar ik heb Geen Zin. Iemand inspiratietips?
Haha, overal mistig dus
*heeft hetzelfde probleem, want er moet hier echt hoognodig gedweild worden....*
Peas on earth!
Een evengroot probleem is dat ik hier een boek van dan Brown (van de Da Vinci Code) heb, laatste die ik nog niet gelezen had. Ik móet er gewoon in verder lezen, want heel spannend... misschien dweilen nog maar even uitstellen
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven