Beharing aantrekkelijk vinden (of niet)

12-06-2018 23:17 60 berichten
Als je je als vrouw aangetrokken voelt tot behoorlijk behaarde mannen, kun je dan ook wel aantrekkingskracht voelen tot een man die van nature weinig lichaamsbeharing heeft?
Hoe zou het komen dat de ene vrouw daar juist wel van houdt en de ander niet? Iets met testosteron, dat weet ik, maar hoe zou dat verschil in aantrekkingskracht komen?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van mannen met borsthaar, stoer en mannelijk vind ik dat

Vrogger was ik helemaal verliefd op Tom Selleck

Afbeelding
Joanjett schreef:
14-06-2018 00:36
Dit, al vind ik wel dat de balzak geschoren moet zijn en de rest een beetje getrimd. Met pijpen is het geen fun om schaamhaar tussen je tanden te hebben.

Totaal geen last van. En ik vind het geschoren echt lelijk
Wij gaan altijd naar naturistencampings en ik heb allerlei schaamhaardrachten gezien. Mét haar, voor zowel man als vrouw, vind ik toch het mooist.
Later is nu
Ik heb dat dus met oren. Zó onaantrekkelijk. Een man met oren, brrrr, ik moet er niet aan denken.
Such fun!1
Ik heb ze liever niet zo behaard. Ik zie graag het lichaamsdeel in plaats van een krullend tapijt.

Verder hangt het ook van de soort beharing af. Er is een acteur dat ik een knappe man vind en hij is behoorlijk behaard van zichzelf geloof ik. Meestal trimt hij zijn borst denk ik. Behalve bij die ene film, had het toen laten groeien en eerlijk? Ik vind het jakkie. Zijn haar is ook echt lang en recht in plaats van gekruld. Lange rechte zwarte haren brrrrr....
zazamaenade schreef:
13-06-2018 14:20
Dan is jouw avatar wel weer heel grappig :winkie:
Geen haartje te zien, toch ?

Ik denk de rest erbij. Hij heeft het wel, maar gaat er vaak af :(

Scherp!
Ik knap juist enorm af als een man totaal haarloos is. Had eens een fling met iemand die alles weghaalde. Vond 't zo geen gezicht: een volwassen lichaam, een volwassen hoofd, en dan helemaal geen haar. Echt, als ik nu weer aan denk trekken mn mondhoeken weer naar beneden.

Huidige vriend had zijn borst-en buikhaar laten groeien omdat ik 't zo mooi vind. Was prachtig, zacht, krullend. Kom ik gisteren thuis: heeft hij het allemaal weer afgeschoren. G*dv*r! Snap best dat hij het fijner/mooier vindt, maar ik zit nu met stoppels onder mn vingers :-/.

Teveel kan trouwens ook, heb gedate met een man met rugharen van 15 centimeter. Lange, steile haren. En véél joh hé. Ai. Echt, ook als ik nu weer aan denk trekken mn mondhoeken ook weer naar beneden.
Vroeger hielt ik van mannen met weinig lichaamshaar en hielt al helemaal niet van gezichtsbeharing.

Nu ben ik daar een stuk toleranter naar, lichaamshaar vind ik prima, een kort net baardje is wel oké.
Maar een lange volle baard vind ik nog steeds geen porem en enkel een snor vind ik echt stom staan.
MarindaH schreef:
14-06-2018 11:01
Ik heb dat dus met oren. Zó onaantrekkelijk. Een man met oren, brrrr, ik moet er niet aan denken.

Dat snap ik dan weer niet he. Ik sprak laatst een man met oren, die vond ik best aantrekkelijk. Natuurlijk, je moet er niet ín gaan kijken, maar zo een beetje van de zijkant heeft het wel wat. Je moet de schoonheid ervan zien, denk ik.
Later is nu
Dreamer schreef:
15-06-2018 07:47
Dat snap ik dan weer niet he. Ik sprak laatst een man met oren, die vond ik best aantrekkelijk. Natuurlijk, je moet er niet ín gaan kijken, maar zo een beetje van de zijkant heeft het wel wat. Je moet de schoonheid ervan zien, denk ik.
:rofl:
Dreamer schreef:
15-06-2018 07:47
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven