Zal ik hem ontmaagden?

13-06-2018 18:20 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi vivaforummers,
Ik vraag om jullie mening of advies.

Ik ken een jongeman van 29 hij is nog maagd. Ik ben goed bevriend met hem maar we zijn niet verliefd.
Ik ben 53 .

Hij heeft mij gevraagd om hem te ontmaagden.
Hij wilt dus dat ik dat doe bij hem omdat hij mij vertrouwt en aantrekkelijk vind.
Maar we willen allebei geen relatie met elkaar.

Mijn relatie is 3 weken geleden uitgeraakt ik ben nu dus singel.

Ik gun hem zijn eerste keer met iemand zoals ik omdat ik geduldig ben en ik ben ook vol begrip. Ik heb een goed lichaam en ik kan genieten van sex.
Maar..... Zal ik dit wel doen? Ben ik niet veel te oud voor hem ? Ik heb al 2 volwassen kinderen . Hij zegt zelf dat hij mij superaantrekkelijk vind . Gaat onze vriendschap veranderen ?

Zijn er vrouwen die dit hebben gedaan? Hoe was da?
NaatjeLief1991 schreef:
14-06-2018 16:35
en dan pak ik een voorbind dildo en zeg dat het altijd zo hoort
Wie weet vind ik dat wel lekker ;) :rofl:
koekies zijn lekker
Als TO een 53 jarige man was die dit schreef. Waren de reacties dan ook.....

O nee, die zou niet onnodig ingewikkeld doen met een topic en er gewoon opduiken.
Vergeetmenietje1980 schreef:
14-06-2018 14:40
Waarom niet naar een prostituee?

Bij TO mag hij 'em er gratis in hangen ;-D
quattro35 schreef:
14-06-2018 17:43

Bij TO mag hij 'em er gratis in hangen ;-D
Dat niet alleen, wil je er een beetje tijd voor nemen, want je hebt tenslotte al zo'n 15 jaar 'gewacht' dan ben je bij een professional al snel over de eur 500,- kwijt. De 50 Eurie 10 minuten actief werk optie is niet waar de mannen die op prostitutie zijn aangewezen voor seks nu graag voor kiezen. Dat is meer voor de types met vaste partner ergens thuis.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
zoetjerminder schreef:
14-06-2018 16:13
We kunnen een rollenspel doen waar ik de maagd ben :P
Lijkt me wel wat ben ik de pro
you go girl
jeansjacket schreef:
15-06-2018 08:25
Lijkt me wel wat ben ik de pro
Leer me alles jeans. Ik wil ervaren wat de liefde bedrijven is. Het is niet erg als ik heel snel kom toch?
koekies zijn lekker
Als je het ervoor over hebt dat de vriendschap kan veranderen. Gewoon doen als het goed voelt.

Jullie zijn beide volwassen. Ik heb ook langer getwijfeld over zoiets. Uiteindelijk toch gedaan. Hele fijne ervaring en met regelmaat nog een grote bos rode rozen gekregen 10 jaar lang. Zo romantiesj.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
15-06-2018 09:26
Als je het ervoor over hebt dat de vriendschap kan veranderen. Gewoon doen als het goed voelt.

Jullie zijn beide volwassen. Ik heb ook langer getwijfeld over zoiets. Uiteindelijk toch gedaan. Hele fijne ervaring en met regelmaat nog een grote bos rode rozen gekregen 10 jaar lang. Zo romantiesj.
:flirting:
koekies zijn lekker
krijgen we van TO te horen hoe dit afgelopen is?
grenada schreef:
15-06-2018 10:48
Natuurlijk! :popcorn:
koekies zijn lekker
Het-groepje schreef:
13-06-2018 20:53
Ik moet wel zeggen dat ik ontmaagdingen ongemakkelijke toestanden vond. Ik heb twee keer de eer gehad en vond er voor mezelf weinig aan.
Ja, het is leuk om iemand heel blij te zien met je naakte lichaam maar helaas zijn er weinigen natuurtalenten. Het kostte toch wel een paar keer om het een beetje ook voor mij leuk te krijgen qua merkbare zenuwen, uithoudingsvermogen etc.
Ik zou er dus geen zin in hebben.
Klopt. Hetzelfde geldt deels ook voor dames. Vanuit romantisch perspectief kan de ontmaagding wel iets heel speciaal betekenen, maar meestal niet de beste seks. De combinatie met iemand jong kan heel geslaagd zijn, op voorwaarde dat hij ook ervaring heeft en zijn grote uithouding juist weet in te zetten. Als je 53 jaar bent, wil je gewoon lekkere seks ervaren zonder gestuntel, lijkt me.
zoetjerminder schreef:
15-06-2018 08:28
Leer me alles jeans. Ik wil ervaren wat de liefde bedrijven is. Het is niet erg als ik heel snel kom toch?
snel naar mij toe kom bedoel je toch hahaha
you go girl
grenada schreef:
15-06-2018 10:48
Hij is nog op vakantie las ik.
Komende week komt hij , bij TO.
Doen ze het of doen ze het niet?
In de tuin .
Of in de slaapkamer.
De keukentafel.
De sofa .
De badkamer .
Oeh spannenddddd :rolling:
Mijn mening is gestippeld.
Ik heb mn vriendin nu voor de derde keer "ontmaagd" , we willen beide niet anders meer.
Bimzarellio...what else
Kulderzipken schreef:
13-06-2018 18:38
Is hij nog maagd omdat hij niet veel zelfvertrouwen heeft? Dan zou zo'n eerste keer met jou hem net het duwtje in de goede richting kunnen geven dat hij nodig heeft.
Dat kan het zijn. Het kan dan erg leuk zijn mits je geduld hebt. Soms lukt niet door de zenuwen, maar stel hem op zijn gemak. Neem gerust pauze als het ff niet lukt. Even wat drinken of juist plassen en daarna weer verder. Als het eenmaal lukt volgen ze graag je aanwijzingen op en kun je ze laten doen wat je zelf lekker vind. Maar geduld is absolute must. En altijd lief blijven, al vloek je van binnen haha ;-)
Gewoon doen wat houd je tegen?
Fles wijn zal je zeker nodig hebben en kijk uit dat hij niet al klaar komt terwijl jij je nog maar staat uit te kleden.
Als hij zich vertrouwd bij je voelt gewoon doen en denk wel dat hij zich voelt aangetrokken tot je
Jij wilt het ook
Blondie222 schreef:
16-06-2018 12:58
Gewoon doen wat houd je tegen?
Fles wijn zal je zeker nodig hebben en kijk uit dat hij niet al klaar komt terwijl jij je nog maar staat uit te kleden.
Als hij zich vertrouwd bij je voelt gewoon doen en denk wel dat hij zich voelt aangetrokken tot je
Hahaha ja heb ik ook een keer gehad met een knul, had bh nog in de hand en daar kwam het al haha. Gelukkig stond ie zo weer paraat!
Dat leeftijdsverschil vind ik niet zo boeiend.Op onderstaande tekst zou ik wel afknappen.
Liesjelachje schreef:
14-06-2018 11:53
Hij heeft goed contact met zijn moeder. Hij zoekt geen moederfiguur .
Hij is nu op vakantie met zijn moeder . Zij heeft geen rijbewijs dus hij is mee om auto te rijden.
Liesjelachje

Als jullie beiden willen, gewoon doen.
De kans is er wel, dat hij meer met je wil na die ene keer, logisch want je hebt hem ontmaagd.
Je hoeft niemand verantwoording af te leggen.
Hij ook niet en is 29, doe wat je wil doen en vorm hem op sexgebied.

Wil je niet of nog niet met hem van bil, dan kan goed handwerk voorlopig het begin zijn, omdat je twijfelt.
Daarna kan je nog altijd van bil, ligt ook aan de situatie op dat moment.
Wie weet heb je nog sexuele fantasieën die je waar wil maken.

Een gescheiden vriendin van mij, kon een jongere man uit haar omgeving, hij 25 en zij 50.
Hij was maagd tot zij daar een einde aan maakte.
Wij waren gedrieen ook bevriend, en zij stond sexueel al 4 jaar droog.
Laten we zeggen dat ik ze toen sexueel gekoppeld heb en voor het blok heb gegooid.
Uiteindelijk kwamen zijn dromen om ontmaagd en langdurig gepijpt te worden, helemaal uit.
Ook kon hij naderhand wippen met haar, wat hij maar wilde.
Zij wilde uitvoerig gebeft worden, wat ze wel kreeg van hem, maar niet tijdens haar huwelijk.
Ook facesitting doet ze aan, beiden vinden dat helemaal te gek.
Ze sport 3 tot 4 keer per week met hem.
Ondertussen alweer 3 jaar.
Interesseert me geen reet.
Damned if I don’t
En... is het al achter de rug?
.
Jullie zijn beiden volwassen, ik zie het “probleem” niet🤔 als jullie er beiden achter staan zou ik zeggen gewoon doen en geniet ervan
Het verbaast me dat sommige 'dames' hier negatief op reageren. TO is volwassen genoeg om de gevolgen te overzien. Ik vind het juist heel aardig van haar!
kadanz schreef:
23-06-2018 14:50
Het verbaast me dat sommige 'dames' hier negatief op reageren. TO is volwassen genoeg om de gevolgen te overzien. Ik vind het juist heel aardig van haar!
.
Dat is het misschien wel: seks heb je volgens mij niet om aardig te doen, maar omdat je geil van elkaar wordt.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven