Anaal lukt niet
vrijdag 15 juni 2018 om 19:01

vrijdag 15 juni 2018 om 20:55
Hahahaouwewijsneus schreef: ↑15-06-2018 19:29dan moet hij een vingerhoedje om zijn eikel doen waarschijnlijk.

vrijdag 15 juni 2018 om 20:58
Ik heb wel degelijk een advies. Namelijk jezelf afvragen óf je het écht wel wil, als het niet lukt.Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 20:51Over vaginale seks is dat meestal het advies ja. Niet meteen doorrammen natuurlijk, maar wel blijven proberen. En als het over anale seks gaat is dat ineens een raar advies, dat is toch mal? Nogmaals, voor mij hoeft het ook niet. Maar ik vind het ook niet belachelijk als iemand anders het wel wil.
En ik zie ook niet in waarom je in een topic waarin iemand duidelijk om advies vraagt met zijn allen zou moeten komen neulen dat je het allemaal maar Stom vindt. Men vraagt om advies, en als je dan geen advies kunt geven omdat je nou eenmaal niks hebt met het onderwerp kun je gewoon wegblijven. Of je opent zelf een Discussietopic, over de voors en tegens van anale seks.
Geldt in beide gevallen. Waarbij het voor mij wel uitmaakt dat de vagina bedoeld is om een penis te ontvangen en een anus niet. Dus je probeert als het ware een vierkante deksel op een rond doosje te doen.
.

vrijdag 15 juni 2018 om 20:59
What?!Raflesia schreef: ↑15-06-2018 20:29Ook met meerdere vingers geprobeerd? Naar aanleiding van wat je zegt heb ik het idee dat je gewoon aan voorbereiding gedaan heb, dat is goed, alleen met 1 vinger ben je er nog niet. In principe moet je zo'n 3 vingers pijnloos en probleemloos erin krijgen voordat een penis erin past. Je hebt een soort starterskit met 3 verschillende dildo maten speciaal voor anale training. De vuistregel daarbij is dat je pas na de 3e maat klaar voor het echte werk. Maar met 3 vingers moet het ook lukken.
Negeer die onzin reacties maar gewoon hoor, sommige mensen kunnen wel gewoon volwassen reageren.![]()

vrijdag 15 juni 2018 om 21:00
Bedankt voor de info.Mijn_naam schreef: ↑15-06-2018 20:41Mijn ervaring met anaal is dat de vrouw in de weken en maanden daaraan voorafgaand een buttplug moet dragen om de diameter van haar kontgat voldoende te vergroten. En vervolgens met glijmiddel. Ik heb ook een grote pik en hij paste niet bij vrouwen die het nooit hadden gedaan en geen enkele voorbereiding hadden getroffen.

vrijdag 15 juni 2018 om 21:01
Het grappige eraan is is dat een jaar of 20 jaar geleden geen enkele hond hiernaar omgekeken zou hebben bij het horen van de term anale seks. Maar tegenwoordig wel. Wist niet dat NL zo'n preuts land kon worden. Het gaat de verkeerde richting op.Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 20:51Over vaginale seks is dat meestal het advies ja. Niet meteen doorrammen natuurlijk, maar wel blijven proberen. En als het over anale seks gaat is dat ineens een raar advies, dat is toch mal? Nogmaals, voor mij hoeft het ook niet. Maar ik vind het ook niet belachelijk als iemand anders het wel wil.
En ik zie ook niet in waarom je in een topic waarin iemand duidelijk om advies vraagt met zijn allen zou moeten komen neulen dat je het allemaal maar Stom vindt. Men vraagt om advies, en als je dan geen advies kunt geven omdat je nou eenmaal niks hebt met het onderwerp kun je gewoon wegblijven. Of je opent zelf een Discussietopic, over de voors en tegens van anale seks.

vrijdag 15 juni 2018 om 21:02
Gelukkig woon jij in de Joenaaited Steets, in een vijfsterren hotel met een kut van een kantinejuf. Dus jij hebt geen last van onze teloorgang.
En oh ja, ik ben echt stinkend jaloers.

vrijdag 15 juni 2018 om 21:05
Juist in de preutse landen is anaal populair. Dat weet jij ook, anders zou je niet over Spaans en Marokkaans beginnen.
.
vrijdag 15 juni 2018 om 21:05
Dat is een conclusie gebaseerd op niets

vrijdag 15 juni 2018 om 21:08
Meer ondat ze 'maagd' moeten blijven.Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 21:07Oh dat geloof ik meteen. Anaal is namelijk best een goed voorbehoedmiddel als je geen pil mag slikken of condooms gebruiken.
impala wijzigde dit bericht op 15-06-2018 21:09
3.33% gewijzigd
.

Of een geit.Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 21:07Anaal is namelijk best een goed voorbehoedmiddel als je geen pil mag slikken of condooms gebruiken.

Je blijft er maagd door. Denken ze.Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 21:07Oh dat geloof ik meteen. Anaal is namelijk best een goed voorbehoedmiddel als je geen pil mag slikken of condooms gebruiken.

vrijdag 15 juni 2018 om 21:10
Het belangrijkste is, geloof ik, nog altijd dat vrouwen/meisjes maagd moeten blijven tot aan een huwelijk.Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 21:07Oh dat geloof ik meteen. Anaal is namelijk best een goed voorbehoedmiddel als je geen pil mag slikken of condooms gebruiken.
Het vlies moet intact blijven, want een maagd ben je natuurlijk al lang niet meer als je alles doet op seksgebied behalve vaginaal neuken.

vrijdag 15 juni 2018 om 21:10
Je hebt kennelijk geen idee. Tuurlijk is jouw reden ook niet uit te sluiten. Maar het gaat echt vooral om de maagdelijkheid in die culturen.Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 21:10Kan ook. Maar ik sluit nog steeds niet uit dat mensen het ook proberen omdat ze gewoon nieuwsgierig zijn. Je kunt overal wel meteen wat achter zoeken.
impala wijzigde dit bericht op 15-06-2018 21:13
17.85% gewijzigd
.

vrijdag 15 juni 2018 om 21:13
Ghb werkt ook prima.
Of een fles whiskey.
.