Lounge set
donderdag 29 maart 2018 om 18:35
Hallo allemaal,
Al gezocht tussen de oude topics, maar toch benieuwd naar nieuwere en meer specifieke ervaringen.
Met de lente, heb ik zin om een mooie loungeset te kopen voor de tuin.
Specificaties:
- aluminium (geen wicker, wat luchtiger)
- hoekbank
- budget ergens tot ongeveer 1500
Zag ook de IKEA (kunstof) en natuurlijk bij de bouwmarkten, die zijn wat goedkoper. De set hoeft niet eeuwig mee te gaan, maar een jaar of 5 is wel fijn.
Wie heeft er goede / slechte ervaringen met dat lagere IKEA/ bouwmarkt segment? En andere tips?
Dank!
Al gezocht tussen de oude topics, maar toch benieuwd naar nieuwere en meer specifieke ervaringen.
Met de lente, heb ik zin om een mooie loungeset te kopen voor de tuin.
Specificaties:
- aluminium (geen wicker, wat luchtiger)
- hoekbank
- budget ergens tot ongeveer 1500
Zag ook de IKEA (kunstof) en natuurlijk bij de bouwmarkten, die zijn wat goedkoper. De set hoeft niet eeuwig mee te gaan, maar een jaar of 5 is wel fijn.
Wie heeft er goede / slechte ervaringen met dat lagere IKEA/ bouwmarkt segment? En andere tips?
Dank!
donderdag 29 maart 2018 om 18:38
donderdag 29 maart 2018 om 19:00
Ik heb toevallig vanmiddag onze nieuwe aluminium set in elkaar geschroefd. Gekocht bij AVH outdoor (webshop).
Wij hebben deze: https://avh-outdoor.nl/product/fabri-lo ... nt-hocker/ maar ze hebben genoeg andere keuzes.
Wij hebben deze: https://avh-outdoor.nl/product/fabri-lo ... nt-hocker/ maar ze hebben genoeg andere keuzes.
donderdag 29 maart 2018 om 19:13
vrijdag 30 maart 2018 om 07:01
Ik heb hem gisteren net nieuw uit de doos gehaald, de kussens zitten nog in de verpakking. We wachten nog op mooi weer
vrijdag 30 maart 2018 om 09:06
Ben ook op zoek naar een nieuwe tuinset. Vindt het nog best lastig ze zijn wel mooi die loungesets. Maar nemen wel veel ruimte in beslag op je terras.. Het is ook wel handig als het buiten kan blijven staan zie me ook niet elke keer slepen met die stoelen. Maar wat een prijzen voor sommige sets mag je wel oppassen dat ze ook nog niet uit je tuin geroofd worden.