Vriend "straffen"
zaterdag 16 juni 2018 om 22:48
Hallo
Ik loop al een tijdje rond met de gedachte om mjn vriend eens te gaan "straffen" omdat hij vaak in mijn mond wil klaar komen.
Ik wil hem eens laten meemaken hoe het voelt en smaakt.
Mijn idee is om hem vast te binden aan bed armen en voeten gespreid. Dan ga ik hem pijpen en aftrekken. En dan fluister ik hem in zijn oor als hij durft klaar te komen, dat ik het opvang in een leeg glas wijn en dit weer terug in zijn mond laat druppelen.
Ik ben een beetje bang voor zijn reactie, gaat dit te ver?
Ik loop al een tijdje rond met de gedachte om mjn vriend eens te gaan "straffen" omdat hij vaak in mijn mond wil klaar komen.
Ik wil hem eens laten meemaken hoe het voelt en smaakt.
Mijn idee is om hem vast te binden aan bed armen en voeten gespreid. Dan ga ik hem pijpen en aftrekken. En dan fluister ik hem in zijn oor als hij durft klaar te komen, dat ik het opvang in een leeg glas wijn en dit weer terug in zijn mond laat druppelen.
Ik ben een beetje bang voor zijn reactie, gaat dit te ver?
zondag 17 juni 2018 om 17:27
Wat is überhaupt de toegevoegde waarde van dit topic? Zo kunnen we hier wel aan de gang blijven.Rachelllle33 schreef: ↑17-06-2018 17:18Wat is hier de toegevoegde waarde van?
Maakt het wat uit of ik hier voor een account heb aangemaakt? Leeftijd is ook onbelangrijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zondag 17 juni 2018 om 18:57
Je kunt hem beter straffen met een goede facesit, kan hij nergens heen.MarietjesLover schreef: ↑16-06-2018 23:03Rachelle
Je kunt hem beter straffen met een goede facesit, kan hij nergens heen.
En dan jouw sap laten vloeien, als je klaarkomt.
Dat is pas goede straf.
En dan jouw kak laten lopen, dat is pas een goede straf.

zondag 17 juni 2018 om 22:24
Een wijnglas. Ik snapte het wel hoor.Rachelllle33 schreef: ↑16-06-2018 23:00Waterverf, ik pijp en trek hem hem. Als ik merk dat hij hij gaat spuiten pak ik het glas en richt zijn pik in het glas en trek hem dan zo leeg
Maar een lege glas wijn kan niet.
zondag 17 juni 2018 om 23:04
FrauenPower schreef: ↑17-06-2018 22:36Ziek. Not my cup of thea. Zou een ticket naar kink.com studios kopen. Eigelijk twee. Nieuwe loopbaan beginnen is dat wat?
Nounou, ziek, dat vind ik wel wat overdreven veroordelend. Ieder haar voorkeur, lijkt me.
Voor een eerste topic hier is het wel pittig.
nounou
maandag 18 juni 2018 om 15:17

maandag 18 juni 2018 om 15:26
Sneeuwbalt?Bimzarellio schreef: ↑17-06-2018 06:04Mijn meisje sneeuwbalt ook bij mij als mijn zaad in haar mond is.... en een echte geile vent vindt dit meer dan lekker en kinky, totaal geen straf hoor !!![]()

maandag 18 juni 2018 om 15:41
Ben ik blij dat niet alle mannen hetzelfde zijn.Bimzarellio schreef: ↑17-06-2018 06:04Mijn meisje sneeuwbalt ook bij mij als mijn zaad in haar mond is.... en een echte geile vent vindt dit meer dan lekker en kinky, totaal geen straf hoor !!![]()
maandag 18 juni 2018 om 16:20
maandag 18 juni 2018 om 16:21
Ik vind alles best hoor, maar ik vint??Rachelllle33 schreef: ↑16-06-2018 22:58Ja hij beft mij ook vaker, en vindt dit ook erg geil om te doen.
Ik zeg niet dat ik het erg vint dat hij in mijn mond klaar komt.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 18 juni 2018 om 17:34
Nee dat wil ik net niet.
Het zou veel spannender zijn dit pas te zeggen als hij vast gebonden ligt.