Humble bragging topic

18-06-2018 08:03 94 berichten
Ook zo'n last van andere kinderen in je omgeving die zoveel snoepen terwijl jouw kind geen snoep lust?
Hebben je kinderen zulke aparte namen dat iedereen denkt dat je van adel bent?
Kun je ook geen kleding vinden in de reguliere winkels omdat jouw smaak pas over twee jaar in de winkel hangt?
Heb je zulk dik haar dat je er geen elastiekjes voor kunt vinden?
Heb je zo'n groot huis dat je geen betaalbare werkster kunt vinden?
Deel het hier!

Mijn start:
Ik heb dringend advies nodig. Ik was laatst mee op schoolreis. Vind het al heel wat dat ik bolletjes had ontdooid op tijd en diverse soorten fruit had staan snijden s ochtends.
Doet er een mannetje een trommeltje open, zat daarin:
- een zooi chocoladekoekjes
- twee luxe broodjes, met gesmolten mozzarella, pesto, sla erop
- een frikandel broodje.

Moet ik nu mijn kind ook fricandelbroodjes meegeven, terwijl ze het eigenlijk niet lusten? Ben ik nou zo braaf met mijn gesneden fruit?
Mijn oudste is bijna jarig en echt elk jaar is het weer zo moeilijk om een leuk cadeau voor hem te vinden. Hij wil namelijk niks. Is gewoon tevreden met wat hij heeft.
We nemen hem dit jaar maar mee naar een goed restaurant, want hij is ook dol op lekker eten, van jongs af aan al was het: ik wil geen kindermenu maar dat wat jullie hebben.
Wel duur hoor, dineren bij een sterrentent, maar ach hij heeft nooit dure wensen en hij wordt maar 1 keer 16.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zó graag eens gezellig naar de Griek of pizzeria, maar de kinderen klagen daar altijd dat ik lekkerder kook.
-Darkside- schreef:
18-06-2018 09:57
De mijne snoept ook niks.
Fijn natuurlijk, maar zo'n emmer cherrytomaatjes is veel duurder dan een zak snoep.
Ik vind het een probleem :cry:
Snap ik. De mijne likt snoepjes op. Doet daar dan dus ook de hele dag over. 1 snoepje per week is enorm goedkoop.
https://twitter.com/AndreaZuiverC/statu ... 8315678721
Broeken zijn voor mij altijd te kort en mijn wimpers komen tegen het glas aan als ik een bril opdoe.

Zoiets? 😇
Hello, can you hear me?
Klagen dat je t altijd zo druk hebt is ook een soort humble brag toch? Doen heel veel mensen.
Hello, can you hear me?
OpenHaardVuur schreef:
18-06-2018 09:34
Shakespear behoor je ook in het theater te beleven, niet ordinair op de televisie :facepalm:
Ja fuck, ik was 15 ofzo en groeide op met bzn en manke nelis.
HelloFromTheOtherSide schreef:
18-06-2018 10:50
Broeken zijn voor mij altijd te kort en mijn wimpers komen tegen het glas aan als ik een bril opdoe.

Zoiets? 😇
:thumbsup:
Joostisandersgeaard2 schreef:
18-06-2018 10:54
Ja fuck, ik was 15 ofzo en groeide op met bzn en manke nelis.
En John Lanting! Dat was ook toneel.
Goh, zoiets deed ik tijdens Chef'Special bij Serious Request. Niks bijzonders, dat ga ik niet noemen.
yette wijzigde dit bericht op 18-06-2018 10:57
0.41% gewijzigd
vrouwjagersma schreef:
18-06-2018 10:54
En John Lanting! Dat was ook toneel.
O ja, de kluchten met Piet en al die deuren!
Ik ben jaloers op mensen die minder intelligent zijn. Die zijn veel gelukkiger.
Ik vind dochters haren zo mooi na het luizenkammen.
HelloFromTheOtherSide schreef:
18-06-2018 10:51
Klagen dat je t altijd zo druk hebt is ook een soort humble brag toch? Doen heel veel mensen.
Klopt. Vooral als je geen tijd hebt om een luxe verantwoorde eco broodtrommel te maken. Kom op zeg, daar heb ik met mijn drukke baan toch geen tijd voor!
18-06-2018 10:57
Ik ben jaloers op mensen die minder intelligent zijn. Die zijn veel gelukkiger.
Ik ook! Echt ziekmakend.
Ik had van de week de ultieme humble brag tegen een vriendin:

"Ja, zo erg, dat je de hele tijd moet humble braggen omdat het ook zo gênant wordt om steeds te zeggen dat Dotje echt heel erg veel slimmer is dan de rest. Echt gênant is dat."
Am Yisrael Chai!
Ik vind het zo vervelend dat mijn collega's tijdens vergaderingen compleet afgeleid zijn door mijn borsten.
18-06-2018 11:12
Ik vind het zo vervelend dat mijn collega's tijdens vergaderingen compleet afgeleid zijn door mijn borsten.
:rofl:

Die is gooooeeeeddddd!
Am Yisrael Chai!
Herkenbaar FV, ik vond mijn kinderen op hun tiende nog echt te jong voor de brugklas.
:D
Am Yisrael Chai!
Balen man. Huis afgelost en nu moet ik dat eigenwoningforfait betalen. Echt. Dieven zijn het.
yette schreef:
18-06-2018 11:15
Herkenbaar FV, ik vond mijn kinderen op hun tiende nog echt te jong voor de brugklas.
:proud:
18-06-2018 11:17
Balen man. Huis afgelost en nu moet ik dat eigenwoningforfait betalen. Echt. Dieven zijn het.
:worship:
Am Yisrael Chai!
We hebben een robotgrasmaaier gekocht want we waren ieder weekend veel te veel tijd kwijt aan het maaien van onze enorme tuin.
Jij hebt mazzel met je figuur hoor, ik denk dat je overal leuke kleren kunt kopen. Ik ben te slank, zelfs maatje 36 zakt zo van m'n billen af.
Wat eten we vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven