Fantasie andere penis

vrijdag 15 juni 2018 om 15:32
Het is zijn fantasie in de hitte van de seks... een beetje Jaloezie kan een trigger zijn om nog heter te worden en tijdens de seks zegt hij het ook. Het is ook de vertrouwelijkheid naar jou toe. Ik herken het wel enigszins en raak een beetje jaloers en opgewonden als ik aan mijn vriendin vraag wat ze met haar vorige mannen in bed heeft gedaan... De ontlading daarna is ontzettend heftig. Anderzijds, als de geile bui over is en je zou daadwerkelijk gaan doen wat hij heeft gefantaseerd, dan denk ik dat ie daar niet blij mee is..

zaterdag 16 juni 2018 om 20:07
Het heet cuckolding, en ja, dat is een ding. Beetje open minded blijven, leven en laten leven.retrostar schreef: ↑13-06-2018 09:40Ik zou doorvragen TO: wil hij jou onderworpen zien als een vorm van samenwerking tussen hem en die andere man of wil hij zichzelf overtroefd voelen door die andere man?
Dus daar zou ik het fijne van willen weten voordat ik deze griezel sowieso dump.
Ik begrijp wel dat hij het achteraf niet zo'n fijn gevoel vindt trouwens. Ik ook vooraf niet.
zaterdag 16 juni 2018 om 23:12
Of gewoon onverwacht een extra man binnen laten komen als jullie bezig zijn, dan weet je wat hij wil.
Wie weet geilt hij er inderdaad op, dat hij ziet hoe jij door een ander word genomen.
Of hij knapt af, kan ook natuurlijk.
Mijn vriendin wilde een trio, en zo heb ik het ook gedaan.
Ineens gingen er vier handen over haar lijf heen, zonder dat ze het wist.
En wat later al haar gaatjes opgevuld.
Alleen wist zij dat het zou gaan gebeuren, maar niet wanneer.
Wie weet geilt hij er inderdaad op, dat hij ziet hoe jij door een ander word genomen.
Of hij knapt af, kan ook natuurlijk.
Mijn vriendin wilde een trio, en zo heb ik het ook gedaan.
Ineens gingen er vier handen over haar lijf heen, zonder dat ze het wist.
En wat later al haar gaatjes opgevuld.
Alleen wist zij dat het zou gaan gebeuren, maar niet wanneer.
maandag 18 juni 2018 om 13:40
Het handigste dat je nu kan doen is tegen hem zeggen dat je een leuke man hiervoor wil gaan uitzoeken. Doe dat op een moment dat je niet met seks bezig bent. Ben erg benieuwd naar zijn reactie dan. Jij moet die man leuk vinden omdat jij met hem gaat vrijen... Bedenk wel, dat als hij erin toestemt dat je zomaar een stapje verder bent. Als hij dat niet ziet zitten weet je ook wat je weten wil...
Zijn wens/fantasie is zeker niet vreemd. Ik weet dat veel mannen hierover fantaseren.
Zijn wens/fantasie is zeker niet vreemd. Ik weet dat veel mannen hierover fantaseren.

maandag 18 juni 2018 om 14:06
Dus handboeien is bijvoorbeeld een no-go?Paarsebloem schreef: ↑17-06-2018 11:08Een beetje geemancipeerde vrouw is van zichzelf en kan dus niet worden bezeten door een ander.
Dat is correct.
Al zie jij het liever niet zo.
maandag 18 juni 2018 om 14:43