Grey"s Anatomy, deel 2!
vrijdag 4 mei 2007 om 11:56
Ik ben ook blij dat ze nog leeft! Ondanks dat het medisch gezien wel een beetje vreemde aflevering was... maar who cares??
Ik vond Christina echt geweldig, maar dat was ze vorige week ook al (she's my person!!).
Ik verheug me nu al op de volgende aflevering, en ik zal deze keer niet van te voren spieken.....
Ik vond Christina echt geweldig, maar dat was ze vorige week ook al (she's my person!!).
Ik verheug me nu al op de volgende aflevering, en ik zal deze keer niet van te voren spieken.....
vrijdag 4 mei 2007 om 13:07
maandag 7 mei 2007 om 13:18
maandag 7 mei 2007 om 15:30
quote:
Waarom? Ik vind balen dat iemand niet dood is gegaan (of het nou een acteur in een serie is of niet) erg vreemd. Rare gedachtengang.
Maar hopelijk bedoel je het niet zo naar als ik het opvat...
Het is een serie. en ja voor de serie was het wel stoer geweest als Meredith was overleden. Het was toch duidelijk dat vrouw19 haar niet echt dood heeft gewenst? Zo'n rare gedachtengang vind ik het niet, misschien is het woord balen niet helemaal lekker gekozen, maar als je alles zo op gaat vatten en er dan ook nog zo'n
achter gaat zetten.
ietwat overdreven lijkt me.
Waarom? Ik vind balen dat iemand niet dood is gegaan (of het nou een acteur in een serie is of niet) erg vreemd. Rare gedachtengang.
Maar hopelijk bedoel je het niet zo naar als ik het opvat...

Het is een serie. en ja voor de serie was het wel stoer geweest als Meredith was overleden. Het was toch duidelijk dat vrouw19 haar niet echt dood heeft gewenst? Zo'n rare gedachtengang vind ik het niet, misschien is het woord balen niet helemaal lekker gekozen, maar als je alles zo op gaat vatten en er dan ook nog zo'n

ietwat overdreven lijkt me.
dinsdag 8 mei 2007 om 01:36
Nou... wat vonden we ervan? Die Meredith was wel weer kwiek he?
Op zichzelf een wat rustigere aflevering. Al zit het relatietechnisch niet zo goed he... Dat er iets tussen George en Izzie wist ik al zo'n beetje vanuit een Amerikaanse mail die ik per ongeluk las. En wat frustrerend van Burke en Christina! Jemig, hoe lang gaat dit zo door?
En ik weet niet hoe jullie erover denken, maar het contact tussen Derek en die vrouw was waar het niet verbaal was wel wat opvallend. Veel blikken van met name zijn kant. Nou heeft hij misschien nu eenmaal van die blikken, maar er werd best wel wat nadruk op gelegd vond ik, evenals dat hij even van de kaart was na die operatie. Zou hij verliefdheid hebben gevoeld voor haar en dat hebben verzwegen omdat hij wist (of dacht te weten) dat het niet wederzijds was? Ik voel een addertje... Ook dat einde dat hij op dat bed zit haar in de ogen te kijken en Meredith alleen achterblijft op die schommelbank. Ik hoop overigens niet dat dat addertje klopt, want ik word er een beetje moe van anders. Dan is de strijd tussen Burke en Christina interessanter (en realistischer?) om uit te werken..
Op zichzelf een wat rustigere aflevering. Al zit het relatietechnisch niet zo goed he... Dat er iets tussen George en Izzie wist ik al zo'n beetje vanuit een Amerikaanse mail die ik per ongeluk las. En wat frustrerend van Burke en Christina! Jemig, hoe lang gaat dit zo door?
En ik weet niet hoe jullie erover denken, maar het contact tussen Derek en die vrouw was waar het niet verbaal was wel wat opvallend. Veel blikken van met name zijn kant. Nou heeft hij misschien nu eenmaal van die blikken, maar er werd best wel wat nadruk op gelegd vond ik, evenals dat hij even van de kaart was na die operatie. Zou hij verliefdheid hebben gevoeld voor haar en dat hebben verzwegen omdat hij wist (of dacht te weten) dat het niet wederzijds was? Ik voel een addertje... Ook dat einde dat hij op dat bed zit haar in de ogen te kijken en Meredith alleen achterblijft op die schommelbank. Ik hoop overigens niet dat dat addertje klopt, want ik word er een beetje moe van anders. Dan is de strijd tussen Burke en Christina interessanter (en realistischer?) om uit te werken..
dinsdag 8 mei 2007 om 14:08
O, o, keek ik net aflevering 22 en daar komt me toch ineens een verrassing in (geen spoiler verder hoor, alleen aangenaam):
Taye Diggs! O+
Ook die acteur die Paul Kellerman speelt in PB, zat er in, grappig!
Ik zag een stukje op tv van de week, wel eens leuk dat we hier niet zo ver achter lopen met de VS!
Taye Diggs! O+
Ook die acteur die Paul Kellerman speelt in PB, zat er in, grappig!
Ik zag een stukje op tv van de week, wel eens leuk dat we hier niet zo ver achter lopen met de VS!
dinsdag 8 mei 2007 om 14:31
quote:
Ring1981, zo naar bedoel ik het niet hoor! Maar ik vind haar geen leuk personage. Ik vind haar het merendeel van de tijd erg vervelend en irriteer me vrij vaak bij het kijken naar G.A. dus vandaar dacht ik... gelukkig die is eruit. Maar die dokters daar kunnen ook alles he!!!
Okee! Dat kan natuurlijk. Ik vond het alleen ongelukkig geschreven, vandaar de opmerking.
No offence!
Ring1981, zo naar bedoel ik het niet hoor! Maar ik vind haar geen leuk personage. Ik vind haar het merendeel van de tijd erg vervelend en irriteer me vrij vaak bij het kijken naar G.A. dus vandaar dacht ik... gelukkig die is eruit. Maar die dokters daar kunnen ook alles he!!!
Okee! Dat kan natuurlijk. Ik vond het alleen ongelukkig geschreven, vandaar de opmerking.
No offence!

dinsdag 8 mei 2007 om 19:55
quote:Ring1981, zo naar bedoel ik het niet hoor! Maar ik vind haar geen leuk personage. Ik vind haar het merendeel van de tijd erg vervelend en irriteer me vrij vaak bij het kijken naar G.A. dus vandaar dacht ik... gelukkig die is eruit. Maar die dokters daar kunnen ook alles he!!!Hehe eindelijk een gelijkgestemde. Vind dat ze zo irritant praat soms, ze herhaalt korte zinnen en woorden, alsof de rest traag van begrip is. En ze is veeeeel te mager!!
Christina vind ik ook helemaal geweldig...
Christina vind ik ook helemaal geweldig...
woensdag 9 mei 2007 om 21:37
quote:Jufandrea, ik wilde de aflevering van vorige week bekijken maar buiten de chinese ondertitels stopt het beeld en geluid om de 3 seconden. Doe ik iets niet goed of vindt niemand anders dit irritant? :$Tja, er zit geen kwaliteitsgarantie bij haha!
Het kan aan de snelheid van je verbinding liggen, of de drukte op de site, of de kwaliteit van de aangeboden aflevering, geen idee. De series die ik er op gekeken heb, liepen aardig. Stond er toevallig niet nog een andere link naar dezelfde aflevering bij?

zondag 13 mei 2007 om 12:10
Nog een tip voor noodgevallen... Als je GA gemist hebt, kun je 'm ook bekijken op www.tv-links.co.uk. Hier staan trouwens nog veel meer series op, ook veel 'óh ja-series' (My so called life bijvoorbeeld...). Enige nadeel is dat sommigen opeens Frans gesproken zijn. Als je dubbelklikt op het beeld, krijg je 'm fullscreen.