*** Bar Too Much 219 ***
dinsdag 19 juni 2018 om 17:00
Wauw, daar hebben we Wies, wat gezellig.
Dat moet je vaker doen Wies, een portje in de Bar.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 19 juni 2018 om 20:30
Tjaaa, ik kan nu de bar weer vinden en ook zien, wat er geschreven is......
Mijn ogen wilden niet meer,, kon niets meer zien zonder vergrootglas en ik kan je verzekeren, dat dat best wel vermoeiend is hoor
Maar misschien dat ik nu wel weer af en toe een portje kom halen, want mijn kijkers zijn gelaserd, jippieee.....
Best wel weer een wondertje
Mijn ogen wilden niet meer,, kon niets meer zien zonder vergrootglas en ik kan je verzekeren, dat dat best wel vermoeiend is hoor
Maar misschien dat ik nu wel weer af en toe een portje kom halen, want mijn kijkers zijn gelaserd, jippieee.....
Best wel weer een wondertje
dinsdag 19 juni 2018 om 21:23
Oh wat onwijs balen zeg als je niet meer kan lezen. En wat fijn dat er gelazerd kon worden, kon je al snel weer goed zien daarna?wiesje123 schreef: ↑19-06-2018 20:30Tjaaa, ik kan nu de bar weer vinden en ook zien, wat er geschreven is......
Mijn ogen wilden niet meer,, kon niets meer zien zonder vergrootglas en ik kan je verzekeren, dat dat best wel vermoeiend is hoor![]()
Best wel weer een wondertje![]()
![]()
![]()
woensdag 20 juni 2018 om 08:27
woensdag 20 juni 2018 om 08:31
Wat fijn dat je ons weer kunt zien Wies.wiesje123 schreef: ↑19-06-2018 20:30Tjaaa, ik kan nu de bar weer vinden en ook zien, wat er geschreven is......
Mijn ogen wilden niet meer,, kon niets meer zien zonder vergrootglas en ik kan je verzekeren, dat dat best wel vermoeiend is hoor![]()
Best wel weer een wondertje![]()
![]()
![]()
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
woensdag 20 juni 2018 om 10:37
Of ik snel weer kon zien?????
Nog sneller dan de laserstraal bijna
en echt alles was weer scherp zichtbaar, heb op weg naar huis alle verkeersborden hardop gelezen
woensdag 20 juni 2018 om 11:12
woensdag 20 juni 2018 om 18:18
Haha ik kan het me helemaal voorstellen die verkeersborden.