High heels.ook voor vrouwen zelf een fetish?
woensdag 20 juni 2018 om 16:12
Ik ben gek op High-Heels. Zij zijn voor mij een echte lustobject, zeker wanneer een leuke dame deze aanheeft. High heels teasen mijn mannelijke emoties. Ze vertellen mij dat de vrouw vertrouwd is met haar sexualiteit en wel in is voor een ondeugende samenspel.
Maar nu heb ik een vraag. Hoe denken en voelen vrouwen zelf over high-heels met betrekking tot sex. Zijn hoge hakken ook een fetish voor vrouwen zelf. Associeren vrouwen hoge hakken met sex? Worden vrouwen er zelf ook opgewonden van bij het dragen?
Veel vrouwen zeiden standaard iets van "high heels staan alleen elegeant en maken mijn benen visueel langer". Onderzoek wijst echter uit dat wanneer een vrouw hoge hakken draagt. Dit zenuwen en spieren in de bekkenbodem prikkelt. En vrouwen wel degelijk opgewonden kunnen raken bij het dragen. Het gaat dus niet alleen om het "elegeante visuele aspect". Er is meer aan de hand.
Wat vinden jullie vrouwen van high-heels met betrekking tot sex? Ze worden zeker standaard door jullie gedragen tijdens het seksspel. Dus wat is de waarheid. Is het echt alleen een hulpmiddel om je lager te maken of raken jullie er zelf ook opgewonden door?
Maar nu heb ik een vraag. Hoe denken en voelen vrouwen zelf over high-heels met betrekking tot sex. Zijn hoge hakken ook een fetish voor vrouwen zelf. Associeren vrouwen hoge hakken met sex? Worden vrouwen er zelf ook opgewonden van bij het dragen?
Veel vrouwen zeiden standaard iets van "high heels staan alleen elegeant en maken mijn benen visueel langer". Onderzoek wijst echter uit dat wanneer een vrouw hoge hakken draagt. Dit zenuwen en spieren in de bekkenbodem prikkelt. En vrouwen wel degelijk opgewonden kunnen raken bij het dragen. Het gaat dus niet alleen om het "elegeante visuele aspect". Er is meer aan de hand.
Wat vinden jullie vrouwen van high-heels met betrekking tot sex? Ze worden zeker standaard door jullie gedragen tijdens het seksspel. Dus wat is de waarheid. Is het echt alleen een hulpmiddel om je lager te maken of raken jullie er zelf ook opgewonden door?
anoniem_370578 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 16:19
7.23% gewijzigd
woensdag 20 juni 2018 om 18:11
Je conflicteert jezelf heel erg.Doornroosje75 schreef: ↑20-06-2018 17:58Darkhelmet, je gebruikt fysieke en mentale aspecten door elkaar heen en knoopt daar conclusies aan.
Hoge hakken zijn bedoeld voor het visuele aspect: benen lijken langen, door het kantelen van het bekken steken de billen meer naar achteren. Dat prikkelt heteroseksuele mannen, want visueel ingesteld. En het maakt dat veel vrouwen zich aantrekkelijker (machtiger misschien ook, dat kan...) voelen. Dat daar een verband bestaat met seksualiteit geloof ik meteen! Maar dat is allemaal mentaal.
Dat het dragen van hakken bepaalde zenuwen prikkelt en daarmee een fysiek seksuele impuls geeft... Ik herken het niet. En veel vrouwen met mij blijkbaar.
En dan denk ik aan wat Lilalinda eerder zei: aan vrouwelijke seksbeleving en het verband tussen mentaal en fysiek. Dat dat anders werkt dan bij mannen. Waarom neem jij dat niet aan?
Uit mijn eigen ervaring heb ik daar wel een voorbeeld bij. Mijn tepels zijn erg gevoelig en spelen een belangrijke rol bij mijn opwinding. Ik kan van een aanraking van mijn tepels erg opgewonden raken. Mits in combinatie met de juiste mindset. Een aanraking van mijn tepels in een niet seksuele situatie, geeft mij wel degelijk op dat moment een fysieke prikkel. Maar ik ervaar die prikkel dan vooral als irritant en storend. Ik raak er niet opgewonden van.
Dus zelfs al zouden die hakken wél die uitwerking op mijn fysiek hebben, dan nog is het niet gezegd dat ik er opgewonden van raak.
Fysieke aanraking aan je tepel doet je dus altijd wat. Alleen als je de juiste mindst hebt (bereid bent tot sex neem ik aan) laat je dat gevoel van aanraking en wat het tweegbrengt toe.. Anders stoort het je. Mischien omdat je dan wilt concentreren op iets anders dan sexuele prikkeling. Vrouwen dragen hakken ook veel in situaties waarin de mindset sex is. Begrijp je me? Begrijp je jezelf?
anoniem_370578 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 18:14
2.74% gewijzigd
woensdag 20 juni 2018 om 18:13
Ik vroeg om een linkje naar dat onderzoek.darkhelmet schreef: ↑20-06-2018 18:03Gelijk naming/shaming/framing. Schelden. Maar iets bijdragen ho maar. Spreekt voor je. Een kloon van zazameanade?
woensdag 20 juni 2018 om 18:21
ik begrijp mezelf heel goed. Als ik een autogordel die over mijn tepel schuurt irritant vind, heeft dat absoluut niks met seks te maken. Dan is bet slechts een fysieke prikkel die verder doordringt in mijn lijf dan diezelfde gordel tegen mijn sleutelbeen.darkhelmet schreef: ↑20-06-2018 18:11Je conflicteert jezelf heel erg.
Fysieke aanraking aan je tepel doet je dus altijd wat. Alleen als je de juiste mindst hebt (bereid bent tot sex neem ik aan) laat je dat gevoel van aanraking en wat het tweegbrengt toe.. Anders stoort het je. Mischien omdat je dan wilt concentreren op iets anders dan sexuele prikkeling. Vrouwen dragen hakken ook veel in situaties waarin de mindset sex is. Begrijp je me? Begrijp je jezelf?
EDIT: en dat vrouwen soms hakken dragen binnen een seksuele situatie is waarschijnlijk omdat ze zich daarmee aantrekkelijk voelen en/of omdat ze weten dat de man in kwestie het aantrekkelijk vindt. Mentaal dus.
doornroosje75 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 18:34
12.32% gewijzigd
Ik geloof niet meer in sprookjes.
woensdag 20 juni 2018 om 18:27
darkhelmet schreef: ↑20-06-2018 18:11Vrouwen dragen hakken ook veel in situaties waarin de mindset sex is. Begrijp je me? Begrijp je jezelf?

Ik draag hakken bij een dinertje met mn schoonouders. Op mn werk. Soms zelfs bij het boodschappen doen. Mindset sex? Niet echt...
woensdag 20 juni 2018 om 18:33
Volgens mij is die aan heel wat dingen meer overleden dan aan heupklachten en hakken...zazamaenade schreef: ↑20-06-2018 18:29Kijk, en hier is Prince. Die droeg vaak hakken, het stond hem mooi, maar hij heeft er ernstige heupklachten door gekregen, en schijnt aan een overdosis pijnstillers na een heupoperatie overleden te zijn![]()
![]()
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 20 juni 2018 om 18:52
Overdosis pijnstillers,(geen paracetamol

Want wat ik beschreef is hoe het bekend is gemaakt na zijn dood (en onlangs is bevestigd na onderzoek)..
nounou

woensdag 20 juni 2018 om 19:23
Warme sokken aanhouden in bed helpt ook om een orgasme te krijgen. True story, is een echt onderzoek. Sokken zijn comfortabeler dan hoge hakken.darkhelmet schreef: ↑20-06-2018 17:47Wel.als dat onderzoek concludeerde dat het dragen van hoge hakken tijdens de sex, door de gedwongen stand van de voet, vrouwen hielp om orgasmes te krijgen. Omdat de juiste zenuwen en spieren door het dragen al worden geprikkeld. En dit dus vrouwen helpt die anders moeite hebben met orgasmes.
Verder vind ik wel opmerkelijk wat je zegt. Ik zeg niet dat je geen waarheid spreekt. Alleen. Brein, zenuwen en lichaam. Die zijn och echt verbonden. Alles wat je ervaart aan sensaties in je lichaam voel je met je brein. Hoe kun je dat los van elkaar koppelen?
woensdag 20 juni 2018 om 19:38
Jij begrijpt echt niet hoe de vrouwelijke sexualiteit werkt, en dat is niet erg. Is voor mannen ook lastig te begrijpen.darkhelmet schreef: ↑20-06-2018 17:47Wel.als dat onderzoek concludeerde dat het dragen van hoge hakken tijdens de sex, door de gedwongen stand van de voet, vrouwen hielp om orgasmes te krijgen. Omdat de juiste zenuwen en spieren door het dragen al worden geprikkeld. En dit dus vrouwen helpt die anders moeite hebben met orgasmes.
Verder vind ik wel opmerkelijk wat je zegt. Ik zeg niet dat je geen waarheid spreekt. Alleen. Brein, zenuwen en lichaam. Die zijn och echt verbonden. Alles wat je ervaart aan sensaties in je lichaam voel je met je brein. Hoe kun je dat los van elkaar koppelen?
9 van de 10 mannen kunnje wakker pijpen, ze waren niet geil. Nog even je vinger op hun prostaat en wammes, orgasme.
Hoeft hun hoofd niet voor wakker te worden.
Voor vrouwen werkt dat niet. Ook de beste beffer krijgt een vrouw die niet in de stemming is, niet klaar
En zo zot dat met hakken (of mooie lingerie) ook, kan best sexy voelen, doet iets voor je zelfvertrouwen, maar je gaat er niet van soppen.
Als jij vrouwen en hun sexualiteit wil snappen, focus je dan op hun geest. Dat lichaam volgt dan vanzelf wel. De trucjes leer je op youtube

woensdag 20 juni 2018 om 20:47
Ja mansplaining, dàt is inderdaad zijn gedragzazamaenade schreef: ↑20-06-2018 19:37Een uitgebreid mansplainende incel, die hadden we nog niet in onze 'collectie', toch ?

Bloody annoying

Maar bedankt voor de geweldige reeks hakken!
woensdag 20 juni 2018 om 20:57
Kafkatrapdarkhelmet schreef: ↑20-06-2018 18:11Je conflicteert jezelf heel erg.
En voor het topic als geheel: Begging the question
What a nuanced anxiety
woensdag 20 juni 2018 om 21:06
Sjonge jonge jonge zeg. Vrouwen die zeggen dat het niks voor ze doet seksueel gezien, liegen niet en zijn ook niet bang het toe te geven. Het doet gewoon niks, ook bij mij niet.
Het kan mooi staan. Je sexy of mooi doen voelen. En dat was het.
Zeg maar daag tegen je geile fantasietje dat het wel zo is.
Het kan mooi staan. Je sexy of mooi doen voelen. En dat was het.
Zeg maar daag tegen je geile fantasietje dat het wel zo is.
woensdag 20 juni 2018 om 21:37
Werkt dat ook zo bij mannen? Zo ja, dan hoop ik maar dat ze allebei sokken aan hebben.
Of durven ze niet toe te geven dat ze geil worden van sokken?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.