*** Bar Too Much 219 ***

13-06-2018 11:57 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Weest welkom. We zitten daar waar je zitten wilt.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Geniet ervan, Broek!
Life is short. Eat dessert first.
Koet morning.
Straks een eindje met de trein. Maar eeeeeeeerst nog ontbijten, douchen, heeeele grooooote rondjes met de hondjes en natuurlijk mijn goede humeur zoeken ( hoewel ik die denk ik al gevonden heb :P )
Wat voor leuks ga je doen, Joopperdepoopp?

Ik moet vandaag niets! :cheer2:
Ja Joopp wat ga je doen?

Wij gaan vandaag knopen doorhakken over de te bestellen vloer hoop ik.

Fijne dag allemaal en lekker niks doen Broek.
Niets doen is heerlijk, Broek! Nou, vooral niets MOETEN doen. Geniet ervan!
Ja, vooral dat niet moeten! Maar ik wil wel van alles doen :hihi:

Succes met de vloer, Ink!
Joopperdepoop, waar gaat de reis naar toe?

Ink, succes. Wat een gedoe zeg, zo'n nieuw huis.

Ik ben vandaag voor de derde keer opnieuw begonnen met een module, hopelijk ga ik het nu eens begrijpen.
Mir, wat is dat nu??

Afbeelding
De reis ging via jouw durrup Mir en dan nog een stukkie door, dan wittegij het wel hè :P

Proost
jooppie schreef:
22-06-2018 21:14
De reis ging via jouw durrup Mir en dan nog een stukkie door, dan wittegij het wel hè :P

Proost
Ah, bij mijn jongste op bezoek.
Was ie een beetje gezellig?

Trusten.
Mogguh dames.
Nog een paar daagjes en dan is de zon er weer en kunnen we weer op het terras zitten.

Wij zijn gisteren geslaagd voor een eethoek en ik denk dat we de vloer ook gaan bestellen. Dat scheelt een heleboel uitgezoek als dat klaar is. :jump:
Moggûh Barrers

Flauw zonnetje, aardig windje, niet echt een aangename temperatuur dus ja, ik kijk ook erg uit naar de komende hittegolf 8-)

Afbeelding
Was hier heerlijk aan het strand, volop zon!!
Ow heeeeeeeerlijk, Joopp!!
Ja alleen hond gedroeg zich als onopgevoed puppybeest dus we hadden het druk....nee geen kwal opvreten, nee niet in de paardenvijgen rollen, nee niet je bal in de zee alleen laten, nee niet achter blote pielemozen aan.......
jooppie schreef:
23-06-2018 12:31
Ja alleen hond gedroeg zich als onopgevoed puppybeest dus we hadden het druk....nee geen kwal opvreten, nee niet in de paardenvijgen rollen, nee niet je bal in de zee alleen laten, nee niet achter blote pielemozen aan.......
Die hond mag ook niks
:hihi:
_Inkie_ schreef:
23-06-2018 13:02
Die hond mag ook niks
:hihi:
Tis inmiddels een volwassen wief hè, beetje orde en netheid moet ze toch inmiddels wel begrijpen :rofl:
jooppie schreef:
23-06-2018 13:13
Tis inmiddels een volwassen wief hè, beetje orde en netheid moet ze toch inmiddels wel begrijpen :rofl:
Ja ze doet haar best kijk maar
Afbeelding
jooppie schreef:
23-06-2018 13:13
Ja ze doet haar best kijk maar
Afbeelding
:rofl:
Het is toch ook achterlijk dat op het geklede strand geen honden mogen en op het naaktstrand wel. Vinnik echt stom!!
broekrok schreef:
23-06-2018 16:10
Het is toch ook achterlijk dat op het geklede strand geen honden mogen en op het naaktstrand wel. Vinnik echt stom!!
Mogen aangeklede baasjes dan wel op het naaktstrand? Best lastig anders als je je eerst uit moet kleden voor je met de hond mag wandelen daar. :-o
Op het geklede strand mag je niet naakt en op het naaktstrand mag je wel gekleed!
Dat vind ik dan weer niet zo heel stom. Maar van die honden wel.
Overigens mag je niet naakt de strandtenten in die op het naaktstrand zijn. Dan word je wel geacht even wat aan te hebben.
broekrok schreef:
23-06-2018 16:10
Wat raar?
Tis heel raar. Voelt toch genant als je daar met je sweater en je hond loopt en er lopen wat adam en eva kostuumpjes de zee in. Ieder zijn ding hoor en niks tegen nudisme maar wil ik met hond naar het strand MOET ik daar lopen en eerlijk is eerlijk....je moet toch uitkijken waar je je tennisballeke heengooit :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven