Open relatie, cuckold relatie, swingers
zondag 3 juni 2018 om 14:21
Het valt mij op dat er steeds meer non exclusieve relaties vrij normaal zijn tegenwoordig. Dat men samen een relatie hebben, maar beide wel met andere mensen van het andere geslacht mogen neuken. Zowel 1 op 1, als in groepsverband(swingers). Een kleiner percentage doet aan eenzijdige cuckold relaties, waarin de vrouw vreemd mag gaan, maar de man loyaal blijft.
Hebben jullie daar ervaringen mee, of kennen jullie mensen die zo´n relatie hebben? En is er tegenwoordig nog een stigma voor mensen in dergelijke relaties, of wordt dat tegenwoordig als normaal bevonden?
Hebben jullie daar ervaringen mee, of kennen jullie mensen die zo´n relatie hebben? En is er tegenwoordig nog een stigma voor mensen in dergelijke relaties, of wordt dat tegenwoordig als normaal bevonden?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
zondag 24 juni 2018 om 15:13
Daar vergis je je in.

zondag 24 juni 2018 om 17:02
De_Cynicus schreef: ↑24-06-2018 13:43Omdat jij met niet-relevante vragen komt. En ik mijzelf niet hoef te verantwoorden bij jou.
Het is bevorderlijk voor de discussie als je meepraat ipv alleen maar zuur doet tegen de mensen die hier posten. Ik vraag je helemaal niet om perse op mijn vraag te antwoorden, ik vraag waarom je op geen enkele andere post on topic reageert.
Zal ik het verschil tussen cuckolding en een open relatie nog uitleggen, of wil je het onderwerp verder helemaal niet meer bespreken?
zondag 24 juni 2018 om 17:35
Femmie1986 was de enige die on-topic reageerde, de andere kwamen meer dreigend mij overhoren. Het schuim kwam bijna uit de mond, dan voel ik mij niet echt geroepen om antwoord te geven. En zoals ik al zei, heb ik er zelf geen ervaring in. Dus op wat moet ik reageren?Marana-- schreef: ↑24-06-2018 17:02Het is bevorderlijk voor de discussie als je meepraat ipv alleen maar zuur doet tegen de mensen die hier posten. Ik vraag je helemaal niet om perse op mijn vraag te antwoorden, ik vraag waarom je op geen enkele andere post on topic reageert.
Zal ik het verschil tussen cuckolding en een open relatie nog uitleggen, of wil je het onderwerp verder helemaal niet meer bespreken?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
zondag 24 juni 2018 om 17:41
In het ene topic deel je "klappen" uit en in het andere ben je opeens het slachtoffer.De_Cynicus schreef: ↑24-06-2018 17:35Femmie1986 was de enige die on-topic reageerde, de andere kwamen meer dreigend mij overhoren. Het schuim kwam bijna uit de mond, dan voel ik mij niet echt geroepen om antwoord te geven. En zoals ik al zei, heb ik er zelf geen ervaring in. Dus op wat moet ik reageren?
Wie kan hier nou eigenlijk niet tegen een beetje kritiek?
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
zondag 24 juni 2018 om 17:51
De_Cynicus schreef: ↑24-06-2018 17:35Femmie1986 was de enige die on-topic reageerde, de andere kwamen meer dreigend mij overhoren. Het schuim kwam bijna uit de mond, dan voel ik mij niet echt geroepen om antwoord te geven. En zoals ik al zei, heb ik er zelf geen ervaring in. Dus op wat moet ik reageren?
Dus je komt alleen maar een beetje lurken aan de ervaringen van anderen ? En op elk beetje kritiek reageer je ongekend agressief ?
En nee, jij bepaalt niet wie er in je topic mogen meeschrijven.
Ervaring doe je niet op door eindeloos topics te openen en andere mensen af te z**ken. Dat is alleen maar een recept om nog meer verbitterd en cynisch te worden. Leuk.
nounou

zondag 24 juni 2018 om 19:21
shifty schreef: ↑23-06-2018 09:37Het valt mij vooral op dat je volslagen onzin opschrijft met een soort pseudo-wetenschappelijk ondertoontje waarna je een nogal 'gekleurde' open vraag stelt zonder dat je nou gewoon open bent over hoe je er zelf in staat. Nog los van het feit dat je ook totaal niet aangeeft wat het jou nou boeit? En waarom dan?
Wat is je doel van dit topic? Hoe sta jij er in? Waar komt je vraag vandaan? Waarom heb je je er zo slecht in verdiept? Op basis waarvan constateer jij deze dingen? Wat beschouw jij als normaal? Heb je zelf een relatie?
Waarom zijn deze vragen off-topic?
In welke topics heb je deze vragen al beantwoord?
Waar lees jij hier een dreiging?
Waarom krijg je hiervan schuim op de mond?

zondag 24 juni 2018 om 19:34
Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2018 19:29Sowieso, als je ervan gaat schuimbekken kun je beter stoppen met forummen.

When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu

maandag 25 juni 2018 om 17:45
Prec.ies dat.Zo werkt het niet op een forum TO
donderdag 12 juli 2018 om 14:18
Wij hebben een open relatie, maar daten zo'n 4 keer per jaar. Daarnaast date ik regelmatig met een bevriend stel die een cuckold relatie hebben. De man kickt erop dat zijn vrouw door een andere man genomen wordt. En zijn vrouw heeft gewoon behoefte aan meerdere mannen. Dit gaat gewoon goed. Niks mis mee.

donderdag 12 juli 2018 om 19:42
Dat is lang geleden...

donderdag 12 juli 2018 om 19:46
Owwww.... dus jouw vragen in dit topic zijn soort zelfbevrediging?De_Cynicus schreef: ↑24-06-2018 14:26......
Ik heb geenseksuele ervaring laat staan open relaties, cuckold of swingers.