seks met oudere vrouw vreemd?
donderdag 28 juni 2018 om 15:09
hoi..
ik ben Michael ben 29 jaar
ik zit met een dilemma
ik loop al een poosje rond met het gevoel dat ik eens seks wil met een oudere vrouw.
dat is op zich niet zo erg lijkt me maar ben zelf aan een aantal jaren getrouwd.
nu is mijn vraag: is dit vreemd? of hebben jullie zoiets van gewoon een keer doen en je ziet dan wel hoe het uitpakt?
Greets Michael
ik ben Michael ben 29 jaar
ik zit met een dilemma

ik loop al een poosje rond met het gevoel dat ik eens seks wil met een oudere vrouw.
dat is op zich niet zo erg lijkt me maar ben zelf aan een aantal jaren getrouwd.
nu is mijn vraag: is dit vreemd? of hebben jullie zoiets van gewoon een keer doen en je ziet dan wel hoe het uitpakt?
Greets Michael

Have a nice day
donderdag 28 juni 2018 om 15:20

donderdag 28 juni 2018 om 15:25
jij weet blijkbaar niet dat oude vrouwen onweerstaanbaar zijn voor mannen123Lotje schreef: ↑28-06-2018 15:20Waarom wil je dat Michael? Waarom zou je seks willen met een oudere vrouw als je thuis waarschijnlijk een jonger exemplaar hebt waar je geregeld seks mee kunt hebben?
En ik veroordeel je niet hoor, je bent n volwassen vent en je moet zelf weten wat je doet. Maar waarom zou je dat willen?
donderdag 28 juni 2018 om 15:32
is erg in hoor, hip enzo123Lotje schreef: ↑28-06-2018 15:20Waarom wil je dat Michael? Waarom zou je seks willen met een oudere vrouw als je thuis waarschijnlijk een jonger exemplaar hebt waar je geregeld seks mee kunt hebben?
En ik veroordeel je niet hoor, je bent n volwassen vent en je moet zelf weten wat je doet. Maar waarom zou je dat willen?
waarschijnlijk is zijn jonge vrouw beetje op hem uitgekeken. Wil ze niet meer zo vaak. En heeft hij ergens gelezen, dat oudere vrouwen zelfverzekerder zijn en dingen doen, waar de jongere variant nog niet aan moet denken

donderdag 28 juni 2018 om 15:35
donderdag 28 juni 2018 om 15:36
En is dat waar Lilalinda?

koekies zijn lekker
donderdag 28 juni 2018 om 15:38
ZEG! hoe oud denk jij dat ik ben?????