Wat hem mee geven?
donderdag 28 juni 2018 om 17:06
donderdag 28 juni 2018 om 17:10
Een wekpot met allemaal briefjes erin... voor elke dag 1, gemaakt door jou en je dochter? Gewoon lieve leuke grappige berichten..
Weet niet of je een man daarvoor hebt.. de mijne vergeet zulks en heeft er meer last van als ik het niet bij elkaar zijn zo benadruk. Maar die inschatting is aan jou..
Weet niet of je een man daarvoor hebt.. de mijne vergeet zulks en heeft er meer last van als ik het niet bij elkaar zijn zo benadruk. Maar die inschatting is aan jou..
Nou ja.. dat dus..
donderdag 28 juni 2018 om 17:50
Jij vindt het raar, komt waarschijnlijk z'n koffer niet uit en hij zit er vast niet op te wachten.. je kent hem?redbulletje schreef: ↑28-06-2018 17:35Hij zal toch wel foto's van zijn gezin op zijn telefoon hebben? Vind het raar om allerlei prullaria mee te geven aan 'n man op zakenreis. Daar zit ie vast niet op te wachten. Alleen maar weer balast in z'n koffer die waarschijnlijk z'n koffer niet uitkomt.
Nou ja.. dat dus..
donderdag 28 juni 2018 om 18:29
Na de reacties op dit topic gelezen te hebben vind ik dit wel de beste.Lady*Voldemort schreef: ↑28-06-2018 17:10Stop een lief briefje in zijn koffer, en een mooie tekening van je dochter.
Of jouw man is meer van het snuffelen aan de door jou gedragen slipjes.
Dan dat!
donderdag 28 juni 2018 om 18:31
Preciesredbulletje schreef: ↑28-06-2018 17:35Hij zal toch wel foto's van zijn gezin op zijn telefoon hebben? Vind het raar om allerlei prullaria mee te geven aan 'n man op zakenreis. Daar zit ie vast niet op te wachten. Alleen maar weer balast in z'n koffer die waarschijnlijk z'n koffer niet uitkomt.
donderdag 28 juni 2018 om 19:09
donderdag 28 juni 2018 om 19:13
Uhm.. niets ? Waarom zou je hem iets mee moeten geven dan ?Paddestoel23 schreef: ↑28-06-2018 17:06Mijn man moet binnenkort een poos weg voor zijn werk. Nu wil ik hem graag wat mee geven, iets liefs wat hem doet denken aan onze dochter en aan mij. Ik kom niet verder dan een kussensloop met foto, maar is ook zo standaard en wat kinderachtig.. Iemand leuke ideeën?
Mijn man is echt heel vaak weg en heeft werkelijk nog nooit iets meegekregen. Hij heeft vast wel een foto van mij/gezin in zijn telefoon staan..
donderdag 28 juni 2018 om 19:13
Dit ja.
Mijn man gaat ook 1 of 2 keer per jaar weg en ik stop ook zo'n kattenbelletje in z'n tas. De briefjes worden alleen met het jaar korter (toen we net samen waren was het minstens 3 a4, inmiddels 1 zin)