Casa Cook?

29-06-2018 13:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hier vast wel mensen die ook van de stijl houden zoals die van de Casa Cook resorts? Ik ben aan het kijken voor een weekje weg in oktober en nu vind ik het resort op Rhodos erg mooi, maar lees ik dat er weinig te beleven valt in de omgeving, dus twijfel..
Iemand nog tips voor andere mooie Cook resorts of soortgelijk?
Lees het graag!
Nog nooit van gehoord maar ik zou voor een zonbestemming in Europa op zn laatst in september gaan. Oktober loop je toch tegen seizoensluitingen aan en kans op slechter weer.
Ja geen idee of er ook buiten Europa Casa Cook's zijn, ga het even onderzoeken. Hoef geen bloedhitte trouwens. Maar temperatuur om zwembadje in te kunnen is wel fijn.
Canarische eilanden misschien?
Volgens mij ligt het bewust afgelegen voor de rust maar ook zodat je daar je maaltijden en drankjes, autohuur en excursies doet dan verdient men er het beste aan. Wanneer jij naar het restaurantje of bureautje op de hoek van de straat kunt lopen dan heeft men die voordelen niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zou zo afgelegen alleen boeken samen met 'n huurauto. Lijkt me erg beperkend als je niet van je resort af kunt.
ja dat snap ik viva-amber, maar vraag me dus af hóe afgelegen het ligt. Ga ik eens over lezen. En ben vooral benieuwd of er soortgelijke ketens bestaan, dan kan ik naar meer zoeken. :)
Een B&B met zwembad geen optie voor je? Daar vind je vaak ook veel gaaf gestylde dingen tussen.
Misschien wel ja! Ligt eraan waar :)
Als je suggesties hebt..? ;)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-06-2018 16:10
Reden: spam
99.25% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven