Wat te doen

30-06-2018 18:19 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus mijn vriend heeft me ongeveer een half jaar geleden een cadeau gedaan een weekend Parijs nu een vriendin wou dit toen niet wegens dat ik dat weinig bereikbaar zou zijn alle begrip dus ik heb het weekend toen afgezegd

Nu een half jaar later krijgt zei een Parijs weekend cadeau hoe moet ik hier nu op reageren ?
Huh?
Ik snap er geen reet van.
dolfje schreef:
30-06-2018 18:23
Ik snap er geen reet van.

Ze zegt tegen haar vriend 'steek dat kado maar in je reet' omdat een vriendin haar dan minder goed zou kunnen bereiken in derdewereldstad Parijs.
Star² schreef:
30-06-2018 18:25
Ze zegt tegen haar vriend 'steek dat kado maar in je reet' omdat een vriendin haar dan minder goed zou kunnen bereiken in derdewereldstad Parijs.
anoniem_372112 wijzigde dit bericht op 30-06-2018 18:28
11.25% gewijzigd
Ik zou eisen dat zij het ook afzegt, hoe durft ze.
Ik zou reageren dat ze jou dat kadokaart moet geven. Lijkt mij niet meer als logisch, deze oplossing.
Dus jij krijgt een cadeau van je vriend en je neemt dat niet aan omdat een vriendin dat niet leuk vindt, en nu gaat die vriendin zelf?
Wat je moet doen:Wat assertiever worden, en niet afhankelijk zijn van wat een vriendin denkt.doet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Bubblinggirl schreef:
30-06-2018 18:26
Nou nee ze had een moeilijke tijd door omstandigheden
Maar hoe bereikbaar moet je zijn en wat waren de omstandigheden? Iedereen heeft sinds een jaar of 20 bijna wel een mobiel op zak en Parijs is 4/5 uur rijden. Dus dat reisje afzeggen snap ik niks van.
En nu heeft zij iets cadeau gekregen? Wat kan zij daar aan doen?
Een weekend is maar twee dagen. Zolang zij niet op sterven ligt had je gewoon kunnen gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dolfje schreef:
30-06-2018 18:29
Maar hoe bereikbaar moet je zijn en wat waren de omstandigheden? Iedereen heeft sinds een jaar of 20 bijna wel een mobiel op zak en Parijs is 4/5 uur rijden. Dus dat reisje afzeggen snap ik niks van.
En nu heeft zij iets cadeau gekregen? Wat kan zij daar aan doen?
Gaat niet om of zei iets kan doen aan het cadeau maar om dat zei mij eerder iets heeft laten afzeggen en moet ik dit dan nu maar gewoon zo accepteren
Bubblinggirl schreef:
30-06-2018 18:32
Gaat niet om of zei iets kan doen aan het cadeau maar om dat zei mij eerder iets heeft laten afzeggen en moet ik dit dan nu maar gewoon zo accepteren
Zij! Niet zei. En jij hebt het zelf afgezegd. En met andere woorden nu zou zij nooit meer naar Parijs kunnen?
ZOu je aub je verhaal nog eens in begrijpelijk Nederlands (punten, komma’s, hoofdletters, en zo) willen opschrijven? Ik kan pas helpen als ik je vraag snap!
Find people who will make you better (M. Obama)
Bubblinggirl schreef:
Ja.
Het leven is kut en oneerlijk.
Accepteren? Gun je haar dat reisje niet? Jij bent zo dom geweest om jouw reisje te laten schieten voor haar.

Vind je jezelf echt zo belangrijk om haar het te ontzeggen?
Those who don’t believe in magic will never find it
Hoe zou je dat haar willen verbieden dan? Haar paspoort afpakken ofzo... Stom van jou om het toen af te zeggen, maar dat was toch echt je eigen keuze.

Vooral sneu voor je vriend, geeft hij een romantisch cadeau zeg je af omdat je vriendin het lastig heeft.
Heeft zij die reis ook van jouw vriend gekregen of is het niet zo smeuïg?

Belangrijk detail wel.
waarom heb je in hemelsnaam dat reisje afgezegd? En hoe reageerde je vriend hierop? En waarom ben je nog bevriend met die griet?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bubblinggirl schreef:
Ja, en er lering uit trekken, laat je plezier niet vergallen door een ander. Hoop voor je vriend dat je wat minder afhankelijk wordt van je vriendin, of laat hij elk cadeautje voortaan door haar goedkeuren?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
RikM schreef:
30-06-2018 18:46
Heeft zij die reis ook van jouw vriend gekregen of is het niet zo smeuïg?

Belangrijk detail wel.
Dan zou ik gewoon met z’n drieën gaan ;-)
lucky82 schreef:
30-06-2018 18:43
Hoe zou je dat haar willen verbieden dan? Haar paspoort afpakken ofzo... Stom van jou om het toen af te zeggen, maar dat was toch echt je eigen keuze.

Vooral sneu voor je vriend, geeft hij een romantisch cadeau zeg je af omdat je vriendin het lastig heeft.
Goede tip! ;)
:wtf:

Oef :facepalm:
There is always something happening, and it's usually right now
gizzmo-returns schreef:
30-06-2018 18:26
Ik zou eisen dat zij het ook afzegt, hoe durft ze.
:-o
Zij
Bubblinggirl schreef:

At gunpoint enzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven