Wat moet ik doen?
zaterdag 30 juni 2018 om 21:02
Ik heb iets heel doms gedaan...
Ongeveer een halfjaar geleden heeft de vriend van mn beste vriendin haar een weekendje Parijs gegeven. Omdat het eigenlijk mijn enige echt goede vriendin is en ik altijd veel te jaloers ben heb ik haar toen verboden om te gaan. Nu zullen jullie wel denken hoe kan je dat verbieden, maar door me ontzettend jaloers te gedragen heb ik haar te veel gepusht en heeft ze uiteindelijk voor mij gekozen en het weekend afgezegd. Daarvoor heeft ze ook flinke ruzie met haar vriend gehad. Ik heb er ontzettend veel spijt van dat ik dat toen heb gedaan en realiseer me nu ook dat ik veel te ver ben gegaan in mijn jaloersheid.
Nu heb ik net een cadeautje van mn zus gekregen. Jep, een weekendje Parijs dus. Nu vind mn beste vriendin dat natuurlijk totaal niet leuk wat heel begrijpelijk is. Door persoonlijke omstandigheden kan ze zelf niet zeggen dan ga ik alsnog een weekendje weg.
Het punt is dus dat ik haar iets verboden heb wat ik nu zelf aangeboden heb gekregen. Ik wil haar geen pijn doen maar ik wil ook niet moeten kiezen tussen haar en mn zus, want ze zijn even belangrijk voor me.
Wat moet ik nu doen? Hebben jullie tips?
Ongeveer een halfjaar geleden heeft de vriend van mn beste vriendin haar een weekendje Parijs gegeven. Omdat het eigenlijk mijn enige echt goede vriendin is en ik altijd veel te jaloers ben heb ik haar toen verboden om te gaan. Nu zullen jullie wel denken hoe kan je dat verbieden, maar door me ontzettend jaloers te gedragen heb ik haar te veel gepusht en heeft ze uiteindelijk voor mij gekozen en het weekend afgezegd. Daarvoor heeft ze ook flinke ruzie met haar vriend gehad. Ik heb er ontzettend veel spijt van dat ik dat toen heb gedaan en realiseer me nu ook dat ik veel te ver ben gegaan in mijn jaloersheid.
Nu heb ik net een cadeautje van mn zus gekregen. Jep, een weekendje Parijs dus. Nu vind mn beste vriendin dat natuurlijk totaal niet leuk wat heel begrijpelijk is. Door persoonlijke omstandigheden kan ze zelf niet zeggen dan ga ik alsnog een weekendje weg.
Het punt is dus dat ik haar iets verboden heb wat ik nu zelf aangeboden heb gekregen. Ik wil haar geen pijn doen maar ik wil ook niet moeten kiezen tussen haar en mn zus, want ze zijn even belangrijk voor me.
Wat moet ik nu doen? Hebben jullie tips?
zaterdag 30 juni 2018 om 21:16
zaterdag 30 juni 2018 om 21:20
Jij wou naar Parijs, zij kreeg wat jij wou, jij hebt haar dat 'afgepakt'.
Nu kun jij naar Parijs, zie je spontaan in dat je stom bent geweest en wil je goedkeuring van die vriendin om naar Parijs te gaan.
Jij wil dus zelf wel kunnen doen wat jij haar niet gunde.
Ik denk dat ik gruwelijk klaar met je zou zijn. Een klap in je gezicht en een dichtgeslagen deur zou je kunnen krijgen.
Nu kun jij naar Parijs, zie je spontaan in dat je stom bent geweest en wil je goedkeuring van die vriendin om naar Parijs te gaan.
Jij wil dus zelf wel kunnen doen wat jij haar niet gunde.
Ik denk dat ik gruwelijk klaar met je zou zijn. Een klap in je gezicht en een dichtgeslagen deur zou je kunnen krijgen.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:25
Ze heeft geen spijt joh. Ze zoekt gewoon een uitweg.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:26
Zo lief dat je haar geen tripje naar Parijs gunde.koekjechocola schreef: ↑30-06-2018 21:25Pardon? Je ken dr nieteens. Is het liefste meisje wat ik ken dus durf haar niet nog eens te beledigen.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:30
Stel je niet zo aan. Als jij het zo goed met haar voorhad, had je haar niet zo behandeld. Ze is dom dat ze jou zoveel macht geeft dat jij het voor elkaar krijgt om haar dat reisje af te laten zeggen. En dat is wederom geen belediging , maar een feit.koekjechocola schreef: ↑30-06-2018 21:25Pardon? Je ken dr nieteens. Is het liefste meisje wat ik ken dus durf haar niet nog eens te beledigen.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:33
zaterdag 30 juni 2018 om 22:00
Die gingen zeker niet?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
zaterdag 30 juni 2018 om 22:05
zaterdag 30 juni 2018 om 22:15
Ach, en toevallig allebei vandaag lid geworden. Heb je nog popcorn over?hartjeJynx schreef: ↑30-06-2018 21:31Wat je moet doen?
Haar topic lezen, staat onder dezelfde pijler. Graag goedmaken in een van de topics, kan ik die zak popcorn in de kast tenminste opeten...![]()