Welke buggy

01-07-2018 08:59 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben opzoek naar een lichtgewicht buggy voor op vakantie en thuis als ik weg moet met de fiets. Ik zou de buggy of aan een drager kunnen doen of in een speciale zak, dat maakt niet uit.

Wat wil ik graag:
Lig stand ivm mogelijk slaapje
Mogelijk als handbagage mee in vliegtuig
Makkelijk wendbaar
Goede zonnekap
Wieltjes die niet te veel geluid maken.
Stevige en solide buggy.

Ik hoef er geen hele dagen mee rond te lopen, alleen voor de korte bezoekjes buiten huis/hotel.
Qua budget maakt het niet uit.

Tips? Bedankt :)
Er is geen enkele buggy die je mag meenemen als handbagage.

Die passen niet in de vakken boven je hoofd en dus kunnen ze mensen verwonden bij een noodlanding.

MC laren heeft fijne buggy's
sugarmiss schreef:
01-07-2018 09:16
Er is geen enkele buggy die je mag meenemen als handbagage.
Jawel hoor, Google op Pock it Buggy. Of ie aan alle eisen van TO voldoet weet ik niet :)
Hier uiteindelijk gekozen voor de MountainBuggy Nano. Die is de halve wereld al rond geweest als handbagage.
Lijkt me alleen nuttig als je regelmatig met alleen handbaggage vliegt. Als je toch op je koffers moet wachten kan je net zo goed een gewone buggy nemen. Je kan een buggy tot aan de deur van het vliegtuig meenemen. Dan laat je hem in de slurf staan en de crew regelt dat ie in het ruim komt. Bij de baggageband waar je koffers komen haal je hem weer op.

Wij hebben een mcLaren Triumph. Superlicht en handig ding voor korte stukken maar wel van goede kwaliteit. Bevalt prima.
anoniem_367860 wijzigde dit bericht op 01-07-2018 11:56
9.28% gewijzigd
Overigens mag je maar heel beperkt handbaggage meenemen en met een dreumes/peuter heb je al heel veel mee te nemen.
McLaren
Xanthan schreef:
01-07-2018 10:17
Overigens mag je maar heel beperkt handbaggage meenemen en met een dreumes/peuter heb je al heel veel mee te nemen.
Maar met een klein kind mag je juist meer meenemen (bij de KLM, zou even checken bij de luchtvaartmaatschappij).

Maar ik reis graag met zo min mogelijk spullen en dat kan ook prima met 2 kleintjes.
Oscha_ schreef:
01-07-2018 10:48
Maar met een klein kind mag je juist meer meenemen (bij de KLM, zou even checken bij de luchtvaartmaatschappij).

Maar ik reis graag met zo min mogelijk spullen en dat kan ook prima met 2 kleintjes.

Inderdaad kan je, als je daarvoor kiest, prima reizen met weinig spullen. Ook met kinderen. Het staat je zelf vrij om niets mee te nemen behalve een buggy. Als je niet met ruimbagage vliegt dan is een buggy die als handbagage mee mag inderdaad handig. Vlieg je wel met ruimbagage dan maakt het niet uit en kan je het geld voor een dure vliegbuggy besparen.

Ik heb 2 x met peuter gevlogen met eigen ticket voor het kind, we mochten niet meer meenemen dan een volwassene met een eigen ticket. Het enige wat de peuter extra mocht was flessen water. Was geen KLM.
anoniem_367860 wijzigde dit bericht op 01-07-2018 11:55
12.16% gewijzigd
Nuna pepp, niet super licht naar kan wel mee op de fiets en het vliegtuig. Hij rijdt super fijn en is ook ideaal om in te slapen.
https://www.babyhuyswebshop.nl/nl/disne ... DkQAvD_BwE

Deze buggy kan als handbagage is heel lichtgewicht en voelde superfijn. We hebben uiteindelijk voor een goedkopere paraplu gekozen (ook Disney easywalker, topding) maar als geld geen rol zou spelen was ik voor deze gegaan. Ook andere varianten verkrijgbaar.
Mountain buggy!! Fantastisch ding!
Easywalker mini, heel handig ding.
Oscha_ schreef:
01-07-2018 09:49
Hier uiteindelijk gekozen voor de MountainBuggy Nano. Die is de halve wereld al rond geweest als handbagage.
Hier ook de Nano. Top ding! Enne hij is te koop (niet meer nodig) ;-)
Nuna pepp.. Vooral ideaal voor langere mensen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven