ze wordt afstandelijk
zondag 1 juli 2018 om 18:18
Ik heb al sinds een jaar whatsap contact met een vrouwelijke collega. Momenteel is ze drie maanden vrijgezel.
Het contact begon eerst erg onschuldig maar werd later intiemer en gewaagder. Met intiem bedoel ik dat we het veel over sex hadden (eerst in het algemeen) en later over wat zij fijn vind wat ik fijn vind etc. ook kwamen er wat gewaagder der foto's. Daarna was het vaak bijna elke avond voor het slapen gaan nog even whatsappen en slaaplekker etc.
Ik ben op een gegeven moment ergens anders gaan werken en toen was ze al vrijgezel. Nu zijn we een drie weken geleden ergens wat gaan drinken waarbij ik duidelijk merkte dat er ( zoals ook vaak op het werk) een bepaalde chemie was.
Ik heb haar die avond geprobeerd te zoenen, iets wat ze niet wilde. Toen ze eenmaal thuis was hebben we nog een keer whatsapp contact gehad.
Ze zei voordat ze naar huis ging dat we binnenkort nog maar een keer moesten afspreken.
Nu is het contact afstandelijker dan ik van haar gewend ben.
Ze reageert wel als ik wat stuur en af en toe stuurt zij opeens weer wat na eeen dag geen contact.
Heeft ze nu alle interesse verloren? of speelt ze hard to get?
Gisteren hebben we weer regelmatig zitten appen en toen was het weer ( vanuit haar kant) slaap lekker.
Ik begrijp er helemaal niets meer van.
Het contact begon eerst erg onschuldig maar werd later intiemer en gewaagder. Met intiem bedoel ik dat we het veel over sex hadden (eerst in het algemeen) en later over wat zij fijn vind wat ik fijn vind etc. ook kwamen er wat gewaagder der foto's. Daarna was het vaak bijna elke avond voor het slapen gaan nog even whatsappen en slaaplekker etc.
Ik ben op een gegeven moment ergens anders gaan werken en toen was ze al vrijgezel. Nu zijn we een drie weken geleden ergens wat gaan drinken waarbij ik duidelijk merkte dat er ( zoals ook vaak op het werk) een bepaalde chemie was.
Ik heb haar die avond geprobeerd te zoenen, iets wat ze niet wilde. Toen ze eenmaal thuis was hebben we nog een keer whatsapp contact gehad.
Ze zei voordat ze naar huis ging dat we binnenkort nog maar een keer moesten afspreken.
Nu is het contact afstandelijker dan ik van haar gewend ben.
Ze reageert wel als ik wat stuur en af en toe stuurt zij opeens weer wat na eeen dag geen contact.
Heeft ze nu alle interesse verloren? of speelt ze hard to get?
Gisteren hebben we weer regelmatig zitten appen en toen was het weer ( vanuit haar kant) slaap lekker.
Ik begrijp er helemaal niets meer van.

zondag 1 juli 2018 om 18:35
Aandacht streelt het ego. Dus melkt je ze voor aandacht zolang je dat geeft.zewordtafstandelijk schreef: ↑01-07-2018 18:28Als dat zo is zou ze toch helemaal niet meer reageren?
Flirten is geen garantie voor echte aantrekkingskracht.
zondag 1 juli 2018 om 18:40
Jawel hoor. Doe ik zo vaak bij ee goede vriend. En ik wil niks met hem.zewordtafstandelijk schreef: ↑01-07-2018 18:39Is flirten ook me apjes sturen als ze op een zaterdagavond uitgaat en vraagt of ik nog wakker ben of me apt als ze niet kan slapen? Dat doe je toch niet met iemand die je niet zit zitten lijkt mij?
ik geef mn bek ook maar een douw
zondag 1 juli 2018 om 18:42
Ze verveelt zich en wil een beetje aandacht. Maar meer niet.zewordtafstandelijk schreef: ↑01-07-2018 18:39Is flirten ook me apjes sturen als ze op een zaterdagavond uitgaat en vraagt of ik nog wakker ben of me apt als ze niet kan slapen? Dat doe je toch niet met iemand die je niet zit zitten lijkt mij?
.

zondag 1 juli 2018 om 18:44
Nooit van cockteasen gehoord?zewordtafstandelijk schreef: ↑01-07-2018 18:42Of gesprekken met me hebben over haar borsten? Dat doe je toch niet bij goede vrienden
zondag 1 juli 2018 om 18:44
Je bent ook geen goede vriend van haar.zewordtafstandelijk schreef: ↑01-07-2018 18:42Of gesprekken met me hebben over haar borsten? Dat doe je toch niet bij goede vrienden
.
zondag 1 juli 2018 om 18:51
Iemand die haar ego streelt. Maar daar moet het wat haar betreft bij blijven.
.

zondag 1 juli 2018 om 18:55
Iemand die haar zelfvertrouwen opvijzelt nadat ze niemand mee naar huis heeft kunnen ritselen na het uitgaan. Iemand die haar complimenteert met de tieten waar ze een keer op afgewezen is. Iemand die op de reservebank zit voor het geval dat en daar vooral moet blijven.
Laatste kans om dit te redden is doortastend haar op date vragen en recht op de man af informeren of ze ooit met je de liefde zal bedrijven.
Bij nee, geloof het dan en zoek een betere kandidaat. Bij ja; direct handelen. Als ze dan snel van gedachten veranderd weet je genoeg en kan je dit ook afsluiten.
Ik geef je 2% kans op succes.

zondag 1 juli 2018 om 19:05
Goed punt. 0,2% dus.
TO gaat het niet kunnen loslaten zonder harde negatief.
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 01-07-2018 19:06
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
12.58% gewijzigd
zondag 1 juli 2018 om 19:07
Vind het apart voor iemand die eerder tegen me gezegd heeft dat ze er een hekel aan heeft als mensen andere mensen aan het lijntje houden en op het werk wel met haar borsten dicht tegen me aan komt staan en me een keer via de ap vroeg, wat zijn wij dan aan heet doen? (het ging over mensen leuk vinden en versieren)
zondag 1 juli 2018 om 19:11
Ken je dat gezegde over de waard en zijn gasten?zewordtafstandelijk schreef: ↑01-07-2018 19:07Vind het apart voor iemand die eerder tegen me gezegd heeft dat ze er een hekel aan heeft als mensen andere mensen aan het lijntje houden en op het werk wel met haar borsten dicht tegen me aan komt staan en me een keer via de ap vroeg, wat zijn wij dan aan heet doen? (het ging over mensen leuk vinden en versieren)
.
zondag 1 juli 2018 om 19:12
Je kunt het apart vinden, maar het klinkt echt als een cockteaser. Ze vindt wel iets leuk aan je, maar niet genoeg, dus als ze je dan in het echt ziet haakt ze af, maar appcontact op een saaie avond of middag is wel prima. Vervelend voor je. Laat t los of vraag haar op de man af om vanavond nog heel hard met je te neuken.