Mooi weer nodigt uit tot sliploos?
dinsdag 29 mei 2012 om 13:56
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?
De temperatuur liet het prima toe overigens.
De temperatuur liet het prima toe overigens.
![:-]](https://forum.viva.nl/smilies/77_happy.gif)
maandag 2 juli 2018 om 21:03
Ik zou maar eens langs de huisarts gaan als ik jou was, want er is anatomisch iets niet goed bij je.NaatjeLief1991 schreef: ↑02-07-2018 20:56dat valt toch wel mee. je hebt toch nog een rok of jurk of broekje aan. dan komt er niet zo snel iets bij. en wat als jij gaat zwemmen in de zee, dan is je kut ook een open verbinding met zee. of je nu een bikini aan heb of niet. alles maar dan ook alles wat er in dat water zit kan in je komen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
maandag 2 juli 2018 om 21:11
Mooi gesproken!NaatjeLief1991 schreef: ↑02-07-2018 20:56dat valt toch wel mee. je hebt toch nog een rok of jurk of broekje aan. dan komt er niet zo snel iets bij. en wat als jij gaat zwemmen in de zee, dan is je kut ook een open verbinding met zee. of je nu een bikini aan heb of niet. alles maar dan ook alles wat er in dat water zit kan in je komen.
Damned if I don’t

maandag 2 juli 2018 om 21:50
Heilige_maagd_Maria schreef: ↑02-07-2018 16:51Ik denk dat de meesten die onbedoeld een glimp van mijn flamoes/carpaccio/mossel zien, denken: die durft/heeft lef.

Nee, er zou van alles in me opkomen, maar niet dat nee. Meer dingen als:"ik hoop dat m'n kinderen het niet gezien hebben" of "wat zielig dat je daar aandacht door wil trekken".

maandag 2 juli 2018 om 21:55
Eens. Ik vind het erg sneu.nachtvlinder1977 schreef: ↑02-07-2018 21:50![]()
Nee, er zou van alles in me opkomen, maar niet dat nee. Meer dingen als:"ik hoop dat m'n kinderen het niet gezien hebben" of "wat zielig dat je daar aandacht door wil trekken".

maandag 2 juli 2018 om 21:56
Suzy65 schreef: ↑02-07-2018 14:03Heilige_maagd_Maria schreef: ↑02-07-2018 17:20@nachtvlinder.
Waar staat dat vraagteken?
Hoe ik ook kijk, zonder bril, met bril, zelfs gekeken met een loep, ik zie nergens een vraagteken staan.
Zelf last van kwalen, incontinentie, afscheidingen, geilheid die eraf druipt, vieze geurtjes, ongewassen sporen, wat verlies jij op een dag aan viezigheid waar ondergoed (zelfs minimale string) tegen moet beschermen?
maandag 2 juli 2018 om 22:28
Ik verlies zeer weinig.
(wat ik ook al eerder heb verteld)
Het is jammer dat je hier niet lekker kan discuseren.
Het fora gaat over sliploos.
Ik ga sliploos.
Ik vertel ook waarom, en hoe ik het doe.
En dat vind ik echt geen aanstootgevend gedrag.
Maar ik lees van niemand waarom zij/hij met dit weer de slip/onderbroek aan houd.
Ik lees alleen dat de slip ''viezigheid'' tegen houd.
Maar ik denk dat met deze temperaturen een string dragen viezer is dan het bloot laten.
Want het gaat broeien/zweten in het broekje/slipje.
Ik ga niet op een stoel zitten waar iemand heeft gezeten zonder slip als reactie op dit fora.
Dan vraag ik mij af hoe jij weet dat degene die voor jou op die stoel heeft gezeten, geen slip/onderbroek aan had.
Verteld die stoel dat aan jou?
Of had je gezien dat ze niets aan had?
(zat de persoon wijdbeens op het terras)
Als ik ergens heb gezeten kan je erna gewoon daar gaan zitten want dat is nog net zo schoon/vies voordat ik er ging zitten.
Bijna alleen maar overdreven reacties hier.
En dan zijn er ook bij die nog eens extra vragen naar de bekende weg.
(dus niet meer zijn dan een stoorzender)
(wat ik ook al eerder heb verteld)
Het is jammer dat je hier niet lekker kan discuseren.
Het fora gaat over sliploos.
Ik ga sliploos.
Ik vertel ook waarom, en hoe ik het doe.
En dat vind ik echt geen aanstootgevend gedrag.
Maar ik lees van niemand waarom zij/hij met dit weer de slip/onderbroek aan houd.
Ik lees alleen dat de slip ''viezigheid'' tegen houd.
Maar ik denk dat met deze temperaturen een string dragen viezer is dan het bloot laten.
Want het gaat broeien/zweten in het broekje/slipje.
Ik ga niet op een stoel zitten waar iemand heeft gezeten zonder slip als reactie op dit fora.
Dan vraag ik mij af hoe jij weet dat degene die voor jou op die stoel heeft gezeten, geen slip/onderbroek aan had.
Verteld die stoel dat aan jou?
Of had je gezien dat ze niets aan had?
(zat de persoon wijdbeens op het terras)
Als ik ergens heb gezeten kan je erna gewoon daar gaan zitten want dat is nog net zo schoon/vies voordat ik er ging zitten.
Bijna alleen maar overdreven reacties hier.
En dan zijn er ook bij die nog eens extra vragen naar de bekende weg.
(dus niet meer zijn dan een stoorzender)

maandag 2 juli 2018 om 22:55
Bezopen van een barkruk vallen.Heilige_maagd_Maria schreef: ↑02-07-2018 22:54Hoe zal iemand per ongeluk mijn kutje zien?
Vragen naar de bekende weg, dat staat al beschreven.
Verder heb ik nog geen idee.
maandag 2 juli 2018 om 22:57

maandag 2 juli 2018 om 23:20
Lijkt me zo onhandig. Moet ik steeds twee boodschappenbriefjes maken: één met en één zonder blote poes.Heilige_maagd_Maria schreef: ↑02-07-2018 17:52
Ik ga in de suup ook niet gebukt staan als ik wat moet hebben van de onderste plank.
Dan kom ik een dag later wel weer als ik een slip draag.
Ik daag niet uit, ik weet dat ik er dan niets onder draag en pas mij aan.

maandag 2 juli 2018 om 23:25
Dan toch alleen als je er een pvc-buis in gestoken hebt. Behalve een haai natuurlijk, want die boort zich gewoon een weg naar binnen.NaatjeLief1991 schreef: ↑02-07-2018 20:56dat valt toch wel mee. je hebt toch nog een rok of jurk of broekje aan. dan komt er niet zo snel iets bij. en wat als jij gaat zwemmen in de zee, dan is je kut ook een open verbinding met zee. of je nu een bikini aan heb of niet. alles maar dan ook alles wat er in dat water zit kan in je komen.

dinsdag 3 juli 2018 om 08:24
Daar gaat mijn illusie en ga je opeens van heilige maagd naar uitdagende vrouwHeilige_maagd_Maria schreef: ↑30-06-2018 20:14Klopt helemaal zoetjerminder, ik moet toch een naam hebben.
En ik vind het een leuke naam al ben ik echt niet heilig en ook geen maagd meer.
En als mooie meid de mannen een beetje uitdagen (wat zal ze onder het rokje dragen?) kan echt geen kwaad, vind ik juist leuk.

koekies zijn lekker
dinsdag 3 juli 2018 om 11:55
Ik ga ook regelmatig sliploos hoor, vooral met deze temperaturen
Heerlijk vind ik dat, en idd Maria ik vind t ook veel hygiënischer dan met zo'n zweterige slip aan. Broeit minder dus mijns inziens ook veel gezonder.
Ik ga niet super kort dan hoor, maar n rokje of jurkje wat halverwege mn dijen valt vind ik best kunnen.

Ik ga niet super kort dan hoor, maar n rokje of jurkje wat halverwege mn dijen valt vind ik best kunnen.
dinsdag 3 juli 2018 om 11:59
Onder een strakke rok of met panty draag ik geen ondergoed omdat het fijner en mooier is.
Voor mij heeft de temperatuur daar niet direct iets mee te maken.
Daarnaast doe ik het soms wel om een ander op te geilen, maar dat gaat dan om iemand die het mij opdraagt of die ik zelf informeer over mijn slapeloosheid.
Zomaar voor de buitenwereld lijkt me wat zinloos
Voor mij heeft de temperatuur daar niet direct iets mee te maken.
Daarnaast doe ik het soms wel om een ander op te geilen, maar dat gaat dan om iemand die het mij opdraagt of die ik zelf informeer over mijn slapeloosheid.
Zomaar voor de buitenwereld lijkt me wat zinloos
dinsdag 3 juli 2018 om 12:28
wat snap je dan niet?zoetjerminder schreef: ↑03-07-2018 12:21Ik denk dat de meeste vrouwen die het doen het of voor zichzelf doen of bv in opdracht van iemand. Ik begrijp de reacties naar Maria dan ook niet zo.
dinsdag 3 juli 2018 om 12:31
Er wordt zo negatief gereageerd op wat ze doet. Ze is er duidelijk niet op uit om anderen te choqueren maar toch wordt daar maar op gehamerd.
Sterker nog, als een onbekende vrouw wel wat aan me zou laten zien dan zou ik dat erg opwindend vinden. Maar dat is dus niet iets wat zij doet dus waarom dan de negativiteit
Sterker nog, als een onbekende vrouw wel wat aan me zou laten zien dan zou ik dat erg opwindend vinden. Maar dat is dus niet iets wat zij doet dus waarom dan de negativiteit
koekies zijn lekker
dinsdag 3 juli 2018 om 12:39
Omdat dát in de aard van sommige mensen zit? Anders geen idee...