Mooi weer nodigt uit tot sliploos?
dinsdag 29 mei 2012 om 13:56
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?
De temperatuur liet het prima toe overigens.
De temperatuur liet het prima toe overigens.
![:-]](https://forum.viva.nl/smilies/77_happy.gif)
dinsdag 3 juli 2018 om 12:40
dinsdag 3 juli 2018 om 17:17
zoetjerminder schreef: ↑03-07-2018 12:31Er wordt zo negatief gereageerd op wat ze doet. Ze is er duidelijk niet op uit om anderen te choqueren maar toch wordt daar maar op gehamerd.
Sterker nog, als een onbekende vrouw wel wat aan me zou laten zien dan zou ik dat erg opwindend vinden. Maar dat is dus niet iets wat zij doet dus waarom dan de negativiteit
Klopt, eindelijk iemand die mij begint te begrijpen.
Ik doe het puur voor mezelf, mijn spanning, mijn geheimpje.
Hoe kort kan ik gaan zonder slip aan, zonder dat het ordinair wordt, en zonder dat de hele wereld ziet dat ik eronder bloot ben.
Dus ga ik al niet wijdbeens ergens zitten, ik ga niet in het wilde weg gebukt staan, en ''flashing'' doe ik al helemaal niet.
En als iemand een glimp opvangt van wat bij de andere dames bedekt is, dan is het op dat moment niet te voorkomen.
Maar ik probeer het ten alle tijde te voorkomen dat anderen een glimp op kunnen vangen.
Mijn spanning/geheimpje dat ik er niets onder draag.
En dat hoeft verder niemand anders te weten.
En die overdreven reacties die hier gegeven worden heb ik in het openbaar/op straat (nog) niet gehad als anderen iets zagen in de 5 jaar dat ik dit nu doe bij lekker weer.

dinsdag 3 juli 2018 om 20:50
nachtvlinder1977 schreef: ↑02-07-2018 23:20Lijkt me zo onhandig. Moet ik steeds twee boodschappenbriefjes maken: één met en één zonder blote poes.

...en juist dan hebben ze de inrichting van de winkel weer eens veranderd en kloppen je lijstjes niet meer.
Hate it when that happens!!

dinsdag 3 juli 2018 om 21:56
Bullshit! Je kunt het wel voorkomen, maar je kiest er voor dat niet te doen.Heilige_maagd_Maria schreef: ↑03-07-2018 17:17
En als iemand een glimp opvangt van wat bij de andere dames bedekt is, dan is het op dat moment niet te voorkomen.
Maar ik probeer het ten alle tijde te voorkomen dat anderen een glimp op kunnen vangen.

dinsdag 3 juli 2018 om 21:58
Ja, vandaag ook weer: staat opeens mijn favoriete product op de onderste plank. Nou kon ik dus niet voorkomen dat de vakkenvuller mijn blote yoni te zien kreeg. Hihi

dinsdag 3 juli 2018 om 22:14
Dit.nachtvlinder1977 schreef: ↑03-07-2018 21:56Bullshit! Je kunt het wel voorkomen, maar je kiest er voor dat niet te doen.
Ik heb heel wat zonder slip onder mijn rok gelopen, maar echt nooit dat iemand een schaamlip heeft gezien. Net als dat ook nooit iemand mijn slip ziet.
Gewoon, omdat ik het niet wíl en er dús op let.

dinsdag 3 juli 2018 om 23:37
Die hier zo negatief reageren dragen jurken/rokken tot onder/op de knie.
Ik vind het juist leuk om zo kort mogelijk te gaan, dus net de billen bedekt.
En er dan voor zorgen dat in het openbaar zo goed als niemand iets te zien krijgt.
Goed/begrijpend lezen is voor een hoop reageerders hier schijnbaar heel moeilijk.
En er dan voor zorgen dat in het openbaar zo goed als niemand iets te zien krijgt.
Goed/begrijpend lezen is voor een hoop reageerders hier schijnbaar heel moeilijk.

dinsdag 3 juli 2018 om 23:53
Ik lees prima hoor.Heilige_maagd_Maria schreef: ↑03-07-2018 23:37Die hier zo negatief reageren dragen jurken/rokken tot onder/op de knie.
Het is zo goed als niemand, ik probeer het te voorkomen.
Dus wel iemand en het gebeurt wel.
Geeft niet, wees gewoon eerlijk.
Ik vind zulke korte rokjes ontzettend ordinair en dan ook nog eens klappende schaamlippen onder de rand vandaan helemaal.
woensdag 4 juli 2018 om 01:25
Je leest niet.
Ik schreef: zo kort mogelijk zonder dat het ordinair wordt.
Dus geen schaamlip onder de rand vandaan en dergelijke.
Dus echt heel kort zijn mijn jurkjes/rokjes al niet.
Begrijpend en goed lezen, dan geef je zo'n reactie niet.
En zeker niet meerdere reacties die dezelfde inhoud hebben.
Of ben je ook zo'n ''troela'' die hier alleen maar reageert omdat je verder niets te doen hebt?
En verder reageer ik niet meer op dit topic.
Of ben je ook zo'n ''troela'' die hier alleen maar reageert omdat je verder niets te doen hebt?

woensdag 4 juli 2018 om 02:13
Als het al zo waait ga ik echt niet in het openbaar sliploos.iris1969 schreef: ↑04-07-2018 01:35Je bent in ieder geval in koninklijk gezelschap Maria:
https://www.google.nl/search?q=kate+wit ... VS-_1Nh7M:
Dan vraag je erom dat iedereen ziet dat je er niets onder draagt.
En nu een vraag (maar ik hoef er geen reactie meer op) aan al die ''trieste reageerders'' die verder de hele dag niets te doen hebben.
Als zij het mag, waarom mag ik het dan niet?
En nu sluit ik echt dit topic af.
woensdag 4 juli 2018 om 07:42
@maria jammer dat er zo zuur gereageerd wordt, ik zeg doe je ding en geniet ervan! Ik zoek ook graag die spanning op, weliswaar niet met rokjes maar bijvoorbeeld wel een string en bh aan doen als man in het dagelijks leven wat natuurlijk ook niet zichtbaar moet zijn maar is gewoon leuk en spannend en ook “mijn geheimpje”
woensdag 4 juli 2018 om 08:45
Ga hier vooral mee door! Het is een spanning voor je, een kick. Er zijn zat mensen die het wel zullen begrijpen en die glimp die er eventueel te zien is niet aanstootgevend zullen vinden.Heilige_maagd_Maria schreef: ↑03-07-2018 17:17Klopt, eindelijk iemand die mij begint te begrijpen.
Ik doe het puur voor mezelf, mijn spanning, mijn geheimpje.
Hoe kort kan ik gaan zonder slip aan, zonder dat het ordinair wordt, en zonder dat de hele wereld ziet dat ik eronder bloot ben.
Dus ga ik al niet wijdbeens ergens zitten, ik ga niet in het wilde weg gebukt staan, en ''flashing'' doe ik al helemaal niet.
koekies zijn lekker
woensdag 4 juli 2018 om 08:50
Maria, als je op een openbaar forum schrijft dat je een gewoonte hebt waar volgens anderen enigszins een taboe op rust, kun je logischerwijs reacties van "troela's" verwachten. Deal with it!Heilige_maagd_Maria schreef: ↑04-07-2018 01:25Je leest niet.

woensdag 4 juli 2018 om 09:09
Het was een grapje MariaHeilige_maagd_Maria schreef: ↑04-07-2018 02:13Als het al zo waait ga ik echt niet in het openbaar sliploos.
Dan vraag je erom dat iedereen ziet dat je er niets onder draagt.
En nu een vraag (maar ik hoef er geen reactie meer op) aan al die ''trieste reageerders'' die verder de hele dag niets te doen hebben.
Als zij het mag, waarom mag ik het dan niet?

Maar even een reactie van nog een trieste reageerder: ik denk dat Kate (die vaker haar billen geflasht heeft) haar omgeving ernstig in verlegenheid heeft gebracht door deze acties.
Leuk dat zij en Willie hier spannende spelletjes spelen, maar de omgeving heeft er meestal geen zin in om hier ongevraagd getuige van te zijn.
woensdag 4 juli 2018 om 09:23
Ik vind sommige reacties ook wel een beetje onnodig veroordelend, but that's the internet for you:) Kan me aan de andere kant ook voorstellen dat de heen en weer slingerende berichten van Maria enig wenkbrauwfronsen oproept. Als je korte rokjes wil dragen, just do it. Daar hoef je je niet voor te verdedigen op een forum met onbekenden.
Ik laat zelf in ieder geval ook regelmatig mijn stringetje in de la. Daar heb ik zowel seksuele als niet-seksuele redenen voor. Ik voel me er in ieder geval heel goed bij. Daarnaast draag ik ook wel eens een kort rokje. I know, ik ben ordinaire barbaar;)
Ik laat zelf in ieder geval ook regelmatig mijn stringetje in de la. Daar heb ik zowel seksuele als niet-seksuele redenen voor. Ik voel me er in ieder geval heel goed bij. Daarnaast draag ik ook wel eens een kort rokje. I know, ik ben ordinaire barbaar;)
woensdag 4 juli 2018 om 10:18
Ik denk dat je die zure reacties helemaal verkeerd interpreteerd.Heilige_maagd_Maria schreef: ↑04-07-2018 02:13Als zij het mag, waarom mag ik het dan niet?
Ik ga ook geregeld sliploos...heerlijk vind ik dat. Heel opwindend ook, beetje teasing. Ook met n korte rok...niet mega kort, maar halverwege de dijen ong.
Ik kan dat makkelijk omdat ik het figuur daarvoor heb, lang en slanke benen. Jij waarschijnlijk ook.
Maar een hele hoop dames kunnen dat niet omdat het simpelweg géén gezicht is, of omdat ze standaard 3-kwart leggings met gezondheids slippers dragen.
Ik zou me niet druk maken om die zure reacties...het moet tenslotte ergens een oorzaak hebben

En ondertussen maak ik er weer een heerlijke sliploze dag van