Osteopaat?
woensdag 4 juli 2018 om 12:09
woensdag 4 juli 2018 om 18:23
woensdag 4 juli 2018 om 18:44
jawel.
woensdag 4 juli 2018 om 19:09
Jaaaaa!
Not.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
woensdag 4 juli 2018 om 19:13
Nu heb ik geen last van hoge oestrogeenlevels, vanwege hoe OLH mij geschapen heeft, dus het kan wat bot overkomen; wanneer je niet (snel) zwanger wordt van je partner heb je een medisch probleem of een relatieprobleem. Een ostheopaat gaat geen van beiden oplossen.
woensdag 4 juli 2018 om 19:14
Dan wel.
woensdag 4 juli 2018 om 19:14
Nu ik alles gelezen heb, echt lekker vind ik het ook niet klinken... Een soort kleinen met je baarmoeder
Maar verder: laat het eerst nakijken door een arts, TO. Al is het maar dat je er geen geld tegenaan gooit, tijd in investeert, etc. terwijl er fysiek niks aan de hand is met je.
Maar verder: laat het eerst nakijken door een arts, TO. Al is het maar dat je er geen geld tegenaan gooit, tijd in investeert, etc. terwijl er fysiek niks aan de hand is met je.
anoniem_370864 wijzigde dit bericht op 04-07-2018 19:21
0.34% gewijzigd
woensdag 4 juli 2018 om 19:16
Echt niet te geloven wat ben jij dom. En dat zal ik wel niet mogen zeggen. Jammer dan. Het gaat gewoon te ver dat jij denkt iets te weten van de problemen. Droom lekker verder dan.S-Meds schreef: ↑04-07-2018 17:04nou toeval is het niet, er is een relatie maar er is nog geen causaliteit. je spijsvertering werkt altijd, als dat niet zo is is er een accuut medisch gevaar, een obstructie, het enige dat je dan kan redden is een operatie. Stijve spieren in de rug zijn vervelend mensen gaan krom lopen omdat ze denken dat ze daarmee hun rug ontzien maar ze kunnen best rechtop staan. Ik kan je ook wel rechtop zetten hoor en zeker weten dat dat beter voelt dan krom staan
woensdag 4 juli 2018 om 19:40
woensdag 4 juli 2018 om 22:33
dat je maag niet werkt door een “vastzittende rib”
soms kunnen ribwervelverbinden problemen geven, dat gaat vanzelf weer over. Kraken maakt het alleen maar erger
als je rib vast zou zitten zou je dit merken aan je ademhaling en niet aan je maag
woensdag 4 juli 2018 om 22:54
Ik heb nergens gezegd dat mijn maag niet werkte. Ik zei dat mijn eten omhoog kwam.
En ja ik merkte inderdaad een groot verschil met mijn ademhaling toen de boel weer los zat.
Ik ben overigens nog nooit gekraakt. Wel gemasseerd .