Hoe pijpen
woensdag 4 juli 2018 om 00:27
Dag allen,
Beetje genante vraag maar;
Hoe leer je pijpen?
Ik heb sinds kort een vriend en ik deed het bij hem voor het eerst. Ik merk dat het echt moeizaam gaat. Ik doe hem vaak pijn met mijn tanden en hij geeft te vaak aanwijzingen. Hebben jullie tips&tricks? Ik wil ervan kunnen genieten. Als hij m maar een beetje erin doet ga ik kokhalsen, want ik ben te veel bezig met hoe of wat dus kan er niet van genieten. HELPP
Beetje genante vraag maar;
Hoe leer je pijpen?
Ik heb sinds kort een vriend en ik deed het bij hem voor het eerst. Ik merk dat het echt moeizaam gaat. Ik doe hem vaak pijn met mijn tanden en hij geeft te vaak aanwijzingen. Hebben jullie tips&tricks? Ik wil ervan kunnen genieten. Als hij m maar een beetje erin doet ga ik kokhalsen, want ik ben te veel bezig met hoe of wat dus kan er niet van genieten. HELPP
woensdag 4 juli 2018 om 12:01
Sorry, maar vind dit een beetje raar advies. Een vrouw hoeft echt niet te pijpen om haar vriend een plezier te doen.Blondie222 schreef: ↑04-07-2018 11:55En als je het niet lekker vind doe je alsof je het lekker vind, doe je vriend ook een plezier.

woensdag 4 juli 2018 om 16:42
Leg je hand om zijn balzak heen, (maar niet hard knijpen), op die manier haast geen haren waar je verder mee in aanraking kan komen.
Geen tanden. Echt, wanneer het niet lukt om hem geheel in je mond te nemen zonder dat je tanden over zijn eikel schrapen, gewoon niet doen.
Gebruik je hand om de schacht om te voorkomen dat hij te diep gaat, en stuur desnoods zodat hij tegen je wang aankomt ipv diep in je keel.
Tong, en veel speeksel helpen ook, doen mannen tenslotte ook bij vrouwen.
Geen tanden. Echt, wanneer het niet lukt om hem geheel in je mond te nemen zonder dat je tanden over zijn eikel schrapen, gewoon niet doen.
Gebruik je hand om de schacht om te voorkomen dat hij te diep gaat, en stuur desnoods zodat hij tegen je wang aankomt ipv diep in je keel.
Tong, en veel speeksel helpen ook, doen mannen tenslotte ook bij vrouwen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

woensdag 4 juli 2018 om 17:35
Ik hoef ook geen harige ballen in mijn mond hoor, gatverdamme
Verder gewoon veel oefenen, vind ie vast niet erg, idd er zijn ook filmpjes.
Veel speeksel en met je hand helpen werkt ook goed, wel oppassen met je tanden ja....
Verder verschilt t neem ik aan van man tot man wat ie fijn en lekker vind. Goed luisteren en kijken naar zijn reacties, als t goed is merk je echt wel wat ie lekker vind.
Oja, en zelf de controle nemen... ",Als hij m al een beetje erin doet...." Dat maak je altijd zelf nog wel uit hoe ver en hoe lang je wil gaan hoor.
Verder gewoon veel oefenen, vind ie vast niet erg, idd er zijn ook filmpjes.
Veel speeksel en met je hand helpen werkt ook goed, wel oppassen met je tanden ja....
Verder verschilt t neem ik aan van man tot man wat ie fijn en lekker vind. Goed luisteren en kijken naar zijn reacties, als t goed is merk je echt wel wat ie lekker vind.
Oja, en zelf de controle nemen... ",Als hij m al een beetje erin doet...." Dat maak je altijd zelf nog wel uit hoe ver en hoe lang je wil gaan hoor.
woensdag 4 juli 2018 om 19:11
Ik vind dit echt schokkend, dat je het vanzelfsprekend vind dat zijn genot boven het jouwe gaat!Lieszje193 schreef: ↑04-07-2018 08:19Hij doethet ook wel eens bij mij maar niet zo vaak als ik bij hem natuurlijk.

woensdag 4 juli 2018 om 19:14
Dat is juist fijn toch? Uiteindelijk is jouw vriend de enige die jou kan leren hoe je hem het lekkerst kunt pijpen. Wij weten dat niet, want wij kennen je vriend niet. Dus luister gewoon naar zijn aanwijzingen en wees blij dat ie ze geeft, want nu hoef je tenminste niet in het duister te tasten.
woensdag 4 juli 2018 om 22:57
Ik heb zo'n vriend. Jammer maar helaas. Doe hem er echt niet om weg. En hij compenseert het ruimschoots met zijn handen. Gouden vingers heeft die man en als je die subtiel gebruikt, voelt het bijna hetzelfde. Of beter.VelvetVolvo schreef: ↑04-07-2018 16:02Nee, maar als ze wil dat hij niet bij haar weggaat is het vaak wel handig.
Wat zou je zeggen dan tegen een vrouw die graag gebeft wordt, en haar vriend vindt het ' vies' ?
On topic: hij hoeft niet perse helemaal in je mond. Rondjes draaien met je tong langs het randje van zijn eikel doet het ook goed. Langzaam, sneller. Afwisselen met wat ander likwerk.
.
donderdag 5 juli 2018 om 00:26
Mijn vriend vond het altijd 'vies' tot hij het bij mij deed. Het kan ook per persoon verschillen. Als hij het bij mij niet zou doen omdat hij het 'vies' vind, zou hij het ook echt niet terug kunnen verwachten.. Je moet wat voor je geliefde over hebben vind ik.impala schreef: ↑04-07-2018 22:57Ik heb zo'n vriend. Jammer maar helaas. Doe hem er echt niet om weg. En hij compenseert het ruimschoots met zijn handen. Gouden vingers heeft die man en als je die subtiel gebruikt, voelt het bijna hetzelfde. Of beter.
On topic: hij hoeft niet perse helemaal in je mond. Rondjes draaien met je tong langs het randje van zijn eikel doet het ook goed. Langzaam, sneller. Afwisselen met wat ander likwerk.
donderdag 5 juli 2018 om 00:34
Ach het is geen koehandel. Hij is in het algemeen een beetje smetvrezerig. Ik hoef hem ook niet te doen, hij vraagt er niet om. Maar soms vind ik het gewoon even leuk. Ben wel blij dat hij er niet zoveel om geeft, heb ook wel mannen gehad die nogal dwingend/veeleisend waren op dat vlak en dat vind ik een afknapper.Poelewoeps schreef: ↑05-07-2018 00:26Mijn vriend vond het altijd 'vies' tot hij het bij mij deed. Het kan ook per persoon verschillen. Als hij het bij mij niet zou doen omdat hij het 'vies' vind, zou hij het ook echt niet terug kunnen verwachten.. Je moet wat voor je geliefde over hebben vind ik.
.

donderdag 5 juli 2018 om 00:46
Een man die continu aanwijzingen geeft kan overkomen als demotiverend, want ik neem aan dat TO al haar uiterste best doet, dus iets minder "kritiek" werkt dan denk ik beter.
Verder is het inderdaad een kwestie van oefenen, maar man wat ben ik blij dat mijn vriend niets om pijpen geeft, want ik blijf een penis toch een rare muffige smaak vinden hebben (die van mijn exen dan), om van voorvocht en lauwe sperma nog maar te zwijgen
Verder is het inderdaad een kwestie van oefenen, maar man wat ben ik blij dat mijn vriend niets om pijpen geeft, want ik blijf een penis toch een rare muffige smaak vinden hebben (die van mijn exen dan), om van voorvocht en lauwe sperma nog maar te zwijgen

donderdag 5 juli 2018 om 00:49
wat ik me altijd afvraag... Zie zoveel reacties over dat zijn genot gelijk staat aan het jouwe etc... Mijn vriend hoeft zich echt niet onder mijn middel te wagen, hou er helemaal niet van te ontvangen maar te geven des te meer, heerlijk om je vent zo te zien genieten.. Zijn er meer gekken zoals ik of ben ik echt de enige??
Kijk gewoon wat ie fijn vind, diep naar binnen kan ik ook niet maar bij ons is pijpen ook echt meer voorspel en teasen... Tong doet ook wonderen.. Beste is toch, praat er met hem over en vertel je onzekerheden. Hij zal het echt alleen maar waarderen dat je het voor hem goed wilt leren...
succes!

Kijk gewoon wat ie fijn vind, diep naar binnen kan ik ook niet maar bij ons is pijpen ook echt meer voorspel en teasen... Tong doet ook wonderen.. Beste is toch, praat er met hem over en vertel je onzekerheden. Hij zal het echt alleen maar waarderen dat je het voor hem goed wilt leren...
succes!
donderdag 5 juli 2018 om 00:52
Neehoor ik vind het ook fijn om hem te zien genieten! Ik vind t ook niet altijd heel chill om te ontvangen, ik moet ervoor in de stemming zijn. Maar als een jongen aankomt met dat hij het 'vies' vind, vind ik dat hij het ook niet mag terug verwachten.iammyself schreef: ↑05-07-2018 00:49wat ik me altijd afvraag... Zie zoveel reacties over dat zijn genot gelijk staat aan het jouwe etc... Mijn vriend hoeft zich echt niet onder mijn middel te wagen, hou er helemaal niet van te ontvangen maar te geven des te meer, heerlijk om je vent zo te zien genieten.. Zijn er meer gekken zoals ik of ben ik echt de enige??![]()
succes!
donderdag 5 juli 2018 om 00:53
Voordeel van een smetvrezerig man is dat hij ook super schoon is op zichzelf. En besneden. Dat scheelt ook een stukiris1969 schreef: ↑05-07-2018 00:46Een man die continu aanwijzingen geeft kan overkomen als demotiverend, want ik neem aan dat TO al haar uiterste best doet, dus iets minder "kritiek" werkt dan denk ik beter.
Verder is het inderdaad een kwestie van oefenen, maar man wat ben ik blij dat mijn vriend niets om pijpen geeft, want ik blijf een penis toch een rare muffige smaak vinden hebben (die van mijn exen dan), om van voorvocht en lauwe sperma nog maar te zwijgen![]()

impala wijzigde dit bericht op 05-07-2018 01:03
13.96% gewijzigd
.
donderdag 5 juli 2018 om 01:02
Maar goed mijn advies:
Gebruik je hand, zoals je ook aftrekt en zet je mond om zijn eikel heen. Je hoeft niet persee diep te gaan. Gewoon je mond met je hand mee bewegen en je tong gebruiken. Niet te hard zuigen en zeker geen tanden. Voor de afwisseling doe je hem af en toe wat dieper in je mond, snelheid afwisselen etc.
Gebruik je hand, zoals je ook aftrekt en zet je mond om zijn eikel heen. Je hoeft niet persee diep te gaan. Gewoon je mond met je hand mee bewegen en je tong gebruiken. Niet te hard zuigen en zeker geen tanden. Voor de afwisseling doe je hem af en toe wat dieper in je mond, snelheid afwisselen etc.

donderdag 5 juli 2018 om 01:28
LUISTEREN NAAR DE CHEF;Lieszje193 schreef: ↑04-07-2018 01:07Hij scheert zich bijna nooit dus zijn ballen vind ik dan vies. Zijn alle mannen zo?
https://youtu.be/7jdsx4zMeB4?t=47s
En verder: het is natuurlijk van de persoon afhankelijk. Over het algemeen wordt gewaardeerd;
- veel speeksel
- hard zuigen en spelen met de top van de plasbuis
- enthousiasme, erop af alsof je je favoriete ijsje likt
- tanden inderdaad niet erin knallen, je bent geen chipmunk ofwel soms?
- vergeet niet alleen de ballen niet, het perineum (tussen de ballen en kontgat, https://nl.wikipedia.org/wiki/Perineum) is het werkgebied van de ware pijp kampioenen.
anoniem_357224 wijzigde dit bericht op 05-07-2018 01:42
52.56% gewijzigd
donderdag 5 juli 2018 om 01:31
Nou, zo ben je d'r ook wel weer klaar mee.
.

donderdag 5 juli 2018 om 01:36

En nu ga ik 'hij wil niet beffen' luisteren, die staat eronder.
.
donderdag 5 juli 2018 om 08:37
Het is maar net hoe je er naar kijkt. Je kan het zien als kritiek, maar ook als behulpzaam of als een man die goed weet wat hij lekker vindt en niet bang is om dat te delen.
Het gekke vind ik dat TO zijn aanwijzingen niet fijn vindt, maar vervolgens wel vreemde mensen om tips gaat vragen.
@TO als je het als kritiek opvat en er niet op een positieve manier naar kan kijken, bespreek dat dan met hem