Osteopaat?
woensdag 4 juli 2018 om 12:09
donderdag 5 juli 2018 om 08:53
En maar blijven ontkennen, wie denk jij wel niet dat je bent, dat je altijd gelijk zou moeten hebben.
Ik heb 100 % bewijs dat die slokdarm stil stond (ziekenhuis) en 100 % bewijs dat het weer op gang kwam doordat de spieren bij mijn nek en borstbeen losgemaakt zijn. Die door extreme stress helemaal vast zaten.
donderdag 5 juli 2018 om 08:53
donderdag 5 juli 2018 om 09:19
Voordat we wisten dat onze zoon een syndroom had, zijn we uit wanhoop bij een fysiotherapeut geweest die osteopathie bedreef.
Ze hing een verhaal op over stromingen in zijn hoofd en nek en ging zijn schedelnaden en nek manipuleren, zoals ze zelf noemde. Was vrij bruut, kind krijsen, heb hem gelijk uit haar handen gegrist en ben nooit meer terug gekomen.
Later kwam ik haar tegen en toen ze vroeg hoe het ging, vertelde ik wat hij bleek te hebben. Kon ze makkelijk beter maken zo'n syndroom, het was kindermishandeling dat we er niks aan deden volgens haar.
We zien haar nog wel eens fietsen. Daar gaat die heks weer, zegt mijn man dan altijd.
Bij deze mijn osteopathie ervaring.
Ze hing een verhaal op over stromingen in zijn hoofd en nek en ging zijn schedelnaden en nek manipuleren, zoals ze zelf noemde. Was vrij bruut, kind krijsen, heb hem gelijk uit haar handen gegrist en ben nooit meer terug gekomen.
Later kwam ik haar tegen en toen ze vroeg hoe het ging, vertelde ik wat hij bleek te hebben. Kon ze makkelijk beter maken zo'n syndroom, het was kindermishandeling dat we er niks aan deden volgens haar.
We zien haar nog wel eens fietsen. Daar gaat die heks weer, zegt mijn man dan altijd.
Bij deze mijn osteopathie ervaring.
donderdag 5 juli 2018 om 09:29
o ja dat rare verhaal heb je eerder verteld. je had dus een spasme en door de aandacht kon je je weer ontspannen en stopte het. placebopipootje schreef: ↑05-07-2018 08:53En maar blijven ontkennen, wie denk jij wel niet dat je bent, dat je altijd gelijk zou moeten hebben.
Ik heb 100 % bewijs dat die slokdarm stil stond (ziekenhuis) en 100 % bewijs dat het weer op gang kwam doordat de spieren bij mijn nek en borstbeen losgemaakt zijn. Die door extreme stress helemaal vast zaten.
donderdag 5 juli 2018 om 09:45
nee kan ook niet. Ze bedoelt een spasme of kramp. Daarom kon het ziekenhuis ook niks. is vervelend maar gaat vanzelf weer over.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑05-07-2018 09:35Je slokdarm kan toch ook niet stil staan? Als ik die term Google kom ik niks tegen. Wat bedoel je precies, kon je niet slikken ofzo?
donderdag 5 juli 2018 om 10:40
S-Meds
Ben jij zelf arts of fysiotherapeut?
Als het om de aandacht ging had ik het beter kunnen houden, genoeg onderzoeken en dokters bezoeken gehad.
Ik ben altijd in het ziekenhuis en bij de huisarts zeer serieus genomen, dus daar lag het niet aan.
Ik slikte ook drie soorten medicatie. De MDL arts vond het ook best veel.
Na 1 behandeling bij de osteo was ik er vanaf. En hoef ik nergens meer naartoe.
Dus nu heb ik een stuk minder aandacht.
En mijn rib zat echt vast, dit is gekomen door de kinkhoest. Ik heb zo hevig gehoest dat mijn ribben gekneusd zijn en uiteindelijk is het vast gaan zitten door een verkrampte houding.
De fysio heeft dit los vastgesteld van de osteo. Maar ik zat al voor een andere klacht bij de fysio, dus daar heb ik toen niet verder naar gekeken.
Als het om de aandacht ging had ik het beter kunnen houden, genoeg onderzoeken en dokters bezoeken gehad.
Ik ben altijd in het ziekenhuis en bij de huisarts zeer serieus genomen, dus daar lag het niet aan.
En mijn rib zat echt vast, dit is gekomen door de kinkhoest. Ik heb zo hevig gehoest dat mijn ribben gekneusd zijn en uiteindelijk is het vast gaan zitten door een verkrampte houding.
De fysio heeft dit los vastgesteld van de osteo. Maar ik zat al voor een andere klacht bij de fysio, dus daar heb ik toen niet verder naar gekeken.
donderdag 5 juli 2018 om 11:28
tuurlijk, lang leve de osteo. toch raar dat de MLD niet doorverwijst bij dichtgedraaide darmenostara. schreef: ↑05-07-2018 10:40S-Meds
donderdag 5 juli 2018 om 12:22
osteoMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑05-07-2018 11:37Maar je had dus geen stilstaande slokdarm, maar een verkrampte spier bij je ribben en die is losgemasseerd door de fysiotherapeut. Prima toch?
donderdag 5 juli 2018 om 12:26
Er komt echt veel onzin uit jou mond.
Een fysiotherapeut heeft verstand van het bewegingsapparaat en ook als daar dingen in mis lopen. Een huisarts of arts in het ziekenhuis weet hier veel minder van af.
donderdag 5 juli 2018 om 12:43
Nou ja, uiteindelijk ben je met een verkrampte spier wel op de plaats bij een fysiotherapeut, die al dan niet osteo is. Het heeft alleen niks te maken met ingewanden of stilstaande slokdarmen. Ik vraag me dus af wat ze überhaupt in het ziekenhuis deed en welke die medicijnen ze moest slikken.
donderdag 5 juli 2018 om 12:44
Dit dus.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑05-07-2018 12:43Nou ja, uiteindelijk ben je met een verkrampte spier wel op de plaats bij een fysiotherapeut, die al dan niet osteo is. Het heeft alleen niks te maken met ingewanden of stilstaande slokdarmen. Ik vraag me dus af wat ze überhaupt in het ziekenhuis deed en welke die medicijnen ze moest slikken.
Een fysiotherapeut en zelfs een osteopaat kunnen prima bepaalde aandoeningen verhelpen. Dan gaat het met name om aandoeningen aan het bewegingsapparaat.
Dat gebeurt dan op doorverwijzing van een arts, na het stellen van een diagnose.
donderdag 5 juli 2018 om 12:47
Echt jezus jij bent niet goed hoor.
Het was geen spasme! De mdl arts wist niet wat hij er mee moest en nee dat ging niet over. Echt wat een mensen op dat forum hier!
Mdl arts heeft het vastgesteld met een nieuwe techniek.
donderdag 5 juli 2018 om 12:49
Dat kan dus wel. Echt niet te geloven dit.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑05-07-2018 09:35Je slokdarm kan toch ook niet stil staan? Als ik die term Google kom ik niks tegen. Wat bedoel je precies, kon je niet slikken ofzo?