Osteopaat?

04-07-2018 12:09 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik vroeg mij af of hier vrouwen zijn die ervaring hebben met een osteopaat? En dan bij het zwanger worden. Dus als dit niet ‘vanzelf’ lukt. Aan de ene kant ben ik een beetje huiverig, aan de andere kant zou ik graag de kans grijpen als het helpt. Ik hoor graag ervaringen!

Groet!
karin12345 schreef:
05-07-2018 18:06
Geloven in god is uit.
Geloven in alternatief is in.
Allerlei mensen die zeggen dat ze heus kritisch zijn, trappen in de meest rare kolder.
ja. het vertrouwen in de instituten daalt. oorzaak: nepnieuws. heel ernstig is dat. De vaccinatiegraad is al onder het WHO advies. We kunnen gaan wachten op de eerste mazelendode kindertjes. Maar gewoon naar de bioresonatietherapeut joh, en geen suiker/ zuivel of brood geven he? Want daar word je ziek van.. Las ik op Facebook
pipootje schreef:
05-07-2018 17:36
Wel dus.
Dat weet je niet dus. Dat je miraculeuze genezing volgde op een bezoek aan de osteopaat wil nog niet zeggen dat die osteopaat de genezing daadwerkelijk heeft bewerkstelligd. Dergelijke drogredeneringen worden zo vaak gemaakt dat men er zelfs een naam voor heeft bedacht: post hoc ergo propter hoc.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Post_hoc_ergo_propter_hoc

Verder is het natuurlijk alleen maar fijn dat je slokdarm uit de knoop is geraakt.
S-Meds schreef:
05-07-2018 18:01
er is geen medische aandoening toch? Ben je opgenomen geweest? Wat deed de MLD? Of was je slokdarm gewoon even van slag?
Ja ik ben opgenomen ja.
De mdl arts zei neem maar vloeibaar en ik weet de prognose niet van deze aandoening.
pipootje schreef:
05-07-2018 18:25
Ja ik ben opgenomen ja.
De mdl arts zei neem maar vloeibaar en ik weet de prognose niet van deze aandoening.
dus er was geen diagnose
karin12345 schreef:
05-07-2018 18:06
Geloven in god is uit.
Geloven in alternatief is in.
Allerlei mensen die zeggen dat ze heus kritisch zijn, trappen in de meest rare kolder.
Amen to that.
pipootje schreef:
05-07-2018 18:25
Ja ik ben opgenomen ja.
Prognose of geschikte behandelmethode?
S-Meds schreef:
05-07-2018 18:01
Ilse95
He! Ik ben graag de enige lise ja (6)

:P
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
05-07-2018 17:57
Hoezo niet?
Omdat daar wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is en er geen enkel effect is gemeten.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven