Staking Ryanair

06-07-2018 15:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een weekje op vakantie naar Spanje en vlieg precies terug als het cabinepersoneel van Ryanair gaat staken. Iemand enig idee wat ik (nu al) moet doen?
Is volgens mij al een topic over in actueel.
Je kan weinig doen.. tenzij je op eigen kosten een nieuw ticket voor de terugweg wil boeken.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Heb je ze al gebeld?
Officieel is de vlucht nog niet geannuleerd, dus kunnen ze me niks vertellen. Maar dat zit er natuurlijk wel aan te komen
biol schreef:
06-07-2018 16:08
Je kan weinig doen.. tenzij je op eigen kosten een nieuw ticket voor de terugweg wil boeken.
.
Exact. Maar ik zou wel alvast kijken of er niet toch een betaalbaar ticket is voor dag eerder of later. Scheelt stress.
Maar ik neem toch aan dat Ryanair zorgt voor een nieuwe vlucht en het verblijf tot die tijd, of ben ik heel naïef?
https://www.rechtenvanvliegtuigpassagie ... j-staking/

Maar of Ryanair zich hier aan houdt? Ze staan tenslotte niet bekend om hun goede service.
Elastiekje22 schreef:
06-07-2018 19:54
Maar ik neem toch aan dat Ryanair zorgt voor een nieuwe vlucht en het verblijf tot die tijd, of ben ik heel naïef?
Ik denk dat je hierin inderdaad naïef bent. Ryanair kennende zullen ze je vlucht annuleren en zul je daarna zelf alles moeten regelen en misschien zelfs wel betalen. Mijn zusje heeft ooit een geannuleerde vlucht gehad vanwege stakend personeel in Spanje en Frankrijk en kon zelf een nieuw ticket regelen en kreeg enkel het betaalde bedrag terug wat dus niet voldoende was aangezien de tickets ondertussen duurder geworden waren:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven