Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Ohhh heftig Vinyl. Aan de andere kant zijn jullie beiden volwassen mensen die over gevoelens kunnen en mogen praten. Dat is moeilijk, maar wel beter om het uit te spreken en ermee verder te kunnen. Waarom wil je niet dat hij weet dat er bij jou meer speelt?

Kan me heel goed voorstellen dat je je nu even niet zo lekker voelt!

Sterkte (f)
quote:Drift schreef op 08 maart 2009 @ 22:28:

Vinyl, probeer even te stoppen met piekeren (hoor wie het zegt...). Het lastige en vervelende is dat je zijn gedachten niet kunt lezen. Je weet dus niet waarom hij naar je toe komt rijden.

Overigens wil jou nerveuziteit nog niet zeggen dat er meer speelt. Er zijn ook rare dingen gebeurd en het is on-af, alleen al dat kan maken dat iemand zenuwachtig is en dat zou je best mogen laten merken. Het zou ook een beetje vreemd zijn als jij gewoon de deur open doet alsof er nooit wat vreemds is voorgevallen.

En natuurlijk bestaat het risico dat jij hem weer helemaal leuk gaat vinden. Maar je moet maar zo denken, jij bent sterk genoeg daarmee om te gaan. Dat heb je de afgelopen tijd wel bewezen. Het was je al min of meer gelukt dit af te ronden voor jezelf. Dus wat hij ook doet met je gevoelens, jij kunt het echt wel aan!

Je hebt helemaal gelijk!

En ik heb verdorie lang genoeg geroepen dat het niet af is, dus dit is mijn kans.

(al zal ik ergens wel mijn best doen om ernstig leuk voor de dag te komen)

Dankjewel meiden!!!

xxx
quote:flora81 schreef op 08 maart 2009 @ 22:30:

Ohhh heftig Vinyl. Aan de andere kant zijn jullie beiden volwassen mensen die over gevoelens kunnen en mogen praten. Dat is moeilijk, maar wel beter om het uit te spreken en ermee verder te kunnen. Waarom wil je niet dat hij weet dat er bij jou meer speelt?

Kan me heel goed voorstellen dat je je nu even niet zo lekker voelt!

Sterkte (f)Nou ja, ik denk dat hij niet komt als hij zou weten dat ik nog gevoelens heb...
Vinyltje, probeer het piekeren zo even stil te zetten en lekker te slapen, de halve nacht draaien en het analyseren doet het echt geen goed.

/ pfft ik weet alweer waarom ik zelden op psyche post, valt niet mee dit!
quote:Vinyl schreef op 08 maart 2009 @ 22:29:

Ok, ik wacht het gesprek af. Alleen daar zie ik al tegenop, soort van. Ik denk dat ik mijn bed maar in duik. Die vent maakt me zo in de war

Trusten!

En dat heb je nog over jezelf afgeroepen ook

Slaap lekker meid, niet teveel piekeren!
quote:Vinyl schreef op 08 maart 2009 @ 22:30:

[...]

Je hebt helemaal gelijk!

En ik heb verdorie lang genoeg geroepen dat het niet af is, dus dit is mijn kans.

(al zal ik ergens wel mijn best doen om ernstig leuk voor de dag te komen)

Dankjewel meiden!!!

xxx

En natuurlijk zie je er op je best uit als hij naar je toe komt. Hij mag best even voelen dat jij ontzettend leuk bent!

Slaap lekker Vinyl en veel succes met je gesprek morgen. Ik hoop dat dat even voor afleiding zorgt
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 maart 2009 @ 22:32:

/ pfft ik weet alweer waarom ik zelden op psyche post, valt niet mee dit!Zullen wij een weekje ruilen van beroep?
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 maart 2009 @ 22:29:

[...]

Ja dat is niet de bedoeling dus, mijn stem is mijn zwakke plek, dat gaat er als eerste aan bij verkoudheid en zo. Ik ben zelfs een keer aan mijn stembanden geopereerd (knobbeltjes eraf halen) en sindsdien is het wel veel beter maar met zoveel snot en 'blaftyfus' klinkt ik als een corpsmiepje na ontgroeningsweek.Hahahaha... Corpsmiepje: ik zou lekker aan de thee met honing gaan en slapen met een sjaal om, met daaronder een fikse hoeveelheid Dampo o.i.d.
quote:Drift schreef op 08 maart 2009 @ 22:35:

[...]

Zullen wij een weekje ruilen van beroep? Ik denk dat het raar is als jij solliciteert en ik kom de week daarop.
Bah, vertel net het verhaal aan mijn moeder, en krijg me toch een botte reactie terug. Nu heb ik nog meer de pest in.

Ik ga een hamer pakken en mezelf in slaap meppen...
Toch vind het goed Vinyl Jij wilt gewoon duidelijkheid en daar heb je ook recht op. En wat de boodschap ook zal zijn; korte pijn is beter dan lange pijn! Die lange pijn bespaar je jezelf zo, want het is nog niet af voor jou!

Lekker slapen meid!
quote:Vinyl schreef op 08 maart 2009 @ 22:37:

Bah, vertel net het verhaal aan mijn moeder, en krijg me toch een botte reactie terug. Nu heb ik nog meer de pest in.

Zet je hersenen even op de "pauze-stand", reset wat je moeder zei en leg die hamer ff terug in de gereedschapskist.

Life's hard...

Ik ga een hamer pakken en mezelf in slaap meppen...Dasnieliefhe...
Ik kan dat niet zo goed resetten vrees ik:

Wat J. betreft en de eventuele hoop: tja, dat doe je jezelf aan en dan moet je ook zelf de gevolgen overzien. Dit klinkt misschien hard, maar je was net weer zo goed op weg en ik zit niet te wachten op weer een verdrietige dochter.
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 maart 2009 @ 22:37:

[...]

Ik denk dat het raar is als jij solliciteert en ik kom de week daarop. Ik ken jullie allebei niet persoonlijk, maar ik heb er wel beeld bij

Wat vervelend dat je moeder zo reageert. Maar ga daar nu niet over nadenken. Denk even aan jezelf!

Probeer een manier te vinden om rustig in slaap te komen. Denk aan leuke zonnige stranden of zoeits
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 maart 2009 @ 22:37:

[...]

Ik denk dat het raar is als jij solliciteert en ik kom de week daarop. Staat een beetje slordig ja.
quote:Vinyl schreef op 08 maart 2009 @ 22:40:

Ik kan dat niet zo goed resetten vrees ik:

Wat J. betreft en de eventuele hoop: tja, dat doe je jezelf aan en dan moet je ook zelf de gevolgen overzien. Dit klinkt misschien hard, maar je was net weer zo goed op weg en ik zit niet te wachten op weer een verdrietige dochter. Vinyl, ondanks dat het je moeder is vind ik dit toch wel een beetje hard geformuleerd. Ze zal het ongetwijfeld lief of goed ofzo bedoelen maar ik kan me voorstellen dat je hier even niet op zit te wachten.
quote:Drift schreef op 08 maart 2009 @ 22:41:

[...]

Wat vervelend dat je moeder zo reageert. Maar ga daar nu niet over nadenken. Denk even aan jezelf!

Probeer een manier te vinden om rustig in slaap te komen. Denk aan leuke zonnige stranden of zoeits Ik ben een mail teruggestuurd. Ze kwetst me hier heel erg mee, alsof ik alleen terecht kan als ik niet verdrietig ben. Bah!
Ik heb scriptie-nakijk-ontwijkend-gedrag. Moet nog 40 pagina's lezen en ik Geen Zin meer. Dus forum ik maar wat, erg he...?
Ik ga ook slapen trouwens. Begin een beetje wakker te worden en dat is nu juist niet de bedoeling. Als ik nu een nachtje goed slaap ben ik morgen ongetwijfeld weer mijn stralende zelf

Slaap lekker allemaal!
quote:Tientje79 schreef op 08 maart 2009 @ 22:45:

Ik heb scriptie-nakijk-ontwijkend-gedrag. Moet nog 40 pagina's lezen en ik Geen Zin meer. Dus forum ik maar wat, erg he...?Ik zou de strijd geloof ik al opgegeven hebben. Wie gaat er nu om kwart voor 11 nog een scriptie lezen?
Trusten ya all!

quote:Vinyl schreef op 08 maart 2009 @ 22:45:

[...]

Ik ben een mail teruggestuurd. Ze kwetst me hier heel erg mee, alsof ik alleen terecht kan als ik niet verdrietig ben. Bah!Goed dat je het even op de mail gezet hebt. Probeer het nu ook uit je hoofd te gooien. Lekker gaan slapen meid.
quote:Drift schreef op 08 maart 2009 @ 22:44:

[...]

Vinyl, ondanks dat het je moeder is vind ik dit toch wel een beetje hard geformuleerd. Ze zal het ongetwijfeld lief of goed ofzo bedoelen maar ik kan me voorstellen dat je hier even niet op zit te wachten.

Nee, ik heb ook een vrij boze mail teruggestuurd.

Het lijkt verdorie zo wel alsof ik alleen maar bij haar terecht kan als ik geen verdriet heb.

Maar goed, vandaar dat ik een beetje over de zeik ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven