Hoe pijpen
woensdag 4 juli 2018 om 00:27
Dag allen,
Beetje genante vraag maar;
Hoe leer je pijpen?
Ik heb sinds kort een vriend en ik deed het bij hem voor het eerst. Ik merk dat het echt moeizaam gaat. Ik doe hem vaak pijn met mijn tanden en hij geeft te vaak aanwijzingen. Hebben jullie tips&tricks? Ik wil ervan kunnen genieten. Als hij m maar een beetje erin doet ga ik kokhalsen, want ik ben te veel bezig met hoe of wat dus kan er niet van genieten. HELPP
Beetje genante vraag maar;
Hoe leer je pijpen?
Ik heb sinds kort een vriend en ik deed het bij hem voor het eerst. Ik merk dat het echt moeizaam gaat. Ik doe hem vaak pijn met mijn tanden en hij geeft te vaak aanwijzingen. Hebben jullie tips&tricks? Ik wil ervan kunnen genieten. Als hij m maar een beetje erin doet ga ik kokhalsen, want ik ben te veel bezig met hoe of wat dus kan er niet van genieten. HELPP
donderdag 5 juli 2018 om 09:41

Pijpen, sja. Dat is toch heel afhankelijk van de wensen van de man en de wensen van de vrouw. Ik word heel graag gepijpt (en bef ook graag). Ik vind met name de afwisseling lekker en het ervaren dat de vrouw ervan geniet om het te doen. Dat het niet op een verplichting lijkt maar ze ook echt haar best doet om mij genot te geven. Diep afwisselen met niet diep, aftrekken tussendoor, hard zuigen en ook likken (sla vooral de ballen dus niet over ook al zit er wat haar). Mee aankijken als ze me verwent. Tussen de borsten nemen. Rondjes draaien met haar tong rond mijn eikel en mijn pik vanaf mijn ballen naar mijn eikel likken. Er is zoveel te verzinnen en het hoeft ook niet perfect te zijn. Ik geef liever aanwijzingen wat ik lekker vind dan aangeven dat ik iets niet lekker vind
koekies zijn lekker
donderdag 5 juli 2018 om 19:05
Pijpen doe je zo lang, intensief en diep als hij wil dat het gaat en heel je lijf, ogen en handelingen stralen uit dat er niets anders in de hele wereld voor je bestaat dan al zijn zaad slikken nadat je alles hebt gedaan om hem met je lippen, tong en keel te behagen.
Oh, en niet vergeten om al het zaad dat niet bij zijn orgasme meteen in je keel verdwenen is met je tong en eventueel je vingers (waar je er met je tong op je eigen gezicht niet bij kan) alsnog naar je mond te brengen om door te slikken.
Hem zijn zaad in jouw mond laten zien voordat je doorslikt kan trouwens nooit kwaad.
Oh, en niet vergeten om al het zaad dat niet bij zijn orgasme meteen in je keel verdwenen is met je tong en eventueel je vingers (waar je er met je tong op je eigen gezicht niet bij kan) alsnog naar je mond te brengen om door te slikken.
Hem zijn zaad in jouw mond laten zien voordat je doorslikt kan trouwens nooit kwaad.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

zaterdag 7 juli 2018 om 09:35
Het voornaanste is denk ik, er zelf plezier in hebben. Ik sla zelden een seksbeurt over zonder te pijpen. En probeer regelmatig wat nieuws uit. En geniet dan van zijn ; " omg! Waar haal je dat vandaan!" Tot sperma slikken kont het zelden
vaak vindt hij het op een gegeven moment zo geil dat hij mij op mijn rug/zij/buik gooit en mij "moet" neuken
Gewoon ontdekken en doen TO.
Maar nog belangrijker; niet over jouw grenzen heen! Vind je het niks, dan is het helaas voor hem. Dan zoek je samen naar andere leuke dingen om van te genieten.

Gewoon ontdekken en doen TO.
Maar nog belangrijker; niet over jouw grenzen heen! Vind je het niks, dan is het helaas voor hem. Dan zoek je samen naar andere leuke dingen om van te genieten.
zaterdag 7 juli 2018 om 13:08
Jij moet het vooral van je fantasie hebben, denk ik. Fap ze.Vanzai schreef: ↑05-07-2018 19:05Pijpen doe je zo lang, intensief en diep als hij jij wil dat het gaat en heel je lijf, ogen en handelingen stralen uit dat er niets anders in de hele wereld voor je bestaat dan al zijn zaad slikken nadat je alles hebt gedaan om hem met je lippen, tong en keel te behagen.
.

zaterdag 7 juli 2018 om 15:46
Dit is natuurlijk zware onzin!!!NaatjeLief1991 schreef: ↑04-07-2018 06:03als je een paar haren al VIES vind dan word t nooit iets met dat pijpen. dan ben je echt niet geil genoeg.
Vraag hem om zich te scheren vertel hem dat dat prettiger is voor jou. En een tip. Door je neus ademen helpt wel tegen kokhalzen
zaterdag 7 juli 2018 om 17:31
zaterdag 7 juli 2018 om 18:00
Inderdaad. Maar niks waar to wat aan heeft

Ben je deze site aan het spammen?
.
zaterdag 7 juli 2018 om 18:32
Waarom "natuurlijk"?Lieszje193 schreef: ↑04-07-2018 08:19Hij doethet ook wel eens bij mij maar niet zo vaak als ik bij hem natuurlijk.
zaterdag 7 juli 2018 om 18:52
Ik heb ook wel eens een vriendinnetje gehad dat pijpen helemaal niets vond, maar het dan wel deed. Dat was echt verschrikkelijk. Als aan alle kanten uitstraalt dat iemand er geen zin in heeft dan hoeft het van mij niet. Zeker omdat het dan zonder enige inzet even snel moet gebeuren.
Variatie is belangrijk.
Verder basistips: zeg hem dat als hij zich niet gedoucht heeft voor de sex, dat hij pijpen sowieso kan vergeten. Uiteindelijk verleen jij hem een gunst en daar mag je best een beetje een voorwaarde aan stellen.
Zorg dat je in een voor jou prettige houding zit. Oefen eens met een banaan: wil je liever dat hij ligt of juist staat. Nadeel van staan is dat je minder controle over zijn bewegingen hebt en dat is als je snel kokhalst wel vervelend.
Doe je haren in een staart, niets is zo irritant als iemand die tijdens het pijpen steeds stopt om haren uit haar gezicht te vegen of die een haar uit haar mond gaat halen.
Pijpen is meer dan alleen maar met je mond een soort neukgat voor hem faciliteren. Het is dus een actieve bezigheid voor jou, geef kusjes/likjes etc. en werk naar het in de mond nemen toe ipv in een keer dat ding erin proppen.
Als je de schacht vastpakt met één hand kun je controleren hoe ver hij erin mag. Ook kun je dan een klein beetje helpen met je hand door hem ondertussen zachtjes af te trekken. Alleen zijn eikel in je mond nemen is ook een optie. Veel mannen komen niet klaar van alleen met je mond pijpen of het kan lang duren. Dat is misschien vervelend voor je. Dus vandaar de hulp met de hand.
Met je vinger kun je ook het stukje huid tussen zijn anus en balzak stimuleren. Dat is een erogene zone.
Sperma in je mond nemen vinden veel mannen wel echt een stuk opwindender dan voortijdig stoppen en het dan afmaken. Trouwens best gebruikelijk om aan hem wel te vragen om een seintje te geven wanneer hij komt (als ie dat niet uit zichzelf doet). Dan kun je er ook rekening mee houden en verslik je je minder snel.
Wat je er daarna dan mee doen kun je varieren: doorslikken, op je tong houden en aan hem laten zien voordat je het doorslikt, uitspugen, in zijn mond uitspugen (is een prima tactiek voor de ochtenden nadat hij is wezen drinken en zijn sperma heel vies smaakt).
Variatie is belangrijk.
Verder basistips: zeg hem dat als hij zich niet gedoucht heeft voor de sex, dat hij pijpen sowieso kan vergeten. Uiteindelijk verleen jij hem een gunst en daar mag je best een beetje een voorwaarde aan stellen.
Zorg dat je in een voor jou prettige houding zit. Oefen eens met een banaan: wil je liever dat hij ligt of juist staat. Nadeel van staan is dat je minder controle over zijn bewegingen hebt en dat is als je snel kokhalst wel vervelend.
Doe je haren in een staart, niets is zo irritant als iemand die tijdens het pijpen steeds stopt om haren uit haar gezicht te vegen of die een haar uit haar mond gaat halen.
Pijpen is meer dan alleen maar met je mond een soort neukgat voor hem faciliteren. Het is dus een actieve bezigheid voor jou, geef kusjes/likjes etc. en werk naar het in de mond nemen toe ipv in een keer dat ding erin proppen.
Als je de schacht vastpakt met één hand kun je controleren hoe ver hij erin mag. Ook kun je dan een klein beetje helpen met je hand door hem ondertussen zachtjes af te trekken. Alleen zijn eikel in je mond nemen is ook een optie. Veel mannen komen niet klaar van alleen met je mond pijpen of het kan lang duren. Dat is misschien vervelend voor je. Dus vandaar de hulp met de hand.
Met je vinger kun je ook het stukje huid tussen zijn anus en balzak stimuleren. Dat is een erogene zone.
Sperma in je mond nemen vinden veel mannen wel echt een stuk opwindender dan voortijdig stoppen en het dan afmaken. Trouwens best gebruikelijk om aan hem wel te vragen om een seintje te geven wanneer hij komt (als ie dat niet uit zichzelf doet). Dan kun je er ook rekening mee houden en verslik je je minder snel.
Wat je er daarna dan mee doen kun je varieren: doorslikken, op je tong houden en aan hem laten zien voordat je het doorslikt, uitspugen, in zijn mond uitspugen (is een prima tactiek voor de ochtenden nadat hij is wezen drinken en zijn sperma heel vies smaakt).
zaterdag 7 juli 2018 om 20:06

zaterdag 7 juli 2018 om 22:29
Hoe krijg je dat voor elkaar om haren binnen te krijgen?GirlOnFire schreef: ↑04-07-2018 06:48Dat is natuurlijk onzin, haren in je mond is ook gewoon vies. Het pijpt gewoon veel lekkerder wanneer een man mooi glad geschoren is daar beneden.

zondag 8 juli 2018 om 17:57
zondag 8 juli 2018 om 18:01
Dat wéét ik. Hij is vies van zijn eigen sperma. En van nog veel meer. Hij zou me het bed uit schoppen als ik dit deed. Bij wijze van spreken, want hij laat het niet eens zo ver komen.Stampertje12 schreef: ↑08-07-2018 17:57Zegt je vriend tegen jou dat hij daar van over zijn nek zou gaan? Of heb je hem dat daadwerkelijk zien doen toen je dit een keer bij hem deed?
En ik ben allang blij, want ik ben er zelf ook niet dol op. Zie reactie hieronder.
impala wijzigde dit bericht op 08-07-2018 18:03
9.25% gewijzigd
.

zondag 8 juli 2018 om 18:10
Als ik heel verliefd ben (en/of dronken

In normale doen, en daar kom je toch terecht in een langere relatie, gaat de lol er snel vanaf en vind ik het gewoon vies.
.
zondag 8 juli 2018 om 18:41
Wat is daar zo natuurlijk aan? Volgens mij wordt er in de meeste relaties meer gebeft dan gepijpt.Lieszje193 schreef: ↑04-07-2018 08:19Hij doethet ook wel eens bij mij maar niet zo vaak als ik bij hem natuurlijk.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
maandag 9 juli 2018 om 07:23