Lange reis
zondag 8 juli 2018 om 23:18
zondag 8 juli 2018 om 23:22
Ben je een kind of ben je een volwassene?
Ik ga er even vanuit dat je niet rijdt, anders heb je wel wat te doen. Als je middernacht vertrekt en je bent een volwassene, dan zou ik vooral op de weg letten en praten met de bestuurder. Het is erg makkelijk om in te dutten en erg prettig om met iemand te kunnen praten die ook oplet ipv ligt te slapen.
Verder zou je een boek kunnen lezen of naar wat muziek te kunnen luisteren. Gaan slapen moet je absoluut niet doen als je de bijrijder bent en jullie 's nachts rijden!!! Levensgevaarlijk en erg onverantwoordelijk naar je gezin toe.
Als je een kind bent, dan mag je hier volgens mij niet komen :p
Ik ga er even vanuit dat je niet rijdt, anders heb je wel wat te doen. Als je middernacht vertrekt en je bent een volwassene, dan zou ik vooral op de weg letten en praten met de bestuurder. Het is erg makkelijk om in te dutten en erg prettig om met iemand te kunnen praten die ook oplet ipv ligt te slapen.
Verder zou je een boek kunnen lezen of naar wat muziek te kunnen luisteren. Gaan slapen moet je absoluut niet doen als je de bijrijder bent en jullie 's nachts rijden!!! Levensgevaarlijk en erg onverantwoordelijk naar je gezin toe.
Als je een kind bent, dan mag je hier volgens mij niet komen :p
zondag 8 juli 2018 om 23:32
Gaat er niet om dat hij het niet erg vindt... Het gaat erom dat mensen in slaap vallen als ze 's nachts in een stille auto zitten achter het stuur en dan het hele gezin tegen een pilaar aan rijden. Gebeurt hartstikke vaak. Dat risico wil je niet nemen.
Natuurlijk is je man hartstikke stoer "en hoef je niet wakker te blijven". Zelfde categorie als dat hij wel 10 uur achter elkaar door kan rijden etc. etc. Maar ja, je hebt daar weinig over na te praten als je door de brandweer uit je auto wordt gepeuterd...
zondag 8 juli 2018 om 23:46
De vraag van dit topic was dan ook niet:
Wanneer rijden we?
Die keuze is gemaakt.
Ik gok door opstartster haar ouders. Of haar partner.
De vraag is: Wat kan ik doen om mij bezig te houden tijdens zo'n rit?
Open gerust zelf een topic over "Wanneer en hoe rijden naar vakantiebestemming?"
zondag 8 juli 2018 om 23:57
Jij gaat nu net zo goed off topic als ik.Tornacense schreef: ↑08-07-2018 23:46De vraag van dit topic was dan ook niet:
Wanneer rijden we?
Die keuze is gemaakt.
Ik gok door opstartster haar ouders. Of haar partner.
De vraag is: Wat kan ik doen om mij bezig te houden tijdens zo'n rit?
Open gerust zelf een topic over "Wanneer en hoe rijden naar vakantiebestemming?"
maandag 9 juli 2018 om 10:39
Er zitten meer mensen in die auto neem ik aan. Je kunt toch wel gezellig doen en met de rest wat kletsen of liedjes zingen? Doe een spelletje, heb eens een goed gesprek met je reisgenoten. Niets zo associaal om in je telefoon of tablet te kruipen gedurende de reis en de rest van je gezelschap te negeren.