Nog tips staat Florida?
maandag 9 juli 2018 om 13:33
Hoi,
Dit jaar gekozen om naar Florida te gaan. Hebben jullie nog leuke tips om naar toe te gaan? We zijn enorme fan van snorkelen en willen graag als het kan schildpadden etc zien in het wild. Oja het is een rondreis met een auto
Iemand nog tips om naar toe te gaan? Evt goedkope hotelletjes/motels
Dit jaar gekozen om naar Florida te gaan. Hebben jullie nog leuke tips om naar toe te gaan? We zijn enorme fan van snorkelen en willen graag als het kan schildpadden etc zien in het wild. Oja het is een rondreis met een auto
Iemand nog tips om naar toe te gaan? Evt goedkope hotelletjes/motels
anoniem_203219 wijzigde dit bericht op 09-07-2018 13:54
6.36% gewijzigd
maandag 9 juli 2018 om 13:51
maandag 9 juli 2018 om 13:52
Dat doe je niet voor 1-2 overnachtingen lijkt me. En je ziet zo weinig als je niet gaat roadtrippen.
maandag 9 juli 2018 om 13:56
Heb gemist dat ze op road trip gaat. Wij rijden altijd heel Florida door vanuit de villa of soms twee verschillende. Maar ik ben me er wel van bewust dat niet iedereen graag zoveel rijdt.
♥
maandag 9 juli 2018 om 13:58
De afstanden zijn kort in Florida, maar ik vind 't belangrijk dat je 's ochtends vroeg op de plek van bestemming bent. Dat snorkelen met manatees begint bijv. al om 6.15. En bij de pretparken wil je er ook bij opening van de poort zijn om nog een paar uur van de relatieve rust te profiteren.
maandag 9 juli 2018 om 13:59
Huur een villa met privé zwembad ! Zóoooooo fijn !!
Tips:
- huur een boot als je een paar dagen rondom Ft Myers/Cape Coral zit. Fantastisch mooi, je ziet dolfijnen onderweg naar bijv. Sanibel Island
- dagje Kelly Park, tubing op een riviertje
- shoppuh !!
- Airboat tour bij de Everglades
- Islamorada is ook zo mooi! Een vd eilandjes van The Keys. Leuke stop bij Robbie’s en tarpons voeren
- snorkelen kan bij Key Largo goed geloof ik
- Key West, gezellige sfeer, en de zonsondergang bij Mallory Square
- eten bij The Cheesecake Factory
- op zaterdagavond naar Old Town in Kissimmee. Rijden oldtimers rond en er is een grote vaste kermis, winkeltjes en een uitgaanssfeertje.
Geniet, want Florida is heerlijk!
Tips:
- huur een boot als je een paar dagen rondom Ft Myers/Cape Coral zit. Fantastisch mooi, je ziet dolfijnen onderweg naar bijv. Sanibel Island
- shoppuh !!
- Islamorada is ook zo mooi! Een vd eilandjes van The Keys. Leuke stop bij Robbie’s en tarpons voeren
- eten bij The Cheesecake Factory
- op zaterdagavond naar Old Town in Kissimmee. Rijden oldtimers rond en er is een grote vaste kermis, winkeltjes en een uitgaanssfeertje.
maandag 9 juli 2018 om 14:03
Vergeleken met de afstanden als je omhoog gaat is dit kort ja.redbulletje schreef: ↑09-07-2018 13:58De afstanden zijn kort in Florida, maar ik vind 't belangrijk dat je 's ochtends vroeg op de plek van bestemming bent. Dat snorkelen met manatees begint bijv. al om 6.15. En bij de pretparken wil je er ook bij opening van de poort zijn om nog een paar uur van de relatieve rust te profiteren.
- Kan je al zo vroeg snorkelen met managers? (Lijkt me overigens wel heel vet)
- En van die parken is een goede tip!
- We kunnen staan en gaan wat we willen qua hotels/motels
Dank je voor de tips
anoniem_203219 wijzigde dit bericht op 09-07-2018 14:11
4.99% gewijzigd
maandag 9 juli 2018 om 14:05
Ja, dat snap ik helemaal! Maar zo vult iedereen dat op zijn eigen manier in. Wij zijn meestal maximaal vijf uur ergens en hoeven ook niet 's morgens vroeg voor de poort te staan. En het rijden, maakt deel uit van ons dagje weg, waarbij we dan ook spontaan stoppen op mooie plaatsen of een andere route nemen. Alleen het snorkelen met manatees staat nog op mijn lijst en dan zal ik denk ik ook een overnachting in de buurt regelen. Want dat lijkt me echt geweldig.redbulletje schreef: ↑09-07-2018 13:58De afstanden zijn kort in Florida, maar ik vind 't belangrijk dat je 's ochtends vroeg op de plek van bestemming bent. Dat snorkelen met manatees begint bijv. al om 6.15. En bij de pretparken wil je er ook bij opening van de poort zijn om nog een paar uur van de relatieve rust te profiteren.
♥
maandag 9 juli 2018 om 14:05
Dank je voor je tips!!mamaonbekend schreef: ↑09-07-2018 13:59Huur een villa met privé zwembad ! Zóoooooo fijn !!
Tips:
- shoppuh !!
- eten bij The Cheesecake Factory![]()
maandag 9 juli 2018 om 14:18
Geloof me 33 graden valt écht nog mee hoor met de hitte. We hebben echt wel beter meegemaakt (55 graden). Altijd een zeewindje lijkt me daar.
Drukte kan je opzoeken gok ik
maandag 9 juli 2018 om 14:31
Andere tip:
bezoek een baseball wedstrijd van de Minor League, dat is vaak in kleine stadjes tussen de locals, maar wel super gezellig en gewoon leuk om eens gezien te hebben. Website: www.milb.com
bezoek een baseball wedstrijd van de Minor League, dat is vaak in kleine stadjes tussen de locals, maar wel super gezellig en gewoon leuk om eens gezien te hebben. Website: www.milb.com
maandag 9 juli 2018 om 14:35
Wij vonden de Keys niet de moeite waard. Het is een lang stuk rijden via de keys en 80% van de tijd rijdt je tussen heggen en bomen en zie je geen water. De dorpen/eilanden waar je doorheen komt zijn aan de straatkant armoedig en vervallen. Ik begrijp niet waarom men zo opgeeft over deze route, wij hebben mooiere routes gereden in de USA. Voor de sunset gaat iedereen op hetzelfde punt zitten en je ziet niet een prachtige sunset, de zon gaat achter een eiland onder en er doen tig zeilboten hun best om vooral in jouw blikveld te liggen. Onze mooiste sunset was bij Napels bij de pier, die kleuren, dolfijnen die door het water springen, geweldig plaatje.
maandag 9 juli 2018 om 14:45
M'n vriend vindt de rit vanaf Miami naar key west (4 uur) al heel veel en wil het niet. Maar als ik jou reactie lees ga ik ook enorm twijfelen!yoshe schreef: ↑09-07-2018 14:35Wij vonden de Keys niet de moeite waard. Het is een lang stuk rijden via de keys en 80% van de tijd rijdt je tussen heggen en bomen en zie je geen water. De dorpen/eilanden waar je doorheen komt zijn aan de straatkant armoedig en vervallen. Ik begrijp niet waarom men zo opgeeft over deze route, wij hebben mooiere routes gereden in de USA. Voor de sunset gaat iedereen op hetzelfde punt zitten en je ziet niet een prachtige sunset, de zon gaat achter een eiland onder en er doen tig zeilboten hun best om vooral in jouw blikveld te liggen. Onze mooiste sunset was bij Napels bij de pier, die kleuren, dolfijnen die door het water springen, geweldig plaatje.