Houston Texas

09-07-2018 20:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij willen in het najaar de stad Houston in Texas bezoeken.

Zijn er hier mensen die daar geweest zijn? Wat zijn aanraders? En ik wel deel van de stad is het goed vertoeven qua hotels??

Mijn dank is groot!
TheSky=moreBlue@Malibu
Ik zou iets anders uitzoeken dan Houston.
Tillif schreef:
09-07-2018 20:19
Ik zou iets anders uitzoeken dan Houston.
Ik ben al op heel veel plekken geweest en vlieg gratis..

Houston staat nog op het lijstje dus dat veranderd niet:)

Maar toch bedankt voor je suggestie
TheSky=moreBlue@Malibu
Als je per se naar Houston wil zou ik er één dag naartoe gaan. Is een oliestad en overstapplek voor veel reizigers naar andere plaatsen. Zijn genoeg zakenhotels. Niet zo spannend om te zitten.

En als je daar dan toch in de buurt bent zou ik Austin doen. Ook Texas, maar wél erg leuk!
Stampertje12 schreef:
09-07-2018 20:27
Als je per se naar Houston wil zou ik er één dag naartoe gaan. Is een oliestad en overstapplek voor veel reizigers naar andere plaatsen. Zijn genoeg zakenhotels. Niet zo spannend om te zitten.

En als je daar dan toch in de buurt bent zou ik Austin doen. Ook Texas, maar wél erg leuk!
Hmm dat is ook wel idee.
Al zou ik graag naar het space station gaan, het natuurmuseum enz.
TheSky=moreBlue@Malibu
Johnston space center bezoeken, vond ik in ieder geval erg interessant. Winkelen bij The Galleria. Een bezoek brengen aan Hermann Park, waar een museum of natural history is, een vlindertuin, een Japanse tuin en een Planetarium.

Collega’s gingen ook wel naar Galveston, daar ben ik zelf nooit geweest.

Wel een keer naar het Crawfish festival in Old Town Spring, een klein stadje boven Houston. Was ook heel leuk. Is denk ik ook leuk zonder het Crawfish festival.

Verder lekker eten bij pappadeaux seafood kitchen, als je van vis houdt.

Ik was er altijd voor werk en had dus niet ontzettend veel tijd voor trips, maar ik genoot altijd wel van een stukje rijden en dan bijvoorbeeld een reusachtige boekwinkel tegenkomen en daar een poos rondneuzen. En altijd een keer naar Cavender’s voor cowboyboots of andere westernkleren!
Stampertje12 schreef:
09-07-2018 20:27

Ik zei altijd dat ik Houston niet mooi vond, maar wel leuk. Ik vermaakte me er prima. De afstanden zijn wel groot, dus je bent wel even onderweg van plek naar plek, daar moet je wel rekening mee houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven