Houston Texas
maandag 9 juli 2018 om 20:15
maandag 9 juli 2018 om 20:24
maandag 9 juli 2018 om 20:27
maandag 9 juli 2018 om 20:31
Hmm dat is ook wel idee.Stampertje12 schreef: ↑09-07-2018 20:27Als je per se naar Houston wil zou ik er één dag naartoe gaan. Is een oliestad en overstapplek voor veel reizigers naar andere plaatsen. Zijn genoeg zakenhotels. Niet zo spannend om te zitten.
En als je daar dan toch in de buurt bent zou ik Austin doen. Ook Texas, maar wél erg leuk!
Al zou ik graag naar het space station gaan, het natuurmuseum enz.
TheSky=moreBlue@Malibu
maandag 9 juli 2018 om 20:45
Johnston space center bezoeken, vond ik in ieder geval erg interessant. Winkelen bij The Galleria. Een bezoek brengen aan Hermann Park, waar een museum of natural history is, een vlindertuin, een Japanse tuin en een Planetarium.
Collega’s gingen ook wel naar Galveston, daar ben ik zelf nooit geweest.
Wel een keer naar het Crawfish festival in Old Town Spring, een klein stadje boven Houston. Was ook heel leuk. Is denk ik ook leuk zonder het Crawfish festival.
Verder lekker eten bij pappadeaux seafood kitchen, als je van vis houdt.
Ik was er altijd voor werk en had dus niet ontzettend veel tijd voor trips, maar ik genoot altijd wel van een stukje rijden en dan bijvoorbeeld een reusachtige boekwinkel tegenkomen en daar een poos rondneuzen. En altijd een keer naar Cavender’s voor cowboyboots of andere westernkleren!
Collega’s gingen ook wel naar Galveston, daar ben ik zelf nooit geweest.
Wel een keer naar het Crawfish festival in Old Town Spring, een klein stadje boven Houston. Was ook heel leuk. Is denk ik ook leuk zonder het Crawfish festival.
Verder lekker eten bij pappadeaux seafood kitchen, als je van vis houdt.
Ik was er altijd voor werk en had dus niet ontzettend veel tijd voor trips, maar ik genoot altijd wel van een stukje rijden en dan bijvoorbeeld een reusachtige boekwinkel tegenkomen en daar een poos rondneuzen. En altijd een keer naar Cavender’s voor cowboyboots of andere westernkleren!
maandag 9 juli 2018 om 20:55
Ik zei altijd dat ik Houston niet mooi vond, maar wel leuk. Ik vermaakte me er prima. De afstanden zijn wel groot, dus je bent wel even onderweg van plek naar plek, daar moet je wel rekening mee houden.Stampertje12 schreef: ↑09-07-2018 20:27Als je per se naar Houston wil zou ik er één dag naartoe gaan. Is een oliestad en overstapplek voor veel reizigers naar andere plaatsen. Zijn genoeg zakenhotels. Niet zo spannend om te zitten.
En als je daar dan toch in de buurt bent zou ik Austin doen. Ook Texas, maar wél erg leuk!