Clitoris minder gevoelig

zaterdag 14 juli 2018 om 12:59
Je schrijft het zelf al,nog maar 3 keer sex gehad en je zult eraan moeten wennen.
Mijn tip is blijven oefenen,niet zozeer letten op het orgasme anders word het net alsof je en wedstrijd aan het doen bent.
Lekker ontspannen met elkaar omgaan,ook buiten het bed om.
En als je merkt dat hij er helemaal niks van begrijpt,die zijn er ook,dan erover praten geef hem gewoon wat bijscholing,hij zal je er eeuwig dankbaar voor zijn.
Mijn tip is blijven oefenen,niet zozeer letten op het orgasme anders word het net alsof je en wedstrijd aan het doen bent.
Lekker ontspannen met elkaar omgaan,ook buiten het bed om.
En als je merkt dat hij er helemaal niks van begrijpt,die zijn er ook,dan erover praten geef hem gewoon wat bijscholing,hij zal je er eeuwig dankbaar voor zijn.

maandag 16 juli 2018 om 18:53
Ik denk dat dit een goede aanpak is: enerzijds afbouwen in het fel stimuleren tijdens masturbatie en anderzijds je vriend nog meer gaan betrekken in de manier waarop je klaarkomt. Dat kan bijvoorbeeld nog iets intenser door sneller of harder te gaan. Vinger je ook jezelf zonder tandenborstel? Geef hem dan je aanwijzingen door hoe jij het snelst klaarkomt. Na slechts 3 keer, heb je gelukkig nog veel te ontdekken!eefje1980 schreef: ↑14-07-2018 11:25Ik herken dit wel, heb sowieso vrij stevige stimulans nodig en het komt nogal precies. Had een ex die geweldig was op dat gebied en nu een vriend die gewoon wat minder "ritmegevoel" heeft. Hij vraagt om aanwijzingen maar die haalt hij dan door elkaar, ha ha!! Ik maak het zelf een beetje af en zit er niet mee, daarom zit hij er ook niet meer mee. Vind je het heel erg? Anders zou ik gewoon een "handje" helpen. Af en toe lukt het hier wel trouwens, het is ook een beetje een mindset. Maar door de frustratie kan het ook moeilijker gaan. Ik ben idd wel minder gaan masturberen (vriend ook) want dat geeft mijns inziens net wat lekkerdere orgasmes.