Vrienden hadden seks op onze bank
zondag 15 juli 2018 om 23:12
Hoi hoi,
Allereerst ik ben compleet nieuw hier. Sorry als ik iets fout post oid!
Goed, de titel zegt het al; onze vrienden hadden seks op onze bank.
Ik woon samen met mijn vriend en we hebben net een compleet nieuw bankstel gekocht die je uit kan klappen als slaapbank. Afgelopen weekend hadden we vrienden over de vloer en die konden daarom dus een keertje blijven slapen.
Het betreft hier de beste vriendin van mijn vriend en haar vriend.
Na een avond met iets teveel alcohol hebben we de slaapbank uitgeklapt en opgedekt en zijn mijn vriend en ik naar bed gegaan.
We lagen nog geen 5 minuten op bed totdat ik allemaal.. tsja.. soppige geluiden uit de woonkamer hoorde komen. En steeds meer “vreemde” geluiden. Enfin dat kan verder zelf ingevuld worden.
Ik ben van mezelf erg preuts en zou het nooit in mijn hoofd halen om bij een ander op de bank seks te hebben.. dus ik lag mij helemaal op te vreten. Twijfelend of ik naar binnen zou lopen of zou proberen te gaan slapen. Ik koos het laatste, echter lukte dit niet.
Uiteindelijk toen zij “klaar” waren kon ik gaan slapen.
Vanochtend heb ik het aan mijn vriend verteld en die reageerde er enorm luchtig op, dat hij het wel grappig vond en zich met een ex er ook weleens schuldig aan had gemaakt. Ik sprak mijn ongenoegen uit maar werd een beetje uitgelachen.
Ik vroeg aan hem of hij het wilde opgooien bij hun dat we ze hadden gehoord en niet zo blij ermee waren.. nouja het werd een beetje lacherig ontvangen maar ik durfde er verder niet mijn mening over te geven.
Lang verhaal kort; ik heb dus toen de vrienden thuis waren gekomen haar een berichtje gestuurd dat ik er echt niet blij mee was en dat ik nu zelfs een naar gevoel heb bij de bank en bij hun. Het voelt zo pervers. Maar ik word niet begrepen. Ze heeft als argument; ik zou het ook oke vinden als het bij mij zou gebeuren, dus ging er vanuit dat jullie het ook prima vonden..
Wat vinden jullie hiervan? Ik voel mij echt niet begrepen of ik ga twijfelen dat ik gewoon echt extreem preuts ben.
Allereerst ik ben compleet nieuw hier. Sorry als ik iets fout post oid!
Goed, de titel zegt het al; onze vrienden hadden seks op onze bank.
Ik woon samen met mijn vriend en we hebben net een compleet nieuw bankstel gekocht die je uit kan klappen als slaapbank. Afgelopen weekend hadden we vrienden over de vloer en die konden daarom dus een keertje blijven slapen.
Het betreft hier de beste vriendin van mijn vriend en haar vriend.
Na een avond met iets teveel alcohol hebben we de slaapbank uitgeklapt en opgedekt en zijn mijn vriend en ik naar bed gegaan.
We lagen nog geen 5 minuten op bed totdat ik allemaal.. tsja.. soppige geluiden uit de woonkamer hoorde komen. En steeds meer “vreemde” geluiden. Enfin dat kan verder zelf ingevuld worden.
Ik ben van mezelf erg preuts en zou het nooit in mijn hoofd halen om bij een ander op de bank seks te hebben.. dus ik lag mij helemaal op te vreten. Twijfelend of ik naar binnen zou lopen of zou proberen te gaan slapen. Ik koos het laatste, echter lukte dit niet.
Uiteindelijk toen zij “klaar” waren kon ik gaan slapen.
Vanochtend heb ik het aan mijn vriend verteld en die reageerde er enorm luchtig op, dat hij het wel grappig vond en zich met een ex er ook weleens schuldig aan had gemaakt. Ik sprak mijn ongenoegen uit maar werd een beetje uitgelachen.
Ik vroeg aan hem of hij het wilde opgooien bij hun dat we ze hadden gehoord en niet zo blij ermee waren.. nouja het werd een beetje lacherig ontvangen maar ik durfde er verder niet mijn mening over te geven.
Lang verhaal kort; ik heb dus toen de vrienden thuis waren gekomen haar een berichtje gestuurd dat ik er echt niet blij mee was en dat ik nu zelfs een naar gevoel heb bij de bank en bij hun. Het voelt zo pervers. Maar ik word niet begrepen. Ze heeft als argument; ik zou het ook oke vinden als het bij mij zou gebeuren, dus ging er vanuit dat jullie het ook prima vonden..
Wat vinden jullie hiervan? Ik voel mij echt niet begrepen of ik ga twijfelen dat ik gewoon echt extreem preuts ben.
maandag 16 juli 2018 om 22:13
Ik weet niet wat ik zou doen, want echt, dat soort vrienden heb ik niet.Marana-- schreef: ↑16-07-2018 18:31Voor de mensen die het net als TO onbeschoft vinden, of asociaal, of gewoon vinden dat je zoiets echt niet doet: had je net als TO een berichtje gestuurd, de volgende dag (of nog later) dat je nu een naar gevoel bij de bank krijgt, en dat je er echt niet blij mee bent? Of had je op het moment zelf ingegrepen? Of zou je er niets mee doen, maar die mensen gewoon nooit meer laten logeren?
Maar in mijn beste voorstellingsvermogen denk ik dat ik na lichte ergernis mijn schouders zou ophalen, bedenken dat deze mensen ransapen zijn en verder slapen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

maandag 16 juli 2018 om 22:22

maandag 16 juli 2018 om 22:22
Izanami schreef: ↑16-07-2018 21:41Zij hebben geen kinderen dus helaas voor hen valt dat excuus af. Ze wonen net zo goed op zichzelf en kunnen feitelijk gezien de hele dag op elkaar springen zonder dat er iemand last van heeft. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze er gewoon geil van werden dat we nog niet eens sliepen en dus lekker mee konden genieten omdat we in de kamer vlak naast ze lagen.
Daar kan ik me dan niks bij voorstellen, dat je dat soort dingen bedenkt. Er was genoeg alcohol op schreef je, dan vallen er gewoon wat remmingen weg, heeft verder niets te maken met hopen dat anderen je horen.
Misschien hadden ze zelfs de hoop dat er een vorm van kwartet make up seks kwam? Ik heb geen idee maar het voelt als een middelvinger gezien de reden dat ze hier waren.
En ook dat is een absurde gedachte. Als je wilt kwartetten dan geef je dat echt eerder op de avond aan, niet door gewoon te gaan seksen. Jij hebt echt heel bijzondere ideeën over hoe dat in z'n werk gaat.
Vind het wel jammer dat ik nu mezelf niet aan kan zetten tot seks op de bank. Had er serieus wel naar uitgekeken want hij is enorm comfortabel om alleen al op te zitten..![]()
De bank voelt als een afgelikte boterham want zij hebben er als eerste hun sapjes overheen gegoten.
Heb je op de vorige bank wel zelf seks gehad?
Overigens zit een slaapbank zelden comfortabel. In mijn studententijd was het ok, maar nu zou ik toch niet meer moeten denken aan een slaapbank om op te zitten en te hangen.

maandag 16 juli 2018 om 22:24
Dank overigens voor de mensen die mijn vraag beantwoordden. Eigenlijk niemand van jullie zou het dus in z'n hoofd halen om een dag later per whatsapp erover te gaan klagen. Of je grijpt op het moment zelf in of je zegt er niets van en laat ze er evt nooit meer slapen.
Ik kan me heus wel voorstellen dat TO het niet leuk vond om te horen, en dat ze het idee ranzig vond, maar ik kan me niks voorstellen bij haar gedrag de volgende dag, het opjutten van vriend en uiteindelijk zelf zulke berichtjes sturen.
Oh en Jolly, misschien zijn je vrienden wel zulke ransapen maar zijn ze gewoon een stuk stiller
Ik kan me heus wel voorstellen dat TO het niet leuk vond om te horen, en dat ze het idee ranzig vond, maar ik kan me niks voorstellen bij haar gedrag de volgende dag, het opjutten van vriend en uiteindelijk zelf zulke berichtjes sturen.
Oh en Jolly, misschien zijn je vrienden wel zulke ransapen maar zijn ze gewoon een stuk stiller

maandag 16 juli 2018 om 22:31
fashionvictim schreef: ↑16-07-2018 21:30Het hangt er voor mij vanaf hoe erg ik het gevonden zou hebben. Als het een situatie zoals bij TO was, dat het iemand was die nota bene bij mij thuis was omdat er iets uitgepraat moest worden zou ik denk ik echt heel erg boos geweest zijn. Ik zou er zeker iets van gezegd hebben en misschien zelfs wel zoals Quattro al suggereerde gezegd hebben dat ze de bank maar moesten overnemen of anderszins een nieuwe bank voor me moesten regelen.
Sowieso zouden die mensen uiteraard nooit meer bij me mogen logeren. En als ik de reacties hier zo eens lees zou het feit dat ik het absoluut niet vind kunnen startschot voor een ruzie zijn, want preuts en zo, dus de vriendschap zou daarna waarschijnlijk ook wel klaar zijn.
Vind je dat ook van een logeerbed?
En wat vind je van mensen die op je WC hebben gezeten?
Persoonlijk vind ik het beter dat ze de liefde bedrijven dan dat ze zitten te ruziën bij mij in huis. Maar jij maakt liever ruzie met je vrienden begrijp ik. Ieder z'n ding.

maandag 16 juli 2018 om 22:33
Kwartel123 schreef: ↑16-07-2018 00:00Als dit hetgeen is waarover je je druk denkt te moeten maken, dan heb je een heel mooi leven.

maandag 16 juli 2018 om 22:40
Er is ook nog de optie dat mensen en niet in je huis gaan liggen neuken, en niet gaan lopen ruziemaken

Am Yisrael Chai!
maandag 16 juli 2018 om 22:43
Waar vind je die mensen? Ik wil ze graag in mijn leven.fashionvictim schreef: ↑16-07-2018 22:40Er is ook nog de optie dat mensen en niet in je huis gaan liggen neuken, en niet gaan lopen ruziemaken. Zulke mensen ken ik
.

maandag 16 juli 2018 om 22:45
fashionvictim schreef: ↑16-07-2018 22:40Er is ook nog de optie dat mensen en niet in je huis gaan liggen neuken, en niet gaan lopen ruziemaken. Zulke mensen ken ik
.
Vraag je dat elke ochtend na elk logeerpartijtje? Of luister je aan de deur tot ze gaan slapen?
maandag 16 juli 2018 om 22:46
fashionvictim schreef: ↑16-07-2018 22:40Er is ook nog de optie dat mensen en niet in je huis gaan liggen neuken, en niet gaan lopen ruziemaken. Zulke mensen ken ik
.
Nou inderdaad.
Dat zijn in mijn ogen twee ongeschreven regels. Dat dóe je gewoon niet.
maandag 16 juli 2018 om 23:21
Ik vind het anders ook flink onbeschoft.
Zeker gezien de situatie waarvoor ze aanwezig waren, en ook omdat ze niet zachtjes deden, en vanwege de nieuwe bank. Maar sowieso onbeschoft, al laat je die drie dingen weg.
Ik zou denk ik ergens tegen een deur geklopt hebben. En als ik dat niet gedurfd zou hebben of erop gekomen zou zijn, ook een appje gestuurd dat ik het niet zo netjes vind.
Na die reactie van die vriendin van erbij komen liggen had ik r nooit meer hoeven zien. En zou dat ook van vriend verwachten. Smakeloos respectloos en onbeschoft vind ik het.
Zeker gezien de situatie waarvoor ze aanwezig waren, en ook omdat ze niet zachtjes deden, en vanwege de nieuwe bank. Maar sowieso onbeschoft, al laat je die drie dingen weg.
Ik zou denk ik ergens tegen een deur geklopt hebben. En als ik dat niet gedurfd zou hebben of erop gekomen zou zijn, ook een appje gestuurd dat ik het niet zo netjes vind.
Na die reactie van die vriendin van erbij komen liggen had ik r nooit meer hoeven zien. En zou dat ook van vriend verwachten. Smakeloos respectloos en onbeschoft vind ik het.

maandag 16 juli 2018 om 23:57
Alweer een optie die je blijkbaar niet kent: je kunt heel goed buiten je eigen huis seks hebben zonder dat je daarvoor als gast van je vrienden of familie seks op hun logeermatras hoeft te hebben

Am Yisrael Chai!
dinsdag 17 juli 2018 om 00:40
Ik zou oprecht blij zijn dat mijn vrienden zich zo welkom en thuis bij me voelen dat ze zich niet gegeneerd voelden om te doen wat ze altijd doen.
Echte vrienden. Die moet je koesteren.
En hé, het is maar seks. Iedereen doet het, of in ieder geval iedereen zou het moeten doen.
https://www.youtube.com/watch?v=vldh7oQD-a4
Echte vrienden. Die moet je koesteren.
En hé, het is maar seks. Iedereen doet het, of in ieder geval iedereen zou het moeten doen.
https://www.youtube.com/watch?v=vldh7oQD-a4
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
dinsdag 17 juli 2018 om 07:54
dinsdag 17 juli 2018 om 08:30
Dit dus! Het neuken was gewoon bijzaak. Je ergert je kapot omdat je haar niet leuk vind.QueenArachnia schreef: ↑17-07-2018 07:54Is het niet gewoon zo dat jij deze beste vriendin van je vriend sowieso al niet trok, TO, en dat dit voor jou wel een prima reden is om haar te laten wieberen?
Ik vraag me af of je ook zo had gereageerd als het JOUW beste vriendin was geweest.
you go girl

dinsdag 17 juli 2018 om 08:39
Is er ook nog de optie dat je wèl preuts bent, maar je gewoon niet zo druk maakt om wat anderen doen? Of bestaat het topic strikt uit twee kampen?
Dit topic doet me ineens denken aan het topic over luiers verschonen bij je vriendin in de woonkamer. Ik zat toen trouwens wel in kamp ‘vies’ en niet in ‘moet kunnen’. (Ik denk omdat de geur van babypoep iets krachtiger is dan die van sperma.)
Dit topic doet me ineens denken aan het topic over luiers verschonen bij je vriendin in de woonkamer. Ik zat toen trouwens wel in kamp ‘vies’ en niet in ‘moet kunnen’. (Ik denk omdat de geur van babypoep iets krachtiger is dan die van sperma.)
dinsdag 17 juli 2018 om 08:42
Of ze durven gewoon niet.fashionvictim schreef: ↑16-07-2018 22:40Er is ook nog de optie dat mensen en niet in je huis gaan liggen neuken, en niet gaan lopen ruziemaken. Zulke mensen ken ik
.
dinsdag 17 juli 2018 om 08:50
+1QueenArachnia schreef: ↑17-07-2018 07:54Is het niet gewoon zo dat jij deze beste vriendin van je vriend sowieso al niet trok, TO, en dat dit voor jou wel een prima reden is om haar te laten wieberen?
Ik vraag me af of je ook zo had gereageerd als het JOUW beste vriendin was geweest.