Vrienden hadden seks op onze bank
zondag 15 juli 2018 om 23:12
Hoi hoi,
Allereerst ik ben compleet nieuw hier. Sorry als ik iets fout post oid!
Goed, de titel zegt het al; onze vrienden hadden seks op onze bank.
Ik woon samen met mijn vriend en we hebben net een compleet nieuw bankstel gekocht die je uit kan klappen als slaapbank. Afgelopen weekend hadden we vrienden over de vloer en die konden daarom dus een keertje blijven slapen.
Het betreft hier de beste vriendin van mijn vriend en haar vriend.
Na een avond met iets teveel alcohol hebben we de slaapbank uitgeklapt en opgedekt en zijn mijn vriend en ik naar bed gegaan.
We lagen nog geen 5 minuten op bed totdat ik allemaal.. tsja.. soppige geluiden uit de woonkamer hoorde komen. En steeds meer “vreemde” geluiden. Enfin dat kan verder zelf ingevuld worden.
Ik ben van mezelf erg preuts en zou het nooit in mijn hoofd halen om bij een ander op de bank seks te hebben.. dus ik lag mij helemaal op te vreten. Twijfelend of ik naar binnen zou lopen of zou proberen te gaan slapen. Ik koos het laatste, echter lukte dit niet.
Uiteindelijk toen zij “klaar” waren kon ik gaan slapen.
Vanochtend heb ik het aan mijn vriend verteld en die reageerde er enorm luchtig op, dat hij het wel grappig vond en zich met een ex er ook weleens schuldig aan had gemaakt. Ik sprak mijn ongenoegen uit maar werd een beetje uitgelachen.
Ik vroeg aan hem of hij het wilde opgooien bij hun dat we ze hadden gehoord en niet zo blij ermee waren.. nouja het werd een beetje lacherig ontvangen maar ik durfde er verder niet mijn mening over te geven.
Lang verhaal kort; ik heb dus toen de vrienden thuis waren gekomen haar een berichtje gestuurd dat ik er echt niet blij mee was en dat ik nu zelfs een naar gevoel heb bij de bank en bij hun. Het voelt zo pervers. Maar ik word niet begrepen. Ze heeft als argument; ik zou het ook oke vinden als het bij mij zou gebeuren, dus ging er vanuit dat jullie het ook prima vonden..
Wat vinden jullie hiervan? Ik voel mij echt niet begrepen of ik ga twijfelen dat ik gewoon echt extreem preuts ben.
Allereerst ik ben compleet nieuw hier. Sorry als ik iets fout post oid!
Goed, de titel zegt het al; onze vrienden hadden seks op onze bank.
Ik woon samen met mijn vriend en we hebben net een compleet nieuw bankstel gekocht die je uit kan klappen als slaapbank. Afgelopen weekend hadden we vrienden over de vloer en die konden daarom dus een keertje blijven slapen.
Het betreft hier de beste vriendin van mijn vriend en haar vriend.
Na een avond met iets teveel alcohol hebben we de slaapbank uitgeklapt en opgedekt en zijn mijn vriend en ik naar bed gegaan.
We lagen nog geen 5 minuten op bed totdat ik allemaal.. tsja.. soppige geluiden uit de woonkamer hoorde komen. En steeds meer “vreemde” geluiden. Enfin dat kan verder zelf ingevuld worden.
Ik ben van mezelf erg preuts en zou het nooit in mijn hoofd halen om bij een ander op de bank seks te hebben.. dus ik lag mij helemaal op te vreten. Twijfelend of ik naar binnen zou lopen of zou proberen te gaan slapen. Ik koos het laatste, echter lukte dit niet.
Uiteindelijk toen zij “klaar” waren kon ik gaan slapen.
Vanochtend heb ik het aan mijn vriend verteld en die reageerde er enorm luchtig op, dat hij het wel grappig vond en zich met een ex er ook weleens schuldig aan had gemaakt. Ik sprak mijn ongenoegen uit maar werd een beetje uitgelachen.
Ik vroeg aan hem of hij het wilde opgooien bij hun dat we ze hadden gehoord en niet zo blij ermee waren.. nouja het werd een beetje lacherig ontvangen maar ik durfde er verder niet mijn mening over te geven.
Lang verhaal kort; ik heb dus toen de vrienden thuis waren gekomen haar een berichtje gestuurd dat ik er echt niet blij mee was en dat ik nu zelfs een naar gevoel heb bij de bank en bij hun. Het voelt zo pervers. Maar ik word niet begrepen. Ze heeft als argument; ik zou het ook oke vinden als het bij mij zou gebeuren, dus ging er vanuit dat jullie het ook prima vonden..
Wat vinden jullie hiervan? Ik voel mij echt niet begrepen of ik ga twijfelen dat ik gewoon echt extreem preuts ben.

dinsdag 17 juli 2018 om 09:02
en anders wel seks Met de oppas, jottumJulienClerc schreef: ↑17-07-2018 08:57Voor iedereen die hier reageert en die kinderen heeft: ik vermoed zomaar dat veel oppassers ook wel eens seks hebben gehad op jullie bank, wanneer de kinderen slapen.
dinsdag 17 juli 2018 om 09:38

dinsdag 17 juli 2018 om 09:47
Als we er verder wel uit zijn, dan de volgende vraag:
Door welke post voelde jij je beledigd?

dinsdag 17 juli 2018 om 09:48
Je maakt er nu echt een enorm drama van.Izanami schreef: ↑16-07-2018 21:41Zij hebben geen kinderen dus helaas voor hen valt dat excuus af. Ze wonen net zo goed op zichzelf en kunnen feitelijk gezien de hele dag op elkaar springen zonder dat er iemand last van heeft. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze er gewoon geil van werden dat we nog niet eens sliepen en dus lekker mee konden genieten omdat we in de kamer vlak naast ze lagen.
Misschien hadden ze zelfs de hoop dat er een vorm van kwartet make up seks kwam? Ik heb geen idee maar het voelt als een middelvinger gezien de reden dat ze hier waren.
Vind het wel jammer dat ik nu mezelf niet aan kan zetten tot seks op de bank. Had er serieus wel naar uitgekeken want hij is enorm comfortabel om alleen al op te zitten..![]()
De bank voelt als een afgelikte boterham want zij hebben er als eerste hun sapjes overheen gegoten.
Mensen worden nu eenmaal weleens amoureus in bed, dus ook in jouw logeerbed. Stop met roepen dat ze lagen te rollebollen op je bank. Het was je logeerbed, die had je (hoop ik) gewoon opgemaakt met beddengoed. Beddengoed dus in de was en je ziet en merkt er niks meer van.
Je maakt jezelf niet geliefd bij die vrienden zo.

dinsdag 17 juli 2018 om 09:58
Je kan ook seks elders hebben zonder dat anderen er last van hebben

Maar je manier van concluderen vind ik bijzonder

In this mad house we must all survive
dinsdag 17 juli 2018 om 10:04
Dat werd al eerder gezegd, maar dat vindt TO niet zo'n probleem gezien haar reactie daarop:
Ik vind dat persoonlijk wel wat eh..bijzonder tegenover haar vriend, want het is ZIJN beste vriendin. Maar kennelijk boeit dat niet zo.
dinsdag 17 juli 2018 om 10:08
Ik kan hier mezelf uitgebreid gaan verdedigen, maar daar heb ik geen zin in. Jullie punt is duidelijk hoor, bedankt daarvoor.QueenArachnia schreef: ↑17-07-2018 10:04
Ik vind dat persoonlijk wel wat eh..bijzonder tegenover haar vriend, want het is ZIJN beste vriendin. Maar kennelijk boeit dat niet zo.
Zoals al heb gezegd ga ik naar de psycholoog en een relatietherapeut. Dat heb ik van dit forum geleerd.

dinsdag 17 juli 2018 om 10:08
Misschien mosterd, maar kan het zijn dat je op de een of andere manier jaloers bent op de vriendin van je vriend? Dat je haar nu koste wat het kost in een bepaald daglicht wil stellen tegenover jouw vriend?
Ik zou daar mee uitkijken, want dat is zeer onaantrekkelijk en koud. De kans bestaat dat je met de houding die je nu vertoont vooral jezelf onaantrekkelijk maakt, als vriend en als partner.
Jullie vrienden hebben te diep in het glaasje gekeken en zich een beetje misdragen, get over it. Je bent toch geen ijskast?
Ik zou daar mee uitkijken, want dat is zeer onaantrekkelijk en koud. De kans bestaat dat je met de houding die je nu vertoont vooral jezelf onaantrekkelijk maakt, als vriend en als partner.
Jullie vrienden hebben te diep in het glaasje gekeken en zich een beetje misdragen, get over it. Je bent toch geen ijskast?
dinsdag 17 juli 2018 om 10:12
Oh yeah! Good timesJulienClerc schreef: ↑17-07-2018 08:57Voor iedereen die hier reageert en die kinderen heeft: ik vermoed zomaar dat veel oppassers ook wel eens seks hebben gehad op jullie bank, wanneer de kinderen slapen.

Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

dinsdag 17 juli 2018 om 10:16
oh fijn is dat, dat een oppas dat doet. 1 van mijn kinderen komt wel eens naar beneden omdat ie niet kan slapen, drinken wil enz.
Want 1 avondje niet neuken is natuurlijk rampzalig.
Tenzij je bank inderdaad opgemaakt is, zou ik er ook niet blij van worden als een ander ligt te wippen op mijn bank en met dr blote zuignap er op zit. Dan ben ik maar preuts, boeiend! Het is MIJN bank waar ik graag languit op lig en dan niet met het idee dat ik met mn hoofd op de slakkensporen van een ander lig.
En als je nou bij je ouders op de bank zou pitten. Dan ook even neuken? of is dat opeens héél iets anders.
Tenzij je bank inderdaad opgemaakt is, zou ik er ook niet blij van worden als een ander ligt te wippen op mijn bank en met dr blote zuignap er op zit. Dan ben ik maar preuts, boeiend! Het is MIJN bank waar ik graag languit op lig en dan niet met het idee dat ik met mn hoofd op de slakkensporen van een ander lig.
En als je nou bij je ouders op de bank zou pitten. Dan ook even neuken? of is dat opeens héél iets anders.
dinsdag 17 juli 2018 om 10:23
ja natuurlijk heb ik het (vroeger) wel eens op de bank gedaan bij mijn ouders.Vergeetmenietje1980 schreef: ↑17-07-2018 10:16oh fijn is dat, dat een oppas dat doet. 1 van mijn kinderen komt wel eens naar beneden omdat ie niet kan slapen, drinken wil enz.
En daarom was oppassen juist zo fijn, lekker neuken zonder volwassenen in huis.

dinsdag 17 juli 2018 om 10:43
Vragen of je me mag doenJulienClerc schreef: ↑17-07-2018 08:57Voor iedereen die hier reageert en die kinderen heeft: ik vermoed zomaar dat veel oppassers ook wel eens seks hebben gehad op jullie bank, wanneer de kinderen slapen.
En nu?
Vriendelijk.
dinsdag 17 juli 2018 om 10:57
Waarom is lezen toch zooo vreselijk moeilijk. Het gaat om een SLAAPBANK een logeerbed dus.Vergeetmenietje1980 schreef: ↑17-07-2018 10:16oh fijn is dat, dat een oppas dat doet. 1 van mijn kinderen komt wel eens naar beneden omdat ie niet kan slapen, drinken wil enz.
dinsdag 17 juli 2018 om 11:48
Een JudeLawtjeJulienClerc schreef: ↑17-07-2018 08:57Voor iedereen die hier reageert en die kinderen heeft: ik vermoed zomaar dat veel oppassers ook wel eens seks hebben gehad op jullie bank, wanneer de kinderen slapen.
En nu?

Ik heb nog nooit een oppasser duo over de vloer gehad. Meestal past mijn moeder op. Die is wat mij betreft gewoon aseksueel.

dinsdag 17 juli 2018 om 12:05
Wat een bijzonder benamingen worden er in dit topic gegeven aan seks en aan lichaamsdelen die daarmee te maken hebben.
Je bent zeker niet de enige Vergeetmenietje, ik citeer je nu alleen als voorbeeld
dinsdag 17 juli 2018 om 12:54
waar kun je een neukbank kopen dan?
en heb jij ook een apart bed om te slapen en eentje om te neuken?
dinsdag 17 juli 2018 om 12:57
dinsdag 17 juli 2018 om 12:58

dinsdag 17 juli 2018 om 12:59
Dat fungeert soms als bank om te zitten en soms als bed om te slapen. Of te neuken. Dat kan in beide standen trouwens.
Chickeletta schreef: ↑17-07-2018 12:57Nee één bed, en die laat ik niet gebruiken door visiteblijkbaar nodigt een bed, of iets wat erop lijkt, meteen uit om te gaan wippen dus ik kijk wel uit.
Neuk je zelf nooit op de bank? Durf je bij vrienden nog wel op de bank te zitten? Je vriendin zit vast ook wel eens met haar 'blote zuignap' (echt he, wat een vreselijke term) op die bank. Of op stoel. Of heeft wel eens op de eettafel gelegen. Of op het aanrecht of de wasmachine gezeten.