Skelter

17-07-2018 22:04 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een skelter cadeau doen aan een vierjarige, maar heb er totaal geen verstand van. Wat is een mooie, duurzame skelter voor een kleuter? Zijn bepaalde merken goed? Hebben jullie tips? Advies over waar de skelter te kopen? Ik wil morgen even bij de fietswinkel binnenlopen, maar heb eigenlijk geen idee of die dingen daar verkocht worden.
Hier heeft zoon een Berg buddy. Geweldig ding. Zeer wendbaar en rijdt heel soepel. Kids hoeven niet zwaar te trappen. En behoorlijk hufterproof ;-)
Berg buddy. Zoek ik op. Hoe oud is jouw zoon? En hoe groot?
Stouken schreef:
17-07-2018 22:18
Inmiddels is zoon bijna 8 en wordt er te groot voor. Echter zoon 2 van 4 jaar oud heeft er nu veel plezier van. Stoeltje is in 3 standen verstelbaar, dus de skelter groeit met je kind mee. Van Berg hebben ze verschillende modellen voor verschillende leeftijden.
Dat klinkt goed. De skelters zien er ook mooi uit voor zover ik dat op basis van een plaatje kan beoordelen.
Inderdaad de Berg Buddy! Top skelter en gaat lang mee. Mijn zoon van negen wordt er nu een beetje te groot voor maar mijn zoon van vijf rijdt er nu met veel plezier op. Mijn zoon van drie heeft de Berg Buzzy, maar voor een vierjarige zou ik ook gaan voor de Buddy.
Berg is idd het topmerk voor skelters. In mijn ervaring heeft de fietsenzaak die dingen niet te koop. Via de website van Berg kun je dealers in de buurt vinden. Persoonlijk zou ik het kind in kwestie meenemen, zodat je kunt passen, net als bij een fiets.
De fietsenwinkel heeft ze inderdaad niet. Ik ga de berg dealers opzoeken, misschien zit er wel een in de buurt. Bedankt voor ee tips en ervaringen. Heel fijn.
Zoon van 3 heeft nu een berg Buzzy en wilden voor zijn 4e verjaardag een Buddy gaan geven. Maar zijn laatst gaan kijken en besloten toch voor een Rally te gaan. Deze is een stuk groter en degelijker voor tot latere leeftijd en hij past er straks met 4 ook gewoon prima op.
Ik heb de buddy gekocht en meteen een buzzy voor een ander kind. Ik hoop dat ze er blij mee zijn. Wat een mooie skelters! Bedankt voor de tips en jullie ervaringen!
Nou, de skelter is in de smaak gevallen!! Nogmaals dank voor jullie ideeën! Over een maand kan ik de andere jarige verblijden met de buzzy. Hopelijk is dat net zo’n hit!
Wat goed! Hier is de Buzzy ook een groot succes dus dat komt vast goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven