Zondag topic

22-07-2018 09:21 66 berichten
Voor de variatie een keer een zondagtopic, voor de vroege vogels die niet uitslapen tot 11 uur 😉
Gaan jullie veel doen met dit hete weer, of lekker op je kont zitten?

Laat het me weten, ik ben benieuwd!
Ikzelf ga een poging doen om rustig aan te doen. (En daar ben ik niet erg goed in, ook niet als het 86 graden is 😉)

Fijne zondag allen 😎
Ik heb Formule 1 opgenomen want ik vergeet de tijd nog wel eens.
Onze eerste vrije week. Al vroeg op want man wilde al vroeg klusjes thuis doen en daarna gaat hij bij zoon klussen. Ik heb al gewassen,afwas gedaan en zo meteen de was opruimen.Met de hond wezen wandelen en nu even achter de laptop met een waterijsje :-D
Vandaag lekker in huis aanklungelen,administratie wegwerken en Formule 1 kijken.
Phoebs, zet jij eventjes een bakkie pleur voor me?
Alle reacties Link kopieren
Net het huishouden gedaan, en straks met de twee oudste naar de stad. Daarna lekker eten bij schoonfamilie.

Fijne zondag iedereen! :sun:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Moon-Alisa schreef:
22-07-2018 10:07
Zo, buitenplanten weer even flink water gegeven. Ja idd straks die was maar even doen...
Kun je dit niet beter 's avonds doen?
Dat heb ik iig geleerd. Anders kan de zon de planten en wortels doen verbranden.
Ik ga lekker kijken vandaag waar ik zin in heb. Optie zou kunnen zijn een plons in het buitenzwembad.

Maar rustig mijn keuken lade schoonmaken kan ook. En wat in huis rotzooien.

Ik ben nog niet aangekleed. Dus lekker lazy hier.
Ik moet eigenlijk mijn benen waxen. Geen zin in. Maar wellicht ga ik dat doen vandaag.
Hier wordt het lekker rustig dagje thuis. Vertrek morgen voor een week op vakantie, dus laatste dingetjes inpakken. Voor de rest beetje aanrommelen en lekker lezen.
Gele_Suikerspin schreef:
22-07-2018 11:15
Dat heb ik iig geleerd. Anders kan de zon de planten en wortels doen verbranden.
smorgens vroeg voor dag en dauw of savonds laat als de zon weg is.
Gele_Suikerspin schreef:
22-07-2018 11:15
Hier schijnt de zon vanmorgen niet, en de planten staan (op 1 na) in de schaduw. Ik doe het idd s morgens of s avonds, niet in de volle zon.
Je kunt méér.
Nu eerst lunchen en dan met man een mooie fietstocht maken. Onderweg terrasje pakken en ergens avondeten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Oohh ja....hier ook F1 kijken. Waarom....tja....dat vraag ik mij af bij tennis, tour de France
Cateautje schreef:
22-07-2018 10:35
Om 10 uur wakker geworden en helemaal niets gedaan en dat blijf ik waarschijnlijk doen vandaag, alhoewel er wel boodschappen gedaan moeten worden, maar dat zou eventueel kunnen wachten tot morgen. Ik kijk wel.
:hello: hoi lieve Teau!
Ik moet ook wat halen maar geen zin... (Moet wel want morgen geen tijd)

Bakkie Pleur? Ja dat maak ik wel, dan neem ik er ook nog 1... 😁😀
Zonnetjej34 schreef:
22-07-2018 11:39
Hier wordt het lekker rustig dagje thuis. Vertrek morgen voor een week op vakantie, dus laatste dingetjes inpakken. Voor de rest beetje aanrommelen en lekker lezen.
Fijne vakantie alvast!
phoebe24 schreef:
22-07-2018 12:42

Zullen we samen boodschappen gaan doen en dan gezellig een praatje maken bij de vriesafdeling?
phoebe24 schreef:
22-07-2018 12:42

Ik heb al boodschappen gedaan en het was heerlijk houd bij de vleeswaren en vriezer afdeling :proud:
Ik heb mijn boodschappen en to-do lijstje voor vandaag maar snel afgewerkt voor 10u, vandaag weer veel te warm en een bbq met familie en aanhang op de planning voor vanavond. Ik doe werkelijk zo min mogelijk om te voorkomen dat ik net voor vertrek straks weer even snel moet douchen omdat ik mijn kont nog niet kan keren of het zweet breekt me al uit. Yuk!
Polsjef schreef:
22-07-2018 12:38
Oohh ja....hier ook F1 kijken. Waarom....tja....dat vraag ik mij af bij tennis, tour de France
Ja, daarbij vraag ik me dat ook af, en bij voetbal, schaatsen en ga zo maar door.

Dus opnieuw de vraag: waarom?
regenworm schreef:
22-07-2018 13:04
Ja, daarbij vraag ik me dat ook af, en bij voetbal, schaatsen en ga zo maar door.

Auto's heel hard rondjes zien rijden werkt blijkbaar hypnotiserend en geeft daardoor een soort van rust.

Dat uit de losse pols, want eigenlijk snap ik er ook niets van.
Cateautje schreef:
22-07-2018 13:07
Auto's heel hard rondjes zien rijden werkt blijkbaar hypnotiserend en geeft daardoor een soort van rust.
Ah ja. Zoiets moet het zijn.
Ik doe lekker rustig aan vandaag. Heb eerst uitgebreid gelounged met de hond, net even het bed verschoond en momenteel loopt de jacuzzi leeg voor een grondige schoonmaakbeurt. Maar ik denk dat ik die morgen pas schoon ga maken en vullen.
regenworm schreef:

Ik vind alleen F1 leuk. Voetbal, schaatsen enz doet mij niets. Weet niet waarom.
regenworm schreef:

Beetje vreemde vraag. Omdat ze het leuk vindt waarschijnlijk?
Max heeft de F1 voor de Nederlanders spannender gemaakt. Eindelijk een Nederlander die met de F1 ook eens op het podium staat. Nederland is gewoon dol op Max :cheer2: :cheer2:
FiIee schreef:
22-07-2018 12:47
Ik heb al boodschappen gedaan en het was heerlijk houd bij de vleeswaren en vriezer afdeling :proud:
Als de supermarkt een gezellige zithoek zou hebben zou ik daar vandaag niet meer weggegaan zijn. Had ik maar werk waar het zo heerlijk koel is.
GOMAX :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven