Schrikwekkende ervaring
zondag 22 juli 2018 om 12:12
Mensen ik wil jullie waarschuwen voor een situatie waarin ik zat.
Op 21 juli 2018 met twee vrienden een bezoek gebracht aan winkel in Amsterdam. In deze winkel zag ik een T-shirt die ik graag wilde passen. Aan een medewerker gevraagd waar ik een paskamer kon vinden. Deze vertelde mij waar deze te vinden was en ik liep er naar toe. Aangezien er een lange rij stond bij de paskamer besloot ik om in de hoek van de zaak waar het rustig was snel de T-shirt even te proberen. Wat ik hierna allemaal heb meegemaakt was ongelofelijk. Desbetreffende vrouwelijke medewerker op de benedenverdieping rende op mij af, waarbij ze op een dreigende en agressieve toon schreeuwde dat ‘’niemand mij blote buik hoefde te zien’’. Ze rukte de T-shirt van mijn handen af en schreeuwde allerlei dingen toe. De helft heb ik niet kunnen verstaan omdat ik letterlijk in shock was. Aangezien zij op een dusdanige luide toon mij toeschreeuwde keken alle mensen in de zaak inmiddels mij kant op. Toen ik haar van repliek diende, corrigeerde ze mij en vertelde dat mijn zinsopbouw niet correct Nederlands was. Ik ben enorm geschrokken van deze vrouwelijke medewerker en voel me ook beledigd. De manier waarop zij met een klant communiceerde was schrikbarend. Haar agressieve houding, waarbij ze mij verbaal bejegende zorgde ervoor dat ik letterlijk en figuurlijk verstijfde. Toen ze vervolgens ook nog eens de T-shirt uit mijn handen rukte wisten mijn vrienden en ik niet wat ons overkwam. Als kers op de taart dirigeerde deze medewerker mij en mijn twee vrienden de winkel uit. De filiaalmanager kwam op dat moment nog naar ons toe om zijn excuses namens haar aan ons te bieden, maar op dat moment was het al te laat. Wat voor eens een dagje shoppen had moeten zijn liep uit op een schrikwekkende ervaring.
Wees gewaarschuwd mensen. We hebben allemaal neefjes, nichtjes, broertjes en zusjes. Ik moet er niet aan denken dat zij bijvoorbeeld het zelfde mee maken.
Op 21 juli 2018 met twee vrienden een bezoek gebracht aan winkel in Amsterdam. In deze winkel zag ik een T-shirt die ik graag wilde passen. Aan een medewerker gevraagd waar ik een paskamer kon vinden. Deze vertelde mij waar deze te vinden was en ik liep er naar toe. Aangezien er een lange rij stond bij de paskamer besloot ik om in de hoek van de zaak waar het rustig was snel de T-shirt even te proberen. Wat ik hierna allemaal heb meegemaakt was ongelofelijk. Desbetreffende vrouwelijke medewerker op de benedenverdieping rende op mij af, waarbij ze op een dreigende en agressieve toon schreeuwde dat ‘’niemand mij blote buik hoefde te zien’’. Ze rukte de T-shirt van mijn handen af en schreeuwde allerlei dingen toe. De helft heb ik niet kunnen verstaan omdat ik letterlijk in shock was. Aangezien zij op een dusdanige luide toon mij toeschreeuwde keken alle mensen in de zaak inmiddels mij kant op. Toen ik haar van repliek diende, corrigeerde ze mij en vertelde dat mijn zinsopbouw niet correct Nederlands was. Ik ben enorm geschrokken van deze vrouwelijke medewerker en voel me ook beledigd. De manier waarop zij met een klant communiceerde was schrikbarend. Haar agressieve houding, waarbij ze mij verbaal bejegende zorgde ervoor dat ik letterlijk en figuurlijk verstijfde. Toen ze vervolgens ook nog eens de T-shirt uit mijn handen rukte wisten mijn vrienden en ik niet wat ons overkwam. Als kers op de taart dirigeerde deze medewerker mij en mijn twee vrienden de winkel uit. De filiaalmanager kwam op dat moment nog naar ons toe om zijn excuses namens haar aan ons te bieden, maar op dat moment was het al te laat. Wat voor eens een dagje shoppen had moeten zijn liep uit op een schrikwekkende ervaring.
Wees gewaarschuwd mensen. We hebben allemaal neefjes, nichtjes, broertjes en zusjes. Ik moet er niet aan denken dat zij bijvoorbeeld het zelfde mee maken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-07-2018 20:08
Reden: smaad
Reden: smaad
0.33% gewijzigd
zondag 22 juli 2018 om 12:14
zondag 22 juli 2018 om 12:19
Je weet nu dat je dus bevriest in een situatie die je overrompeld. Op zich interessant.
En verder; dien een klacht in. Ik kom toch nooit in die winkel dus hier waarschuwen is wat mij betreft een beetje onnodig.
Oh, en snap dat je van je af wilt schrijven maar dit is wel wat overdreven gedramatiseerd heb ik het idee. Of is dit weer zo'n gekopieerd topic?
En verder; dien een klacht in. Ik kom toch nooit in die winkel dus hier waarschuwen is wat mij betreft een beetje onnodig.
Oh, en snap dat je van je af wilt schrijven maar dit is wel wat overdreven gedramatiseerd heb ik het idee. Of is dit weer zo'n gekopieerd topic?
zondag 22 juli 2018 om 12:22
Dit ook echtSmileforever schreef: ↑22-07-2018 12:12Wat voor eens een dagje shoppen had moeten zijn liep uit op een schrikwekkende ervaring.
Come on! Wat hebben jullie de rest van de dag gedaan dan? Bijkomen van dit ongelooflijke trauma?
zondag 22 juli 2018 om 12:23
Heb je helemaal gelijk in. Maar om dat op deze manier kenbaar te maken?lizenlotte schreef: ↑22-07-2018 12:16Ok. Je had ook gewoon net als iedereen kunnen wachten op je beurt bij het pashokje of het shirt thuis kunnen passen, had je dit gelazer ook niet gehad. Zomaar een idee hoor.. die hokjes bestaan niet voor niks.
Eidde schreef: ↑22-07-2018 12:19Je weet nu dat je dus bevriest in een situatie die je overrompeld. Op zich interessant.
Jazeker : https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 4&t=186487
Of in ieder geval iemand die de behoefte heeft om het op meerdere plaatsen te 'delen'. Lees vooral ook de commentaren
zazamaenade wijzigde dit bericht op 22-07-2018 12:26
3.40% gewijzigd
nounou
Wat een gezeik zeg. Ik was laatst een bikini aan het passen in een hoekje van een winkel, moest ik de halve winkel door omdat de broekje te klein was. Kom ik langs een bewaker, zegt ie: dat broekje is te klein. Mijn god, dat zag ik ook wel! En gewoon niet even een groter broekje voor me halen hé! Ik ben me daar uit mijn dak gegaan. Gewoon zitten gluren naar wat uit het broekje piepte, het aso.
zondag 22 juli 2018 om 12:27
winkelfanaat schreef: ↑22-07-2018 12:23Wat een gezeik zeg. Ik was laatst een bikini aan het passen in een hoekje van een winkel, moest ik de halve winkel door omdat de broekje te klein was. Kom ik langs een bewaker, zegt ie: dat broekje is te klein. Mijn god, dat zag ik ook wel! En gewoon niet even een groter broekje voor me halen hé! Ik ben me daar uit mijn dak gegaan. Gewoon zitten gluren naar wat uit het broekje piepte, het aso.
Zet een klacht op het Radarforum !!!!!
nounou
zondag 22 juli 2018 om 12:29
Je stelt je vreselijk aan. Schrikwekkende ervaring nog wel haha
Je bent lekker aan het spammen in elk geval...
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/s ... 51004f1e63
Je bent lekker aan het spammen in elk geval...
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/s ... 51004f1e63