Schrikwekkende ervaring

22-07-2018 12:12 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen ik wil jullie waarschuwen voor een situatie waarin ik zat.

Op 21 juli 2018 met twee vrienden een bezoek gebracht aan winkel in Amsterdam. In deze winkel zag ik een T-shirt die ik graag wilde passen. Aan een medewerker gevraagd waar ik een paskamer kon vinden. Deze vertelde mij waar deze te vinden was en ik liep er naar toe. Aangezien er een lange rij stond bij de paskamer besloot ik om in de hoek van de zaak waar het rustig was snel de T-shirt even te proberen. Wat ik hierna allemaal heb meegemaakt was ongelofelijk. Desbetreffende vrouwelijke medewerker op de benedenverdieping rende op mij af, waarbij ze op een dreigende en agressieve toon schreeuwde dat ‘’niemand mij blote buik hoefde te zien’’. Ze rukte de T-shirt van mijn handen af en schreeuwde allerlei dingen toe. De helft heb ik niet kunnen verstaan omdat ik letterlijk in shock was. Aangezien zij op een dusdanige luide toon mij toeschreeuwde keken alle mensen in de zaak inmiddels mij kant op. Toen ik haar van repliek diende, corrigeerde ze mij en vertelde dat mijn zinsopbouw niet correct Nederlands was. Ik ben enorm geschrokken van deze vrouwelijke medewerker en voel me ook beledigd. De manier waarop zij met een klant communiceerde was schrikbarend. Haar agressieve houding, waarbij ze mij verbaal bejegende zorgde ervoor dat ik letterlijk en figuurlijk verstijfde. Toen ze vervolgens ook nog eens de T-shirt uit mijn handen rukte wisten mijn vrienden en ik niet wat ons overkwam. Als kers op de taart dirigeerde deze medewerker mij en mijn twee vrienden de winkel uit. De filiaalmanager kwam op dat moment nog naar ons toe om zijn excuses namens haar aan ons te bieden, maar op dat moment was het al te laat. Wat voor eens een dagje shoppen had moeten zijn liep uit op een schrikwekkende ervaring.

Wees gewaarschuwd mensen. We hebben allemaal neefjes, nichtjes, broertjes en zusjes. Ik moet er niet aan denken dat zij bijvoorbeeld het zelfde mee maken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-07-2018 20:08
Reden: smaad
0.33% gewijzigd
Nou. Daar krijg je inderdaad een slag van de molen van.
Mijn god, een schrikwekkende ervaring nog wel. :facepalm:

Mijn tip, neem contact op met de Snipes winkel of het hoofdkantoor, zet een review op facebook of zo. Maar wat voor zin heeft het om het hier te vermelden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
:rofl:
weet je wel zeker dat je het tshirt wilde betalen als je stiekem in een hoekje "gaat passen"'?
Ok. Je had ook gewoon net als iedereen kunnen wachten op je beurt bij het pashokje of het shirt thuis kunnen passen, had je dit gelazer ook niet gehad. Zomaar een idee hoor.. die hokjes bestaan niet voor niks.
Vre-se-lijk
:hug:
https://mindkorrelatie.nl/
Ik zie graag je review op hun facebook staan. :lol:
Je weet nu dat je dus bevriest in een situatie die je overrompeld. Op zich interessant.

En verder; dien een klacht in. Ik kom toch nooit in die winkel dus hier waarschuwen is wat mij betreft een beetje onnodig.

Oh, en snap dat je van je af wilt schrijven maar dit is wel wat overdreven gedramatiseerd heb ik het idee. Of is dit weer zo'n gekopieerd topic?
Smileforever schreef:
22-07-2018 12:12
Wat voor eens een dagje shoppen had moeten zijn liep uit op een schrikwekkende ervaring.
Dit ook echt :rofl:
Come on! Wat hebben jullie de rest van de dag gedaan dan? Bijkomen van dit ongelooflijke trauma?
Is die blote buik van jou misschien zo schrikwekkend dat ze andere mensen die aanblik willen besparen?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Volgens mij is smaad niet toegestaan hier en verdwijnt het topic binnen no time.
lizenlotte schreef:
22-07-2018 12:16
Ok. Je had ook gewoon net als iedereen kunnen wachten op je beurt bij het pashokje of het shirt thuis kunnen passen, had je dit gelazer ook niet gehad. Zomaar een idee hoor.. die hokjes bestaan niet voor niks.
Heb je helemaal gelijk in. Maar om dat op deze manier kenbaar te maken?
Wat is jouw advies voor ons? Niet naar die winkel gaan óf gewoon in een pashokje passen??
Eidde schreef:
22-07-2018 12:19
Je weet nu dat je dus bevriest in een situatie die je overrompeld. Op zich interessant.

En verder; dien een klacht in. Ik kom toch nooit in die winkel dus hier waarschuwen is wat mij betreft een beetje onnodig.

Oh, en snap dat je van je af wilt schrijven maar dit is wel wat overdreven gedramatiseerd heb ik het idee. Of is dit weer zo'n gekopieerd topic?

Jazeker : https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 4&t=186487

Of in ieder geval iemand die de behoefte heeft om het op meerdere plaatsen te 'delen'. Lees vooral ook de commentaren :D
zazamaenade wijzigde dit bericht op 22-07-2018 12:26
3.40% gewijzigd
nounou
Wat een gezeik zeg. Ik was laatst een bikini aan het passen in een hoekje van een winkel, moest ik de halve winkel door omdat de broekje te klein was. Kom ik langs een bewaker, zegt ie: dat broekje is te klein. Mijn god, dat zag ik ook wel! En gewoon niet even een groter broekje voor me halen hé! Ik ben me daar uit mijn dak gegaan. Gewoon zitten gluren naar wat uit het broekje piepte, het aso.
Jee zeg. Wat schrikkelijk voor je.

:hug:
Kan je die zooi niet gewoon online bestellen? Geen pashokjes rijen geneuzel.
En 'de T-shirt' is idd geen correct Nederlands.
winkelfanaat schreef:
22-07-2018 12:23
Wat een gezeik zeg. Ik was laatst een bikini aan het passen in een hoekje van een winkel, moest ik de halve winkel door omdat de broekje te klein was. Kom ik langs een bewaker, zegt ie: dat broekje is te klein. Mijn god, dat zag ik ook wel! En gewoon niet even een groter broekje voor me halen hé! Ik ben me daar uit mijn dak gegaan. Gewoon zitten gluren naar wat uit het broekje piepte, het aso.

Zet een klacht op het Radarforum !!!!! ;-D
nounou
je moet gewoon je kleren aan houden in een winkel. Naakt staan doe je in een pashokje.
Je stelt je vreselijk aan. Schrikwekkende ervaring nog wel haha :rofl:

Je bent lekker aan het spammen in elk geval...

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/s ... 51004f1e63
S-Meds schreef:
22-07-2018 12:28
je moet gewoon je kleren aan houden in een winkel. Naakt staan doe je in een pashokje.
wel spannend...naakt in een winkel
Pashokje is er niet voor niets...eigen schuld to.
:popcorn:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven