Tips Gent

22-07-2018 14:42 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Volgende week ga ik met mn nieuwe vlam 2 daagjes en een nacht naar Gent.
Wie heeft er leuke tips voor restaurantjes, cafeetje of iets anders leuks?
Fijn dat je zo'n uitgebreid en informatief topic hebt gemaakt, dat maakt het voor ons veel makkelijker om tips te geven!

@(
Greenmoustache, ik vrees dat je hebt te lijden onder de vloed van nep-topics die er op dit moment geopend worden.
Waarschijnlijk moet je even wat meer geduld hebben dan anders.
Ik heb geen tips, Gent is een mooie stad, schijnt het.
Veel plezier !
nounou
kanoën op het kanaal daar. Jenever in 100 smaken in het druppelkotje drinken. Op het st jansplein is elke zondag een brocante. In de charlatan kun je leuk stappen en dansen. In de zebra leuk borrelen
TheSky=moreBlue@Malibu
Restaurant:

Japans: Amatsu (reken op 40 a 60 euro de man, geweldige kwaliteit en je krijgt veel waar voor je geld)

Marokkaans: Harira en co (goeie tajine)

Belgisch: De Witte Leeuw (supergezellig aan het water)

Allen in het centrum
Oh jee, was dit echt zo'n vreemde vraag?
Scusi!

Euhm, ik weet niet wat voor infomatief topic ik hier verder nog van moet maken. Ik vraag immers info.
Bedankt voor de tips tot nu toe.
greenmoustache schreef:
22-07-2018 23:19
Oh jee, was dit echt zo'n vreemde vraag?
Scusi!

Euhm, ik weet niet wat voor infomatief topic ik hier verder nog van moet maken. Ik vraag immers info.
Bedankt voor de tips tot nu toe.

Welnee, ik heb geen idee wat Quattro zou kunnen bedoelen.
Het was een korte, bondige vraag :)
Er lopen hier een paar Belgische forummers rond, maar die hebben jouw vraag misschien nog niet gezien.
nounou
Gent is een bruisende stad vol gezellige terrassen. Wat je zoekt, is afhankelijk van je voorkeuren, maar door gewoon door de stad te kuieren, vind je vast helemaal je zin. Overdag zijn er de winkelstraten, leieboorden en overal eet- en drankgelegenheden in de buurt. ‘s Avonds vind je rond Sint-Jakobs uitgaansmogelijkheden. De typische studentenbuurt ligt er rond deze tijd van het jaar dan weer eerder verlaten bij. Veel plezier!
Kasteel Gravensteen bezoeken en de Sint Baafskathedraal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven