Zondag topic

22-07-2018 09:21 66 berichten
Voor de variatie een keer een zondagtopic, voor de vroege vogels die niet uitslapen tot 11 uur 😉
Gaan jullie veel doen met dit hete weer, of lekker op je kont zitten?

Laat het me weten, ik ben benieuwd!
Ikzelf ga een poging doen om rustig aan te doen. (En daar ben ik niet erg goed in, ook niet als het 86 graden is 😉)

Fijne zondag allen 😎
ñuca schreef:
22-07-2018 13:59
Als de supermarkt een gezellige zithoek zou hebben zou ik daar vandaag niet meer weggegaan zijn. Had ik maar werk waar het zo heerlijk koel is.
Inderdaad. Bij mij op werk wordt het makkelijk 32+ graden binnen met dit weer.
ñuca schreef:
22-07-2018 13:59
Als de supermarkt een gezellige zithoek zou hebben zou ik daar vandaag niet meer weggegaan zijn. Had ik maar werk waar het zo heerlijk koel is.
Vraag bij de horeca of je volgende week vrijwillig tegen onbeperkt drank en ijs de koelcel op mag ruimen ;-)
Ik heb helaas ander werk Habbekratz :cry:
Cateautje schreef:
22-07-2018 12:44
Zullen we samen boodschappen gaan doen en dan gezellig een praatje maken bij de vriesafdeling?
Dat wordt dan wel een lang praatje als het bij de vriesafdeling is...

Al terug, had bedacht om nog een stuk te gaan wandelen maar ik betwijfel of ik dat een goed idee vind. Het is hier vies benauwd namelijk en ik ben erg sloom.

(Maar ik ga van de week wel iets drinken met een leuke man, doordat ik iets gedaan heb waarvan ik dacht dat ik dat niet durfde :puh: :hyper: Ben best een beetje trots op mezelf)
merano schreef:
22-07-2018 09:31
Ik twijfel nog. Heb gister met die warmte allemaal nuttige dingen gedaan zoals de badkamer een goede beurt geven en de vriezer ontdooien. Eigenlijk moet ik vandaag nog wat andere huishoudelijke klussen doen, want de hulp is op vakantie. Maar ik heb er niet veel zin in. Ik overweeg om te spijbelen en de stad even in te gaan. Er is hier een soort festivalletje, dat misschien wel leuk is.

(Eigenlijk zou ik naar de sauna willen, maar daar is het vandaag stervensdruk vermoed ik, dus dat doe ik sowieso niet.)
Gun je dat festival Merano!

En serieuze vraag.....met dit weer druk in een sauna? Nooit gedacht.
Cateautje schreef:
22-07-2018 13:07
Auto's heel hard rondjes zien rijden werkt blijkbaar hypnotiserend en geeft daardoor een soort van rust.

Dat uit de losse pols, want eigenlijk snap ik er ook niets van.
:rofl:

Heb ik nog een vraag als we toch bezig zijn, waarom gaan mensen toch altijd met dit weer in de weer met hogedrukspuiten en zaagmachines en andere dingen die herrie maken. Ga een x op je kont zitten en lees een boek, alsjeblieft zeg, het is 86 graden... Grrrr (6)
(Pheebs zet de mopperknop weer uit)

Heb desondanks zin om te gaan wandelen en dat ga ik ook doen.
Kom ik waarschijnlijk gekookt en gebraden thuis maar dat is vast geen drama.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 14:37
46.72% gewijzigd
Ik ben net klaar in de keuken. Heb sjaslieks gemaakt en de sate staat in de marinade en sausjes gemaakt voor de BBQ vanavond. Ook sangria gemaakt. Nu lekker in de tuin met een koel glas witte wijn en de laptop en een tijdschrift. Heerlijk en af en toe afkoelen onder de tuindouche.
Ik was al heeeeeeeeel actief!
Vroeg opgestaan, huishouden, was, droge was, wederom was, dadelijk nog een was en droge was.
Boodschappen, kleding uitgezocht, schoenen uitgezocht, zometeen douchen en tut-verzorging. Verder ga ik vandaag wat TV zappen, hangen en lui zijn.

Vannacht weinig geslapen. Er was een feest elders in een straat. En het geluid was oorverdovend en hield aan tot.......5 uur vanochtend!! :woa:
No problem, kan altijd eens. Echter nu wel merkbaar slaperig.
Kom ik ga straks maar eens richting Blondie456... :whistle:

Troeteltje: tot 5 uur???? Je reageert nog relaxed, ik zou wat meer geïrriteerd zijn. (Alhoewel, dat zeg ik..ik ben absoluut geen avondmens en zodra ik slaap kun je rustig een house party houden in mn slaapkamer. Daar slaap ik met gemak doorheen. Oordoppen in en weg is Phoebs.. :proud: )
Nou, wat ik schrijf he. Als het een keer voorkomt doe ik beslist niet moeilijk. Als dit maandelijks of wekelijks zou zijn zou ik wel een andere reactie geven.
Het zijn altijd dezelfde mensen. Dezelfde duur van hun feest. Dezelfde luidsterkte. Echt het geluid/ de geluiden van feestgedruis dat in een tuin hangt om na te feesten echter zo diep in het glas heeft gekeken dat het zijn grenzen niet meer kent en ziet en hoort. Van dat hysterische door merg en been gaande vrouwengekir. Mannen met een lage dreunende stem die een onderons hebben. Dat soort ongein.
Ik ga maar vast tv kijken en wachten op de F1. Ik word moe van alle Fake Topics vandaag VIVA O_o
Zo, even een uurtje een siësta gehouden. Duurde eigenlijk tekort, maar ben er wel lekker van opgeknapt.
Wat ik minder vond is dat ik daarna de kattenbak moest ontdrollen, uiteraard onder toeziend oog van mijn rooie jeweetwelkater, die daar erg secuur in is en mij nog net geen aanwijzingen geeft. Ik heb hem, toen ik klaar was, wel duidelijk gemaakt geen nieuwe te draaien. Hij heeft netjes geluisterd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het bed inmiddels weer opgemaakt en de boodschappen zijn in huis. Zit mcLeods daughters te kijken op mijn iPad en man kijkt het racen.
En ik heb toch gewandeld en zit nu met pijnlijke voetjes op de bank, eksterogen weet ik sinds kort.
En die kan ik beter even weg laten halen, maar geen zin.
(Ik zag dat er pleisters voor zijn, weet iemand of dat helpt?)
Oma gebruikte die. Geen idee of het hielp bij weggaan. Wel pijnverminderend.
Ttroeteltje schreef:
22-07-2018 21:21
Oma gebruikte die. Geen idee of het hielp bij weggaan. Wel pijnverminderend.
Mooi, ik ga ze morgen halen. ( Nog handiger als ik ff een pedicure bel maar daar heeft tante Phoebs natuurlijk weer geen zin in..)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven