Partner losbandig seksueel verleden als kind/ puber

22-07-2018 19:27 297 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja de titel zegt het eigenlijk al.
Ik heb sinds 1,5 jaar een relatie en ben er net achter gekomen dat mijn vriend als kind/ puber behoorlijk extreme dingen heeft mee gemaakt voor die leeftijd.

Ik ben er behoorlijk van geschrokken omdat ik zelf op die leeftijd nog (half) kind was.
Hij heeft zijn eerste seksuele ervaring op zijn 9e gehad: droogneuken met een buurjongetje. Op zijn 12e had hij zijn eerste seksuele relatie met een meisje. En op zijn 15e had hij triootjes en heeft niet 1 maar meerdere keren met een jongen gesekst. Waar van hij ook 1 keer anaal is genomen. De andere keren heeft hij de ander anaal genomen.

Hij beweert niet biseksueel te zijn en niet op mannen te vallen.

Ik wist wel dat hij op latere leeftijd een triootje heeft gehad met een goede vriend van hem en zijn toenmalige vriendinnetje. Iets waar ik al van op keek. Hoe kan je seks hebben met een goede vriend van je er bij. Elkaar naakt (bezig) zien. Maar goed, je probeert wel eens wat uit als volwassene.

Ik was zelf nog maagd tot mijn 19e en daar voor nog vrij onschuldig... Waar is de gene als je dit op zo’n jonge leeftijd doet?
Ik ben ook geen bravertje geweest, op late volwassen leeftijd wel geëxperimenteerd. Maar een experiment is in mijn ogen iets wat je een keer doet om uit te proberen. Kijken wat je er van vind. Niet iets om een tijdje te doen terwijl je in dit geval beweert niet homoseksueel te zijn.

En voor mij hoort seks toch bij liefde.
Dit komt ordinair en onbeschaamd tot me over. Gewoon maar geile prikkels ervaren..

Het voelt alsof ik mijn partner eigenlijk niet goed ken. Hij heeft nooit lange relaties gehad en ondanks dat ik weet dat hij gek op me is en voor me door het vuur gaat, zegt dit niet iets over hem..?

Toen hij merkte dat ik erg schrok begon hij zich wel te schamen. Had hij het beter niet kunnen delen..? Het was iets uit zijn verleden (hij is nu 30) en zou zo niet meer zijn.
Maar desalniettemin maak ik me juist zorgen omdat dit zijn eerste seksuele ervaringen zijn. Zit dat wel helemaal goed? Al is de seks bij ons normaal en wilt hij dit soort dingen/ bijzondere wensen niet invoeren ofzo.

Ik weet niet goed wat mijn vraag hier nu is maar ik moest het even kwijt. Want het is niet iets wat ik met iemand delen kan.
En ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan. Het zit me in ieder geval erg dwars...
anoniem_373297 wijzigde dit bericht op 28-08-2018 09:52
1.68% gewijzigd
Ach ja de vriend van TO is niet het standaard gemiddelde dat geldt voor zoveel mensen. We leven in het nu niet 15 jaar geleden. Zelfs voor moord zit je korter dan had hij het nu al uitgezeten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Even een serieuze vraag aan de reageerders die het allemaal zo normaal vinden:

Hebben jullie kinderen? En zouden jullie niet schrikken als je 15 jarige triootjes doet en wisselende seksuele contacten met jongens/mannen heeft terwijl hij geen homo is?
Am Yisrael Chai!
Blauwwtje-01 schreef:
22-07-2018 20:48
Fijn dat ook iemand het eens met me eens is...
Wat kun je daar mee dan...ja hij is niet normaal en nu?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
fashionvictim schreef:
22-07-2018 21:27

Hebben jullie kinderen? En zouden jullie niet schrikken als je 15 jarige triootjes doet en wisselende seksuele contacten met jongens/mannen heeft terwijl hij geen homo is?
Hij is bi maar hij zit niet te wachten op het volgende geschrokken; je bent vies, niet normaal en ik was toen nog onschuldig hoofd van TO.

Mensen die bi zijn, homo of die een fluctuerende beleving hebben van hun sekse hebben ook seks net zoals 'normale' mensen.
viva-amber wijzigde dit bericht op 22-07-2018 21:36
0.17% gewijzigd
fashionvictim schreef:
22-07-2018 21:23
Dat is pas een vooroordeel van jou, dat mensen die niet op hun 15e al homoseksuele experimenten uitvoeren of triootjes hebben mensen zijn die "niets durven omdat anderen er van alles van kunnen denken".

Ook raar dat je liever een man wil die homoseksuele contacten heeft gehad op zijn 15e dan een heteroseksuele man die geen behoefte heeft aan anale seks met een andere man.

Je maakt het allemaal zo zwaar en oordelend.
Dat mensen deze dingen niet doen (en het soms wel zouden willen) kan komen omdat mensen bang zijn voor oordelen van anderen. Dat zie je nog weleens in kleine gemeenschappen, of in religieuze kringen, waar mensen elkaar op de vingers kijken en beoordelen.

Ik zeg helemaal niet dat mensen deze dingen niet doen alleen omdat dat maatschappelijk ongewenst is.
Er zijn genoeg mensen die helemaal geen behoefte hieraan hebben, en dat is natuurlijk prima.

Je mag het best raar vinden dat ik bepaalde types man prefereer boven anderen.
We hebben allemaal bepaalde voorkeuren aan 'types' waar we op vallen, los van de individuele trekken van onze partner.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 23-07-2018 09:09
Reden: iets teveel persoonlijke informatie
4.02% gewijzigd
nounou
fashionvictim schreef:

Geen kinderen.

Ik zou het niet op die leeftijd wensen voor mijn virtuele kind. Maar ik zou wel wensen dat mijn virtuele kind de vrijheid heeft om te ontdekken wat hij of zij fijn vindt. Wie weet er nu precies of hij/zij 100# heteroseksueel is? En zeker op die leeftijd? Waarom zo vreselijk oordelen over die seks met een seksegenoot?
Met15/16 zijn ze oud genoeg om te experimenteren.
fashionvictim schreef:

Geen kinderen. Normaal is misschien een groot woord (de percentages zijn ook relatief klein) maar heel absurd vind ik het ook niet. Experimenteren is normaal, dat de een verder/sneller etc. gaat dan de ander heb ik echter geen waardeoordeel over.

Hypothetisch gezien zou ik denk ik we schrikken: ik en man deden op die leeftijd ook al vanalles op seksueel gebied en drank en wat drugs enzovoorts, maar op een of andere manier klinkt 15 nu jonger dan dat ik mij/wij ons toen voelde. Verder zou het eraan liggen hoe kind in zijn of haar vel zit, als er geen zaken spelen waardoor kind zich gedwongen voelt het te doen of het als een uitvlucht probeerde te gebruiken hoop ik vooral blij te kunnen zijn dat kind zich zelfverzekerd genoeg voelt om te durven experimenteren. En natuurlijk met de hele standaard riedel over veiligheid erbij.

En wel of geen homo zijn hoeven ze op die leeftijd nog niet altijd uit te zijn. Noch hoeft het iets te zeggen over latere (seksuele) relaties.
Het lijkt me vreselijk voor een puber om angstvallig rekening te moeten houden met de oordelen van de ouders.
Het lijkt me vreselijk voor een puber om dingen stiekem te moeten doen en daar altijd over moet zwijgen.
Het lijkt me vreselijk voor een kind van welke leeftijd dan ook om geen vertrouwensband met je ouders aan te kunnen gaan omdat zij de kans lopen niet meer in het ideale plaatje van de ouders te passen.
Het lijkt me vreselijk om te moeten vaststellen dat je ouders niet onvoorwaardelijk van je houden.
fashionvictim schreef:
22-07-2018 21:20
Ja, in het jaar 2000 was de gemiddelde leeftijd 17,1 jaar en was de gemiddelde leeftijd om te voelen en te strelen met kleren aan 15,4 jaar oud. Toen was de vriend van TO echter al triootjes aan het doen en aan het neuken met mannen.

Ook toen was hij er vergeleken met zijn leeftijdsgenoten extreem vroeg bij.
2 jaar eerder is extreem vroeg? Weet je wat gemiddeld betekent? 2 jaar eerder of later is niet extreem vroeg of extreem laat.
fashionvictim schreef:

Ook geen kinderen ; ik zou hopen dat mijn kind het wel veilig doet, en zich niet onder druk laat zetten om dingen te doen die hij/zij niet wil.
Ik zou me wel afvragen of kind gelukkig is, en deze dingen niet doet uit drang naar heftige/ongebruikelijke ervaringen.
Het kan een aanwijzing zijn dat kind een thrillseeker is, daar zou ik me wel wat zorgen over maken.
nounou
Ik wist al dat de gemiddelde forummer op de sekspijler een andere kijk op dit soort zaken heeft dan ik en ik wist ook dat mensen zoals FV dat niet zouden hebben en dat ze me waarschijnlijk een hoop typewerk zou schelen en dat klopte, dus eens met haar posts.

Verder denk ik dat zijn losbandigheid uit zijn jonge jaren zeker iets zegt over hoe hij nu nog steeds in het leven staat en dat is prima, maar dan zonder mij.
Ook denk ik eerlijk gezegd gelijk aan issues (verwaarlozing, incest, misbruik, mishandeling) bij dergelijke heftige seksuele experimenten en ik zou dan ook wel benieuwd naar zijn opvoeding en achtergrond zijn.
iris1969 schreef:
22-07-2018 21:59
Ik wist al dat de gemiddelde forummer op de sekspijler een andere kijk op dit soort zaken heeft dan ik en ik wist ook dat mensen zoals FV dat niet zouden hebben en dat ze me waarschijnlijk een hoop typewerk zou schelen en dat klopte, dus eens met haar posts.

Verder denk ik dat zijn losbandigheid uit zijn jonge jaren zeker iets zegt over hoe hij nu nog steeds in het leven staat en dat is prima, maar dan zonder mij.
Hoezo? En wat?
8102 schreef:
22-07-2018 19:40
Het is maar wat je een losbandig seksueel verleden noemt.
Zo veel bijzonders lees ik niet.
Dit.
Hij heeft goed rondgekeken en kiest met zijn volle verstand, bewust van alles wat er te krijgen is, voor jou.
En deelt zijn ervaringen met je.
En wat doe jij, je geeft hem een gevoel van schaamte over zijn sexualiteit.
Je zou je inderdaad moeten schamen, voor je liefdeloze reactie en oordeel.
Ik snap dat het misschien ver van je afstaat maar je zelfgenoegzame hints over je zogenaamde zelfbewustzijn (alsof je niet zelfbewust bent als je een ander sexleven hebt) zeggen mij veel.
Laat die jongen met rust verder.
Hoe jij reageert heeft niets met liefde te maken.
fashionvictim schreef:

Nee. Oprecht niet. Als hij het maar veilig doet, dat zou mijn zorg zijn.
kirjailija schreef:
22-07-2018 22:07
Hoezo? En wat?
Dat hij anders denk over seks dan ik.
iris1969 schreef:
22-07-2018 22:01
Ook denk ik eerlijk gezegd gelijk aan issues (verwaarlozing, incest, misbruik, mishandeling) bij dergelijke heftige seksuele experimenten en ik zou dan ook wel benieuwd naar zijn opvoeding en achtergrond zijn.
Kan, maar hoeft niet zo te zijn. Mijn man en ik waren er ook allebei vroeg bij en gingen vrij snel verder dan gemiddeld. Allebei groeide we op in een rijtjeshuis, zijn moeder huisvrouw en zijn vader kostwinnaar, mijn ouders beide een baan, middelgrote stad. Kleine maar hechte families. Geen trauma’s, niks bijzonders aan. Thuis was een veilig nest.
Kleine jongentjes die elkaar anaal en in trio's nemen en dat moet normaal zijn? :wtf:
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 22:24
0.58% gewijzigd
iris1969 schreef:
22-07-2018 22:14
Dat hij anders denk over seks dan ik.
Denk jij er nog echt hetzelfde over als toen je puberde? Kan hoor, maar in mijn ervaring veranderd er toch wel het een en ander voor veel mensen in de loop der jaren.
kirjailija schreef:
22-07-2018 22:14
Kan, maar hoeft niet zo te zijn. Mijn man en ik waren er ook allebei vroeg bij en gingen vrij snel verder dan gemiddeld. Allebei groeide we op in een rijtjeshuis, zijn moeder huisvrouw en zijn vader kostwinnaar, mijn ouders beide een baan, middelgrote stad. Kleine maar hechte families. Geen trauma’s, niks bijzonders aan. Thuis was een veilig nest.
Maar ik neem niet aan dat je 9 was toch?

En dat het niet gelijk homoseksuele, anale of in trio experimenten waren?
iris1969 schreef:
22-07-2018 21:59
......

Waar leid je dat uit af dan ?
Eerlijk gezegd denk ik dat dat meer zegt over jou dan over hem. Dat is jouw vrijheid om te oordelen en mensen wel of niet in je leven te laten, maar het kan je ook beperken in je ervaringen, te denken dat a +b altijd abba is.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 22-07-2018 22:19
0.20% gewijzigd
nounou
iris1969 schreef:
22-07-2018 22:16
Kleine jongentjes die elkaar anaal en in trio's nemen en dat moet normaal zijn? : wtf:

Noem jij 15-jarigen kleine jongetjes? Gemiddeld zijn ze vast langer dan jij.

Trio's zijn misschien wel uitzonderlijk, maar je seksualiteit onderzoeken is toch helemaal niet raar op die leeftijd?

Waarom wordt er zo heftig gereageerd op een keer seks met een seksegenoot? Op een leeftijd waarop je helemaal niet zo zeker bent over waar je op valt en wat je lekker vindt?
iris1969 schreef:
22-07-2018 22:16
Kleine jongentjes die elkaar anaal en in trio's nemen en dat moet normaal zijn? : wtf:
De vraag lijkt mij hier eerder: moet je dat iemand na 15(+) jaar nog kwalijk(?) nemen?

En het antwoord is zo te lezen dat dat van persoon tot persoon verschilt of ze dat wel of niet normaal vinden, op basis daarvan een oordeel over iemand vellen. Prima toch?
Hier nog een mede stander to 😉
Ik zou absoluut niet amused zijn als mijn man met deze informatie kwam aanzetten.
Ik ben preuts absoluut. Tegelijk ook vrij meegaand.
Maar het idee dat mijn man seks heeft gehad met een andere man vind ik gewoon niet fijn. Echt heel naar eigenlijk.
Waarom? Geen idee is een gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven