Duitsland
maandag 23 juli 2018 om 13:36
We krijgen vanaf overmorgen onverwacht twee weken twee jonge kinderen te logeren. Nu lijkt het ons leuk om een dag of tien daarvan op vakantie te gaan. De Duitse kust lijkt ons wel wat. Ik ben al druk aan het googlen op leuke plekken en eventueel leuke steden om te overnachten op de heen en terugweg. Heeft iemand tips? Wat zijn leuke steden waar je met kleuters uit de voeten kunt? Leuke kustplaatsen? Leuke dingen om te doen?
maandag 23 juli 2018 om 13:47
Je realiseert je wel dat de meeste Duitsers naar de NLse kust komen?
dat is niet voor niets hè?
Even zonder gekheid, het eiland Rugen vond ik erg mooi.
Denk je dat het wel goed gaat met twee kinderen zo lang in de auto en zo ver van huis (heimwee)? Ik bedoel, nu het zulk mooi weer is, is er hier in NL misschien ook wel iets moois te vinden?
Even zonder gekheid, het eiland Rugen vond ik erg mooi.
Denk je dat het wel goed gaat met twee kinderen zo lang in de auto en zo ver van huis (heimwee)? Ik bedoel, nu het zulk mooi weer is, is er hier in NL misschien ook wel iets moois te vinden?
maandag 23 juli 2018 om 13:49
Als je ze wel mee neemt naar het buitenland, vergeet dan ook dit niet:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -reis-gaat
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -reis-gaat
maandag 23 juli 2018 om 13:49
maandag 23 juli 2018 om 13:53
een kleuter vindt het vooral leuk om in een zwembad te klooien met dit weer. Ik zou wat dichter bij huis blijven, want met dit weer in een hete auto vinden kleuters niet leuk.
Daarbij, onverwacht 2 kleuters te logeren voor die periode zal niet voor niets zijn en niet zomaar voor de leuk vermoed ik.
Doe je er dan wel goed aan om weg te gaan?
Daarbij, onverwacht 2 kleuters te logeren voor die periode zal niet voor niets zijn en niet zomaar voor de leuk vermoed ik.
Doe je er dan wel goed aan om weg te gaan?
maandag 23 juli 2018 om 13:57
Goed bezig!
Hebben zelf 3 jaar geleden de hele Duitse kust afgereden van Groningen tot in Polen
met zelfs een stukje Denemarken erbij.
Tot aan Hamburg vond ik de kust vergelijkbaar met NL. Daarna werd het voor mijn gevoel qua natuur ook echt 'buitenlandser', met het schiereiland Rugen als mooie uitschieter.
Hebben zelf 3 jaar geleden de hele Duitse kust afgereden van Groningen tot in Polen
Tot aan Hamburg vond ik de kust vergelijkbaar met NL. Daarna werd het voor mijn gevoel qua natuur ook echt 'buitenlandser', met het schiereiland Rugen als mooie uitschieter.